Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
271 |
piotrluniewski |
angielski |
Brak informacji |
|
272 |
piotrjarosalw |
angielski |
nd |
|
273 |
PiotrGski |
angielski |
Nazywam się Piotr, ukończyłem studia licencjackie na kierunku filologia angielska ze specjalizacją translatorską na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim, posiadam certyfikaty FCE i CAE, rozszerzoną maturę z angielskiego zdałem na 100/100, więc można powiedzieć, że trochę znam się na angielskim i chętnie podzielę się swoją wiedzą z zainteresowanymi osobami :) |
|
274 |
Piotrek83 |
angielski |
Witam,
Jestem lektorem nauczycielem języka angielskiego od ponad pięciu lat. Zaczynałem swoją prace w szkołach podstawowych, aby później rozpocząć prowadzenie zajęć na kursach w szkołach językowych oraz tzw. in-company.
W swojej pracy skupiam się przede wszystkim na świetnej atmosferze zajęć, relacji słuchacz-lektor oraz oczywiście na jak najlepszym przekazaniu wiedzy. Lubię stosować tzw. communicative approach, włączając w to role-playe, dyskusje i dużo ćwiczeń komunikatywnych.
Mam doświadczenie w prowadzeniu zajęć indywidualnych i w grupach nawet do 25 osób.
Jestem pogodnym i bardzo pozytywnie nastawionym do życia człowiekiem. Duże umiejętności interpersonalne pozwalają mi szybko nawiązywać kontakt z moimi słuchaczami co w znacznym stopniu ułatwia im przyswajanie wiedzy a mi pracę.
|
|
275 |
piotrd12 |
angielski |
Brak informacji |
|
276 |
Piotr11 |
angielski |
Brak informacji |
|
277 |
PioBla |
angielski |
Brak informacji |
|
278 |
Pinczuk |
angielski |
Brak informacji |
|
279 |
Pietrann |
angielski |
Brak informacji |
|
280 |
pieprzyk |
angielski |
Zawsze miałam i mam bardzo dobry kontakt z moimi uczniami – młodszymi i tymi starszymi także,
przy czym zachowuję odpowiedni poziom wymagań wobec nich. Buduję
z nimi relacje oparte na wzajemnym szacunku i sympatii, co sprawia, że osiągam świetne rezultaty jako nauczyciel.
Jeśli zaś chodzi o cechy osobiste, to jestem osobą bardzo obowiązkową, sumienną
i punktualną. Jestem także bardzo dobrze zorganizowana, co pozwala mi efektywnie wykorzystywać czas lekcji.
|
|
|