Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
941 |
majkel25251 |
angielski |
Jestem nauczycielem wymagającym, gdyż uważam, że solidna praca to klucz do sukcesu. Umiem zmotywować ucznia do działania i pomóc nawet w najtrudniejszych przypadkach. Nie boje sie wyzwań, gdyż to one najlepiej sprawdzają nasze umiejętnosci. |
|
942 |
MAKCONSULT |
angielski |
Oprócz sprawdzonych metod stawiam na motywację własną i interakcję w skutecznej nauce języka obcego. |
|
943 |
makyou |
angielski, rosyjski |
Do zajęć wprowadzam elementy teatru, cyrku, filmu, muzyki - jeśli jest taka potrzeba. Wykorzystuję doświadczenie z pracy na scenie, by lekcje były ciekawsze i materiał skuteczniej opanowany. |
|
944 |
Mal.Ven |
angielski |
Jestem nauczycielką i lektorką języka angielskiego z wieloletnim doświadczeniem zawodowym. Do swojej praktyki zawodowej mogę zaliczyć pracę w szkole podstawowej, liceum, szkole językowej a także udzielanie prywatnych lekcji zarówno dzieciom, młodzieży, jak i osobom dorosłym.
Po kilku latach pracy w szkołach skoncentrowałam się na uczeniu poza systemem szkolnym, jako lektor w szkole językowej oraz korepetytor, co pomogło mi rozwinąć umiejętność indywidualnego podejścia do każdego ucznia i poświęcenia mu niezbędnej uwagi.
W ostatnim czasie pracuje jako lektor w firmach korporacyjnych, koncentrując się na języku biznesowym.
Jestem osobą komunikatywną, wyrozumiałą i bardzo cierpliwą, łatwo nawiązuję kontakty z uczniami.
|
|
945 |
mal1206 |
angielski |
Posiadam Certyfikat Cambridge CAE zdany na ocenę A, umiejętności językowe szlifowałam w czasie wyjazdów zagranicznych.
Lubię pracować z młodzieżą, mam wiele pomysłów na przeprowadzanie zajęć w nieszablonowy sposób.
Satysfakcję dają mi także lekcje z dorosłymi, podczas których mogę nawiązać przyjacielski kontakt z uczniami. |
|
946 |
malakaj16 |
angielski |
W pracy jako nauczyciel cechuje mnie otwartość na potrzeby każdego ucznia, rzetelne przygotowanie do każdej lekcji oraz pozytywne nastawienie. |
|
947 |
malami |
angielski |
Jestem studentką lingwistyki stosowanej na Uniwersytecie Warszawskim. Studiuję język angielski i niemiecki pod względem tłumaczeń. Korepetycji z obu tych języków udzielam od kilku lat i bardzo to lubię. Zaczęło się to od pomagania znajomym, a teraz jestem lektorem w jednej z warszawskich szkół językowych. Lubię przekazywać swoją więdzę innym, a że jęzeyki są moim hobby to robię to z dużym zaangażowaniem i pasją. Pracuję zarówno z dziećmi, jak i z osobami dorosłymi. Mam również do czynienia z osobami, które mają problem z nauką języków. Daje mi to ogromną satysfakcję, jeżeli nauczę języka osobę, która ma problem z nauką języka. Jesetm osobą cierpliwą, a zarazem wymagającą. |
|
948 |
malgonia7 |
angielski |
Brak informacji |
|
949 |
Malgorzata102 |
angielski |
Jestem osoba empatyczną, łatwą w kontakcie, wychodzę naprzeciw oczekiwaniom uczniów. Jednocześnie, bardzo poważnie podchodzę do nauczania, konsekwentnie wymagam wypełniania powierzonych uczniom zadań, czynnego uczestniczenia w zajęciach.
Osoby, które uczestniczyły w prowadzonych przeze mnie kursach egzaminacyjnych (FCE, CAE, LCCI) zwykle uzyskiwały wysokie noty (wiele z wyróżnieniem); uczniowe chętnie wracaja na drugi i trzeci rok kursów.
Jestem polecana przez uczestników kursu innym kandydatom, co jest bardzo miłe.
|
|
950 |
MalgorzataGres |
angielski, francuski, włoski |
Jestem absolwentką Romanistykę. Swój warsztat tłumacza doskonaliłam na Interdyscyplinarnym podyplomowym studium kształcenia tłumaczy również na Uniwersytecie Warszawskim studiów filologiczno-kulturoznawczych na Uniwersytecie Warszawskim, w ramach których studiowałam Romanistykę, Anglistykę i Italianistykę. Oprócz udzielania korepetycji, odbyłam 100 godzin praktyk w liceum i uzyskałam uprawnienia nauczycielskie. W latach 2011-2013 pracowałam dla różnych szkół językowych. Obecnie prowadzę lekcje języka francuskiego w jednej firmie.
Odbyłam szkolenia wewnętrzne w PiSchool :
Być albo nie być, czyli jak poprowadzić pierwsze zajęcia kursu...
Bank pomysłów na ćwiczenia na przełamywanie lodów, rozgrzewkę, powtórkę i nie tylko
Badanie potrzeb słuchaczy, zbieranie informacji zwrotnych
Planowanie z głową - o planowaniu zajęć
Uczenie przez mówienie- o komunikacji na zajęciach
Polskiego jak na lekarstwo- jak unikać polskiego na zajęciach
Gramatyka języka
Zajęcia na 5+
Uczenie dzieci 6 -10 lat
Wykorzystywanie podręcznika na zajęciach z młodzieżą i dorosłymi praca z tekstami w podręczniku
Aby chciało się chcieć, czyli o motywacji i motywowaniu
Wszystko dobre, co się dobrze kończy, czyli o domykaniu i podsumowywaniu kursu.
Urozmaicanie pracy z tekstem |
|
|