Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
241 |
barbaresco |
angielski |
ogólnie na luzie ale wymagający wobec uczniów mam wszechstronne zaineresowania i wybitne poczucie humoru podróżnik,meloman,enolog na prawie 300 osób które w sumie uc zyłem/uczę 163 było sukcesem pedagogicznym maś świetny kontakt z dziećmi młodzierzą ale preferuję małe grupy i lubię wolną rękę w prowadzeniu zajęć |
|
242 |
barbarossa |
angielski, rosyjski |
Dyskretne podniesienie poziomu językowego dla członków zarządu, średniego i wyższego szczebla zarządzania
Korekcje prezentacji, dokumentów programowych firmy
język specjalistyczny - polityczny, gospodarczy,finansowy,prawniczy |
|
243 |
Barhel |
angielski |
Wychowałem się w USA, w Kalifornii, oraz pracowałem jako informatyk na Florydzie i w Nowym Jorku. Również byłem w internacie przez 2 miesiące w Wielkiej Brytanii. Współpracowałem z Agencją Artystyczną na wyjazdach, jako tłumacz i kierownik zespołu. Pracowałem też jako informatyk dla ponad 3000 tysięcy hoteli na całym świecie, komunikując się wyłącznie w języku angielskim. Nie posiadam dyplomu lingwistycznego, moja wiedza i umiejętności są czysto praktyczne, z doświadczenia mowy. |
|
244 |
barska.k |
angielski |
2019 - koordynator międzynarodowej wymiany uczniowskiej ze szkołą partnerską we Francji.
2008-2010 - szkolny koordynator międzynarodowego projektu Comenius pt: \"Świat Pracy: perspektywy pracy dla młodych ludzi w Unii Europejskiej\" ze szkołami partnerskimi: Francja, Holandia, Turcja i Łotwa.
2009-2011 - projekt \"Zostań Fachowcem - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów radomskich szkół zawodowych\" - prowadzenie zajęć dodatkowych i wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów technikum i liceum profilowanego |
|
245 |
Bartosz |
angielski, rumuński |
Jestem absolwentem OSA UW (2007) - promotorem i recenzentem mojej pracy magisterskiej byli profesorowie amerykańscy (prof. Clifford A. Bates oraz prof. David Jones). Praca magisterska pt. \"American Multilateralism in the First Gulf War\" została oceniona na 5, i na taką ocenę obroniona. Od 2008 roku jestem zatrudniony w Szkole Głównej Handlowej jako nauczyciel akademicki (lektor języka ekonomicznego oraz ćwiczeniowec od przedmiotów amerykanistycznych - ćwiczenia z kultury, społeczeństwa, systemu politycznego i historii USA wykładane w języku angielskim).
Od 2001 roku regularnie pracuję jako nauczyciel języka angielskiego. Specjalizuję się w nauczaniu dorosłych na wysokich poziomach.
Jestem zainteresowany propozycjami nauczania grup dorosłych na wszystkich poziomach języka angielskiego ogólnego oraz specjalistycznego. Jestem również zainteresowany ofertami zatrudnienia jako metodyk w szkole językowej, lektor na uczelni wyższej lub prowadzący kursy amerykanistyczne. |
|
246 |
BartoszLacki |
angielski |
Jestem absolwentem Instytutu Anglistyki UW o specjalizacji kulturoznawczej brytyjskiej. Napisałem pracę magisterską nt wpływu, jaki internet może mieć na politykę brytyjską i brytyjski ruch robotniczy.
Mam kilkuletnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym, głównie brytyjsko-amerykańskim, środowisku.
Pracowałem w Ambasadzie Brytyjskiej w Warszawie na stanowisku Press & Public Affairs Officer, a także w polskich firmach PR, w których zajmowałem się obsługą PR dla międzynarodowych klientów.
Moim atutem jest doskonała znajomość języka, a także doświadczenie i znajomość realiów codziennej współpracy z brytyjskimi i amerykańskimi szefami, klientami i kolegami w firmie. |
|
247 |
basia0212 |
angielski |
Jestem studentką Wydziału Nauk Pedagogicznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu (studia stacjonarne, ostatni rok) oraz absolwentką Wydziału Humanistycznego na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Studia pierwszego stopnia na kierunku lingwistyka stosowana język angielski z językiem rosyjskim wyposażyły mnie w wiedzę teoretyczną z zakresu językoznawstwa oraz dzięki praktycznej nauce języka angielskiego legitymuję się znajomością języka angielskiego na poziomie biegłości C1. Studia magisterskie na kierunku pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną i socjoterapią pozwoliły mi zdobyć wiedzę z zakresu dydaktyki, pedagogiki i psychologii oraz doskonale przygotowały mnie do pracy w roli nauczyciela terapeuty języka angielskiego.
W momencie rozpoczęcia studiów uzupełniających podjęłam pracę na stanowisku lektor języka angielskiego w niepublicznej szkole językowej Pod Klonowym Listkiem w Łysomicach k. Torunia. Moje obowiązki obejmują m.in. planowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z j. angielskiego na rzecz uczestników kursów językowych (uczniów w wieku 5-12 lat) oraz uczestnictwo w spotkaniach tematycznych rozbudzających zainteresowanie słuchaczy nauką języka angielskiego. Poza tym aktywnie angażuję się w działalność studenckich organizacji wolontariackich m.in. PROJEKTOR i realizuję autorskie projekty edukacyjne bazujące na pedagogice zabawy. Co więcej, prywatne lekcje języka angielskiego umożliwiły mi praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu terapii pedagogicznej i dostosowanie metod nauczania do potrzeb uczniów ze specyficznymi trudnościami edukacyjnymi np. dysleksją. Moje wyjazdy zagraniczne zawsze motywowane były potrzebą podwyższenia kompetencji językowych oraz poznania kultury krajów anglojęzycznych. Stały się okazją do zdobycia doświadczenia nie tylko w pracy z dziećmi, ale również w obsłudze klienta, a co najważniejsze do obcowania z żywym językiem i przełamania barier językowych oraz zdobycia certyfikatów językowych wydanych przez renomowane uczelnie zagraniczne(Certificate of Proficiency in English). Praca, wyjazdy i wolontariat umożliwiły mi zdobycie wielostronnego doświadczenia w pracy z dziećmi i dorosłymi i podniesienia swoich kompetencji interpersonalnych. Uczestniczyłam również w wielu szkoleniach dotyczących skutecznych metod nauczania i uczenia języków obcych.
Dzięki pracy na wspomnianych stanowiskach oraz podróżach zagranicznych mogłam wykazać się odwagą, konsekwencją, samodzielnością i kreatywnością. Potrafię pracować pod presją czasu. Cechuje mnie łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, umiejętność rozmowy z dziećmi jak i z rodzicami, ponadto jestem dokładna i elastyczna w swoich działaniach. Zawsze przyjmuję na siebie pełną odpowiedzialność za powierzone zadania, dokładam wszelkich starań, aby się z nich wywiązać. Lubię pracę nauczyciela i czerpię satysfakcję z postępów moich uczniów oraz dokładam wszelkich starań aby moje lekcje były efektywne a uczniowie zmotywowani do nauki języka angielskiego.
|
|
248 |
baslaw |
angielski |
Witam, uczę języka angielskiego już od kilku lat i jest to nie tylko mój zawód, ale także zajęcie dające mi dużo satysfakcji i nowych wyzwań. Prowadzę tak zajęcia grupowe - najchętniej z dzieĆmi i dorosłymi, jak i indywidualne - ze słuchaczami w każdym wieku. Trudno pisaĆ o swoich osiągnięciach czy zaletach, jednak osoby, które uczyłam w szkole, na korepetycjach czy też kursach zabiegają o dalszą współpracę, dzięki czemu mam już swoją stałą grupkę uczniów. Osoby, które z kolei przygotowywałam do egzaminów (matura, FCE) zdały je z wynikiem bardzo dobrym.
Moje zajęcia staram się dostosowywaĆ do wieku i zainteresowań słuchaczy, co sprawia, że każdy kurs jest inny i niepowtarzalny. Zależy mi także na utrzymaniu przyjemnej atmosfery na lekcjach, co z kolei zachęca do nauki. Jednocześnie jednak, jestem wymagająca i staram się wykorzystywaĆ możliwie najefektywniej każdą minutę zajęĆ. Co więcej, zadaję prace domowe, gdyż jestem przekonana iż przeĆwiczenie samodzielne tego co było przerabiane na zajęciach jest ogromnie ważne.
Zajęcia najczęściej prowadzę w domu ucznia. Zapraszam do współpracy osoby z okolic Warszawy Śródmieścia, a także Warszawy Falenicy. |
|
249 |
Bastek2a |
angielski |
Brak informacji |
|
250 |
Battersea |
angielski |
I am able to:
• offer a very high standard of service, tailor-made to suit your needs
• cater for intermediate and more advanced learners of English
• teach you the correct way of pronouncing words based on my native speaker English accent
• teach groups of learners of any ages from 17 or 18 and older
• focus on specialized learning in the fields of media, marketing, presentation techniques and most business-oriented areas.
• draw on my wide experience of teaching English to learners from all types of cultural backgrounds
• offer flexibility in arranging when to meet for classes and tuition periods
• conduct classes or individual tuition with a sense of humour and a pleasant atmosphere conducive to learning
• set very interesting assignments (homework) based on subjects that interest you and designed to increase your vocabulary and grammar skills in the most efficient way. |
|
|