Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
411 |
M_Sroczynska |
angielski |
Jestem osobą młodą, ambitną i energiczną. Obecnie poszukuję pracy w szkole, którą mogłabym rozpocząć od zaraz.
Myślę, że jestem osobą odpowiednią na stanowisko nauczyciela. Ukończyłam studia licencjackie w zakresie filologii angielskiej ze specjalizacją nauczycielską. Obecnie jestem
w trakcie studiów magisterskich, również w zakresie filologii angielskiej. Mam doświadczenie w pracy z różnymi osobami, zarówno młodymi jak i starszymi. Ponadto jestem osobą komunikatywną i potrafię poradzić sobie w każdych warunkach. Jestem również osobą, która mocno angażuje się w to co robi i która jest twórcza co pozwala przekazać wiedzę
w bardziej efektywny sposób. Twórczość również pomaga w urozmaicaniu monotonnych lekcji. Ponadto jestem chętna do podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych.
W pracy najbardziej motywuje mnie satysfakcja osób, którym mogę przekazać swoją wiedzę oraz możliwość kreatywnego uczestnictwa w poznawaniu przez nie języka obcego.
Wierzę, że cechy które posiadam pozwolą mi w pełni sprostać oczekiwaniom kierowanej przez Państwa szkoły.
|
|
412 |
M_Press |
angielski |
Jako nauczycielka/lektorka jestem osobą bardzo cierpliwą, jestem gotowa wyjaśniać wątpliwości do t.zw. skutku. Dostosowuję się do tempa uczącego się, jego potrzeby stawiam na pierwszym miejscu. Kładę nacisk na mówienie. W relacjach ze słuchaczami (i ludźmi w ogóle) stawiam na szacunek i zaufanie. Moim atutem, oprócz znajomości niektórych języków specjalistycznych, jest również wymowa - angielskiego zaczęłam się uczyć w bardzo wczesnym wieku (7 lat), w specyficznym środowisku (amerykańska szkoła w Danii). Do szczególnych osiągnięć zawodowych zaliczam 2 publikacje naukowe (wymienione w CV); pierwsza z dziedziny translatoryki - krytyka/ocena jakości przekładu; druga dotyczy glottodydaktyki języków specjalistycznych, ze szczególnym uwzględnieniem lektoratów na studiach doktoranckich. |
|
413 |
M_onika |
angielski |
Brak informacji |
|
414 |
M_a_r_t_a_B_ |
angielski |
U ucznia rozwijam jego mocne strony. Uważam, że każdy jest w stanie nauczyć się języka angielskiego, potrzebny jest tylko entuzjazm!
CERTYFIKATY JĘZYKOWE :
- First Certificiate in English (level B2) w 2003,
- Certificiate of Proficiency in English (level C2) w 2007.
Jestem absolwentką Centrum Języków Europejskich-Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych (kierunek: filologia angielska, tytuł licencjata Uniwersytetu Wrocławskiego) oraz Wyższej Szkoły Lingwistycznej w Częstochowie (studia magisterskie uzupełniające, specjalność: tłumacz konferencyjny). Nauczanie to moja pasja, której oddaję się jako lektor językowy.
DOŚWIADCZENIE:
- luty 2013 - OBECNIE
Brillant Partner - tłumaczenia ustne i pisemne
- listopad 2012 - OBECNIE
Uniwersytet Trzeciego Wieku przy Akademii Polonijnej - lektor
- styczeń - luty 2012
BJO S.C. - tłumaczenia pisemne
- styczeń - czerwiec 2012
TOYA Studios - tłumaczenia audiowizualne: Policja: Kod 10-7 (odc. 112 i 113), Martha 6 (odc. 119)
- wrzesień 2011
Instytutu Medycyny Pracy im. prof. J. Nofera - tłumaczenie strony internetowej
- lipiec - sierpeń 2011
BJO S.C. - tłumaczenia pisemne
- wrzesień 2009
nauczanie w SP nr 40, gimnazjum nr 12 oraz w IV L.O. im. H. Sienkiewicza w Cz-wie
- lipiec 2009
BJO S.C. - tłumaczenia pisemne |
|
415 |
mzielencow |
angielski |
Brak informacji |
|
416 |
mzieja |
angielski |
Brak informacji |
|
417 |
mzawadzka |
angielski |
Brak informacji |
|
418 |
myself |
angielski |
Pracuję w oświacie od 1992r., w Polsce-od 1994r. Miałam możliwość pracować na różnych poziomach zaawansowania(elementary, pre-intermediate, intermediate, upper-intermediate, advanced) gdyż posiadam doświadczenia pracy w różnych typach placówek (szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum profilowane, technikum, Kolegium Języków Obcych). Pracowałam z uczniami i słuchaczami różnych grup wiekowych, aczkolwiek wolę poziomy bardziej zaawansowane. Jestem osobą solidną, odpowiedzialną, kreatywną, komunikatywną, niekonfliktową. |
|
419 |
mychapycha |
angielski |
Brak informacji |
|
420 |
mwasil |
angielski |
Brak informacji |
|
|