Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
271 |
equator4real |
angielski |
Brak informacji |
|
272 |
erlecturer |
angielski |
Uważam, że posiadam wysokie kompetencje językowe, które są potwierdzone
zarówno gruntownym wykształceniem filologicznym, ukończeniem licznych krajowych jak i zagranicznych form doskonalenia zawodowego oraz osiągnięciami w pracy zawodowej. Zawsze miałam bardzo dobry kontakt z uczniami i studentami, i do dziś pozostaję z wieloma moimi \'byłymi\' uczniami w kontakcie. Niestety, szkoła z którą byłam mocno związana - Zespół Kolegiów Nauczycielskich - Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Wałczu uległa likwidacji. Do chwili przejścia na emeryturę pracowałam w szkolnictwie wyższym. Była to praca wymagająca, ale dająca duzo satysfakcji. Obecnie wykorzystuję moje umiejętności w nauczaniu także innych grup wiekowych, szczególnie ludzi, którym znajomość języka potrzebna jest w wykonywaniu obowiążków zawodowych. Obecnie skierowuję swoje zainteresowania w stronę nauczania języka biznesu oraz nauczania języka obcego ludzi powyżej 50 roku życia. |
|
273 |
Etnaan |
angielski |
Brak informacji |
|
274 |
evaangrus |
angielski |
cierpliwy i sumienny nauczyciel ( z indywidualnym podejściem do ucznia), otwarta na ludzi osoba pełna inwencji twórczej, o miłej powierzchowności |
|
275 |
evva28p |
angielski |
Uważam, iż mam predyspozycje i zdolności komunikacyjne pozwalające na pracę w szkole gdyż posiadam już ponad 2 letni staż pracy w edukacji. Ponadto pracowałam jako referent w sekretariacie szkolnym a także w firmie zagranicznej na stanowisku kontroli jakości gdzie pełniłam także funkcję tłumacza języka angielskiego.
Pracując w Gimnazjum brałam czynny udział w projekcie COMENIUS mającym na celu integrację językowa oraz kulturalną dzieci i młodzieży z państw współpracujących z tym projektem. Miałam okazję pełnić zarówno funkcję tłumacza jak i opiekuna grupy podczas wycieczek. Ponadto pełniłam rolę animatora gier i warsztatów językowych oraz wsparłam projekt prezentacją na temat „Roli Tańca
i Muzyki Folklorystycznej w Integracji Społecznej”.
W pracy najbardziej motywuje mnie satysfakcja oraz sukcesy moich słuchaczy.
Ważną rolę odgrywa również możliwość poznawania nowych ludzi i podejmowanie wyzwań związanych z tworzeniem materiałów adekwatnych do poziomu umiejętności słuchacza.
Uważam iż posiadam zdolności organizacyjne a także umiejętnie posługuję się programami komputerowymi typu Microsoft Word/Excel oraz programami do obróbki grafiki i zdjęć.
Amatorsko zajmuję się także fotografią (umiejętność ta przydała się podczas raportowania pracy projektów szkolnych).
Przeszłam także szkolenie jak umiejętnie korzystać z tablicy interaktywnej podczas zajęć oraz jak pracować z dziennikiem elektronicznym.
W pracy stawiam na stosowanie różnych metod nauczania w celu uzyskania lepszych efektów a także sama wykonuję materiały lekcyjne dostosowane do poziomu nauczania i tematyki zajęć.
|
|
276 |
ewa1986ewa |
angielski |
Brak informacji |
|
277 |
ewabartz |
angielski |
Brak informacji |
|
278 |
ewadam |
angielski |
ukonczona anglistyka 1971 Poznan mgr z metodyki, studia podyplomowe, II stopien specjalizacji, kursy dodatkowe Anglia i Dania, wiele razy w GB,b, duuuuze doswiadczenie...wszystkie Olimpiady Jez. Ang....itd...praca w zasadie w domu ...but...might make an exception |
|
279 |
ewalew |
angielski, hiszpański |
Brak informacji |
|
280 |
ewamik |
angielski |
Ukończyłam Liceum Anglojęzyczne w Poznaniu z maturą międzynarodową (6przedmiotów w języku angielskim , plus dodatkowe wymagania). Obecnie studiuję na UAM anglistykę, pracuję w szkole językowej na stanowisku dyrektora oddziału w Poznaniu oraz udzielam indywidualnych lekcji prywatnie.
W szkole językowej moje obowiązki to:
• praca z grupą,
• nauka języka angielskiego,
• przydzielanie studentów do grup,
• przeprowadzanie testów kwalifikacyjnych,
• przeprowadzanie konsultacji,
• rozwiązywanie problemów studentów,
• zarządzanie oddziałem w Poznaniu
• obsługa klienta biznesowego
• pozyskiwanie nowych firm do współpracy
Zajęcia indywidualne (jeżeli są to lekcje ogólne) przeprowadzam w następujący sposób:
1) krótka rozmowa ( najcześciej co ktoś robił od czasu ostatniej lekcji)
2) gramatyka + ćwiczenia
3) tekst + słownictwo + rozmowa o tekście.
Jednak wszystko zależy od oczekiwań osoby uczącej się. Prowadziłam także zajęcia oparte wyłącznie na rozmowie.
Zapraszam! |
|
|