Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
261 |
pracalektor |
angielski |
Jestem odpowiedzialna, otwarta, kreatywna. W pracy z dorosłymi uczniami używam różnorakich metod nauczania z naciskiem na rozwijanie umiejętności mówienia. Nauczając dzieci, wprowadzam do zajęć zabawę,zajęcia ruchowę, śpiew oraz opowiadanie historyjek. Opracowuję autorskie programy nauczania. Przygotowuję dzieci w wieku przedszkolnym do pierwszej klasy zgodnie z Podstawą Programową wychowania przedszkolnego. |
|
262 |
presja12 |
angielski |
Jestem nauczycielem i lektorem języka angielskiego od ponad 15 lat. Przed rozpoczęciem nauczania angielskiego, przez kilka lat przebywałam w Anglii oraz Irlandii. Mam bogate doświadczenie w uczeniu szerokiej grupy słuchaczy: od dzieci w wieku przedszkolnym do dorosłych w różnym stopniu zaawansowania. W mojej pracy główny nacisk kładę na komunikację i rozwój płynnego posługiwania się językiem. |
|
263 |
przewodnik |
angielski |
Uważam, że jestem dobrym nauczycielem, bardzo łatwo nawiązującym i umiejącym podtrzymać kontakt z osobą lub grupą osób nauczanych. Obecnie pracuję jako instruktor i codziennie mam okazję zmierzyć się z problemami jakie nastręcza przekazanie wiedzy i uważam, że dobrze sobie z tym radzę. Mam do czynienia z grupami wiekowymi od lat 4 do 50+. Moja cierpliwość, zaangażowanie oraz otwartość są moimi głównymi atutami w pracy z ludźmi. Dzięki temu osiągam wyznaczone sobie i moim uczniom cele w obecnej pracy oraz prowadzonej przeze mnie szkole dla pracujących dorosłych w Wielkiej Brytanii w latach 2007-08. |
|
264 |
rafal.lubecki |
angielski |
Posiadam blisko 23 lata doświadczenia w pracy na stanowisku nauczyciela języka angielskiego. Osiągnąłem stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego. Posiadam uprawnienia egzaminatora Nowej Matury oraz kwalifikacje do nauczania języka angielskiego na wszystkich poziomach i we wszystkich grupach wiekowych, w tym osób dorosłych.
Moją mocną stroną jest umiejętność pracy z każdym zespołem uczniów/słuchaczy, indywidualizacja zadań w zależności od potencjału ucznia/słuchacza, stosowanie nowoczesnych metod nauczania w tym metody projektów oraz wykorzystanie multimediów w procesie dydaktycznym.
|
|
265 |
Rasmusera |
angielski |
Moją mocną stroną jest dobra organizacja pracy, solidność, dokładność oraz punktualność. Z zaangażowaniem wykonuję powierzone mi zadania. Ponad to jestem osobą miłą, pomocną i cierpliwą, która w sposób zrozumiały potrafi przedstawić obowiązujący materiał.
Chciałabym podkreślić, iż szybko i chętnie się uczę oraz łatwo adaptuję w nowych warunkach. Ze swojej strony zapewniam, iż obowiązki na mnie nałożone będę wykonywać sumiennie i z pełnym zaangażowaniem.
|
|
266 |
Renatka |
angielski |
Brak informacji |
|
267 |
restless-soul |
angielski, niemiecki |
Brak informacji |
|
268 |
retsina |
angielski |
Moje cechy osobości to:
- doświadczenie w nauczaniu języka
- sumienność,
- punktualność,
- obowiązkowość,
- łatwość nawiązywania kontaktów.
|
|
269 |
riabcew |
angielski |
Jestem osobą młodą, energiczną i chętną do pracy. Z dużą łatwością nawiązuję kontakty i przystosowuję się do nowych środowisk. Posiadam tytuł magistra Filologii angielskiej Uniwersytetu Śląskiego na kierunku: Językoznawstwo, a także tytuł licencjata o specjalności nauczycielskiej i biznesowej Wyższej Szkoły Ubezpieczeń w Kielcach.
Od 2001 roku współpracuję z kilkoma szkołami językowymi na terenie Kielc, prowadząc kursy językowe o zróżnicowanym poziomie znajomości języka dla różnych grup wiekowych i zawodowych. Od roku 2004 jestem zatrudniona w Centrum Przygotowań do Misji Zagranicznych Kielce na stanowisku lektora języka angielskiego i tłumacza. Jestem jedną z kilku osób, odpowiedzialnych za tworzenie i aktualizowanie bazy dydaktycznej specjalistycznych kursów terminologii wojskowej (Military English), a także prowadzę zajęcia na kursach językowych dla kadry oficerskiej i podoficerskiej, opartych na wymogach porozumienia STANAG 6001. Ponad to zajmuję się również szkoleniami kadry przygotowującej się do pracy w Kwaterach Głównej Polskich Kontyngentów Wojskowych na misjach pokojowych pod auspicjami ONZ, NATO i UE, opartych na egzaminach TOEIC. W 2007 roku uzyskałam tytuł Egzaminatora CKEJO MON i od tego czasu aktywnie angażuję się w przygotowanie testów egzaminacyjnych i przeprowadzanie egzaminów w Resorcie Obrony Narodowej. Oprócz wyżej wspomnianych obowiązków, wykonuję również tłumaczenia pisemne w zakresie języka wojskowego, biznesowego, technicznego oraz medycznego oraz tłumaczenia ustne, z racji prowadzenia przez Centrum szkoleń międzynarodowych (Międzynarodowy Kurs Obserwatorów Wojskowych - UNMOC) a także częstych wizyt w Centrum delegacji zagranicznych. Od roku 2007 prowadzę zajęcia z Business English dla kadry menadżerskiej i pracowników polskich oddziałów firm międzynarodowych.
Sprawnie poruszam się w środowisku MS Office a także opanowane mam nowoczesne techniki prowadzenia zajęć z użyciem prezentacji multimedialnych, rzutników, projektora Proxima, systemu Robotel i tablicy interaktywnej. Co więcej, moje umiejętności pozwalają na wykonywanie powierzonych mi zadań skutecznie i efektywnie.
|
|
270 |
ronnie.english.101 |
angielski |
Certified English teacher with 8 years of experience in educating diverse age groups of students as well as conducting tailored in-company courses. Adept at identifying the strengths and weaknesses of each student through diligent observation and interaction. Energetic and committed to ongoing professional development with a proven record of successfully motivating students to develop the proficiency necessary to produce significant achievement through unconventional and effective blend of teaching methods.
Areas of expertise include:
• meeting individual student needs to ensure proper language development
• establishing and maintaining positive relations and consistent communication with parents
• engaging and challenging students while providing a stress free classroom environment
• innovative teaching strategies including active use of current technology
• conducting assessments and interpreting results to ensure student progress
• promoting independent critical thinking as well as team work |
|
|