korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: angielski
- miasto: Warszawa
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie mazowieckim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka angielskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka angielskiego w województwie mazowieckim


Przejdź do:
  Znaleziono 1533 lektorów.
język angielski Warszawa
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
731 kat.jab.-now. angielski, francuski
W mojej pracy chciałabym wykorzystywać zdobytą już wiedzę a jednocześnie poszerzać zakres moich kompetencji. Jestem osobą otwartą na nowe wyzwania i każde doświadczenie zawodowe jest dla mnie cenne. Uważam, że jako lektor, nauczyciel czy korepetytor języka obcego będę miała możliwość wykazania się pozytywnym nastawieniem, entuzjazmem i kreatywnością, które są dla mnie podstawą dobrze wykonywanej, twórczej pracy.
732 Kat1981 angielski
Witam, Jestem nauczycielką, metodykiem, trenerem od ośmiu lat. Poszukuję nowych wyzwań, gdyż po kilku latach zdobywania kwalifikacji zawodowych i doświadczenia postanowiłam wrócić do Warszawy. Najbardziej interesują mnie oferty związane z metodyką oraz koordynowaniem, aczkolwiek zawsze jestem otwarta na nowe projekty. W ciągu ostatnich kilku lat pracowałam w Polsce i za granicą zdobywając wiedzę z różnych dziedzin ESL. Mam nadzieję, że moje kwalifikacje i doświadczenie okażą się dla Państwa atutem. Jestem osobą odpowiedzialną i zawsze daję z siebie 100%. Potrafię docenić daną mi szansę. Uwielbiam swoją pracę i zawsze staram się rozwijać. Certyfikaty i referencje dostępne na życzenie.
733 Katadam angielski
Ważne jest dla mnie stworzenie jak najbardziej naturalnych warunków do przyswajania języka. Dużą wagę przywiązuję do nauki dźwięków i wymowy, co wydaje mi się często zaniedbywane w tradycyjnym nauczaniu. Cenię sobie zwłaszcza pracę z dorosłymi, gdyż ich doświadczenie i zainteresowania są nieocenionym źródłem motywacji do nauki języka. Jako nauczyciel staram się wykorzystywać metodę polegającą na skupianiu się na pozytywach. Ważna jest dla mnie odpowiednia atmosfera, gdyż to właśnie zainteresowanie drugą osobą i tym co ma do powiedzenia najskuteczniej zmusza nas do szukania porozumienia w danym języku. Pokazuję również uczniom jak po zakończeniu kursu mogą dalej pozostawać w kontakcie z językiem i doskonalić swoje umiejętności. Metodycznie dobieram materiał do zainteresowań i możliwości językowych uczniów. Zbieram informacje na temat ich predyspozycji i preferowanego uczenia-pamięci wzrokowej lub słuchowej, i według tych danych dobieram formę zajęć.
734 katarzyna-25 angielski
Brak informacji
735 Katarzyna.ang angielski
Jako osoba i nauczyciel cechuje sie kreatywnościa oraz łatwościa w nawiązywaniu kontaktu. Jestem również konsekwentna co pomaga w osiagnieciu celu. Prowadząc zajęcia, korzystam z róznych technik. Staram sie by zajecia nie byly monotonne. Jestem również osobą cierpliwą, nie poddaje sie widząc wyzwanie. Mogę pochwalić sie osiągnieciami moich uczniów, którzy zdobywają co raz lepsze oceny, a ich nastawienie do języka obcego stało sie bardziej pozytywne. Co najważniejsze, praca z dziećmi czy młodzieża sprawia mi radość i dodaje energii do dalszej pracy.
736 katarzyna.domanska angielski
Brak informacji
737 Katarzyna1302 angielski
Jestem kreatywną, zaangażowaną i radosną lektorką z wieloletnim doświadczeniem w zawodzie
738 Katarzyna15 angielski, francuski
Brak informacji
739 katarzyna26 angielski, hiszpański, portugalski
Brak informacji
740 Katarzyna3211 angielski
Jestem 33 letnią nauczycielką języka angielskiego, która uwielbia swoją pracę. Zawsze miałam bardzo dobry kontakt ze swoimi uczniami, tymi ze szkoły jak i tymi, których uczyłam prywatnie. Uważam, że właśnie dobry kontakt z uczniami zapewnia mi sukcesy w pracy dydaktycznej.