165 |
koniecko |
angielski |
W czerwcu 2007 roku uzyskałam dyplom magistra filologii angielskiej (Uniwersytet Gdański). Studia dały mi gruntowne przygotowanie teoretyczne i praktyczne. Pracowałam również w prywatnej szkole językowej AMC, gdzie oprócz nauczania języka angielskiego metodą Callana, opracowywałam również kursy z Business English ze słownictwem branżowym dla pracowników Urzędu Pracy w Augustowie, gdzie w październiku i listopadzie 2005 roku przeprowadzałam szkolenie. Poza tym opracowywałam materiały i kursy do matury i egzaminów międzynarodowych takich jak FCE, TOEFL. Nauczałam zarówno dzieci, młodzież gimnazjalną i licealną, studentów oraz osoby dorosłe. Pracowałam też w II Liceum Ogólnokształcącym w Augustowie, byłam również członkiem komisji egzaminacyjnych na maturze ustnej z języka angielskiego. Pracowałam też w Gimnazjum nr 6 w Suwałkach, gdzie byłam pomysłodawczynią i współorganizatorką wielu projektów i konkursów, min. Międzyszkolnego Festiwalu Piosenki Obcojęzycznej, Konkursu o Irlandii z okazji dnia św. Patryka, wieczoru Halloween, wielu wystaw tematycznych. Trzy lata temu zdobyłam też stopień nauczyciela kontraktowego. Pracowałam również w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej, gdzie prowadziłam lektorat języka angielskiego. Prowadzę też własną działalność gospodarczą – prowadzę kursy angielskiego indywidualne i dla grup, kursy maturalne, kursy przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego, korepetycje, konwersacje, tłumaczenia, naukę angielskiego metodą Callana itd. Współpracuję również z niektórymi suwalskimi szkołami językowymi, takimi jak British School, Szkoła Językowa ML, Mobile English. Prowadziłam (i prowadzę) również wiele projektów unijnych, min. we współpracy z Ares Suwałki, projekt ‘Cudze chwalicie, swego nie znacie’ (kurs ‘Podstawy języka angielskiego’ z naciskiem na słownictwo branżowe – agroturystykę), z firmą RSC sp. z o.o. projekt ‘Kobieta pracująca 45 plus’ (kurs ‘Podstawy języka angielskiego’), z Fundacją Źródło w Suwałkach (udział w projektach unijnych, kursy języka angielskiego), z firmą Com Bridge z Warszawy (projekt unijny, kurs języka angielskiego w Sejnach). Obecnie pracuję w Zespole Szkół w Jeleniewie, pracuję z uczniami szkoły podstawowej, gimnazjum i z dziećmi z oddziałów przedszkolnych (grupy 5-cio i 6-ciolatków).
Jestem osobą pracowitą, odpowiedzialną, kreatywną, dobrze zorganizowaną. Łatwo nawiązuję kontakty, powierzone mi zadania wykonuję sumiennie. Lubię pracę zespołową, jestem cierpliwa i wyrozumiała. Ponadto kocham małe dzieci.
Bardzo proszę o zapoznanie się z moim CV. Byłoby mi miło otrzymać szansę rozmowy związanej z Państwa wymaganiami i potrzebami, a moim doświadczeniem i wykształceniem, które mogą być przydatne podczas pracy na stanowisku nauczyciela/lektora języka angielskiego.
Z góry dziękuję za poświęcony czas i uwagę.
|
|
167 |
krakanie |
angielski |
Jestem nauczycielem języka angielskiego z wieloletnim doświadczeniem (14 lat w zawodzie). W tym czasie zdobyłem doświadczenie w pracy na różnych etapach edukacji, takich jak praca z uczniami gimnazjum, liceum, ze studentami uczelni wyższych, oraz z osobami dorosłymi.
Poszukuję pracy jako lektor języka angielskiego. |
|
169 |
kullub |
angielski |
I am a fully qualified English Teacher graduating from the university of Warmia and Mazury in the field of English Language Teaching. I have been teaching English for seven years in the areas including:
- TOEFL preparation
- Business English
- General English
- FCE, CAE certıficatepreparation
I have taught English around the world in the countries ıncluding: China,Norway, Poland and Turkey recently. I do understand the needs of students who wiish to learn English and always adjust my teaching style to my students preferences. Except for teaching I offer full support in after-class difficulties. I gave private lessons to students of all ages and language interests. My teaching strategy is based on understanding students\' profile and their desired needs. I generally focus on the practical aspect of the language, yet I am capable of explaining any problems and dilemmas the students encounter during studying, including tacit grammar explanation.
|
|