Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
91 |
mrowisko11 |
angielski |
Jestem nauczycielem z wieloletnim stażem pracy. Często wyjeżdżam za granice w celu doskonalenia własnego warsztatu pracy. biorę udział w konferencjach metodycznych. Przygotowuje do egzaminu gimnazjalnego oraz matury. |
|
92 |
MrLucas |
angielski, polski dla cudzoziemców |
Urodziłem się 9 lipca 1974 roku
w Gdańsku. Mieszkam w Przedborzu, pracuję ucząc języka angielskiego w gimnajzum w Publicznym Zespole Placówek Oświatowych w Rudzie Malenieckiej.
W Przedborzu ukończyłem szkołę podstawową i zdałem maturę w miejscowym liceum.
Ukończyłem studia magisterskie filologii polskiej na Uniwersytecie Łódzkim i magisterskie filologii angielskiej na Akademii Polonijnej
w Częstochowie. Prace dyplomowe i magisterskie pisałem na tematy związane
z literaturą i kulturą współczesną. Posiadam przygotowanie pedagogiczne i translatorskie.
Jako nauczyciel języka angielskiego pracuję już dziesiąty rok. Pracowałem z wszystkimi grupami wiekowymi w szkole podstawowej,
na kursie w Domu Kultury, w prywatnej szkole języków obcych, a obecnie
w liceum ogólnokształcącym. Jedna z moich uczennic zdała egzamin TOEFL dzięki mojej pomocy i dziś studiuje w Holandii.
Jestem zainteresowany również nauczaniem języka polskiego jako języka obcego.
Ukończyłem wiele kursów metodycznych i uczestniczyłem w licznych warsztatach szkoleniowych jako słuchacz i prowadzący zajęcia. Mam również doświadczenie dziennikarskie, zaczynając od „Pulsu Studenta” aż po lokalną prasę. Napisałem dwie książki z gatunku literatury faktu. Swoje doświadczenie przekazywałem w szkolnym kółku dziennikarskim i stale współpracuję
z czasopismami dla nauczycieli języków obcych.
Lubię społeczną działalność kulturalną. Po raz trzeci zorganizowałem Wojewódzki Festiwal Piosenki Angielskiej w Przedborzu.
W b.r. prowadziłem szkolny zespół folk - rockowy o nazwie "Welling - tony", wykonujący znane piosenki brytyjskie i amerykańskie. Sam grałem na harmonijce ustnej. |
|
93 |
mp1986 |
angielski |
Witam! od 2007 roku regularnie nauczam jako lektor oraz korepetytor, w roku szkolnym 2008/9 pracowałam jako nauczyciel języka angielskiego w Zespole Szkół Rolniczych w Chrobrzu natomiast w 2010/11 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Jędrzejowie. Prowadziłam zajęcia ze wszystkim grupami wiekowymi (od 3 roku życia). Nauczanie jest moją pasją, lubię nowe wyzwania. Nieustannie staram się rozwijać swój warsztat pracy. Nie mam ulubionej grupy wiekowej do nauczania ponieważ w każdej można odkryć coś interesującego i motywującego do pracy. Uwielbiam pracować w zespole, dlatego też ogromną przyjemność sprawia mi praca w szkole językowej w młodym, dynamicznym środowisku. Nauczając staram się być częścią grupy którą prowadzę, wskazywać im metody uczenia się i przyswajania języka angielskiego oraz prowadzić zajęcia w taki sposób by nauka była przyjemnościa a nie tylko obowiązkiem. |
|
94 |
moscicki-tomasz |
angielski |
Brak informacji |
|
95 |
Monikaklimasara |
angielski |
Brak informacji |
|
96 |
Monika75 |
angielski |
Jestem doświadczoną nauczycielką języka angielskiego. Jestem nauczycielem dyplomowanym. Lubię i potrafię pracować z małymi dziećmi (przedszkole, szkoła podstawowa). Doceniam chęć zdobywania wiedzy przez osoby starsze i chętnie pomogę im w nauce języka angielskiego. Powszechnie jestem uznawana za osobę sympatyczną i lubianą. Potrafię współpracować. Jestem sumienna i punktualna. Nie uważam siebie za osobę nieomylną dlatego nie wyśmiewam się z błędów i pomyłek innych. |
|
97 |
Monika70 |
angielski |
Jestem doświadczonym lektorem z ponad 20-letnim stażem. Specjalizuję sie w przygotowywaniu nastoletnich i dorosłych uczniów do egzaminów Cambridge ( przeważnie poziom CAE),od 19 lat w tej samej prywatnej szkole doskonalenia jęz. angielskiego.Równie ważna jest dla mnie praca w firmach, z dorosłymi ( tematyka to ogólne zajęcia biznesowe, medical English, chemia, kosmetologia, budownictwo , polityka- to te głowne) Nie mam doświadczenia w pracy z dziećmi.
Jestem pasjonatem swojej pracy,która jest również moim hobby i sprawia mi ogromną radość oraz daje mnóstwo adrenaliny. Prywatnie, mam rodzinę, uwielbiam ksiażki,kino, podtróże, podróże, kulinaria i oczywiście język angielski. |
|
98 |
Monika1 |
angielski |
Sądzę, że mogłabym spełnić stawiane przez Państwa wymagania oraz byłabym
w stanie sprostać Państwa oczekiwaniom.
Jestem absolwentką Niepublicznego Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Kielcach - kierunek filologia angielska.
Jestem osobą uczciwą i rzetelnie wywiązującą się z obowiązków, moim atutem jest bezgraniczne poświęcenie się pracy. Jestem kreatywna, odpowiedzialna i elastyczna
w dostosowywaniu się do wymagań, łatwo nawiązuję nowe kontakty i doskonale czuję się w grupie. Szybko i chętnie uczę się nowych umiejętności i podejmuję nowe wyzwania.
Opinie poprzednich pracodawców, które naturalnie jestem w stanie Państwu przedstawić, będą potwierdzeniem mojej wartości jako pracownika.
Jest mamą półtorarocznego chłopca, co uczyniło ze mnie perfekcjonistkę jeżeli chodzi o organizowanie swoich zajęć i obowiązków. Potrafię być bardzo zdyscyplinowana w dążeniu do wybranego celu.
Szukam pracodawcy, który ze swojej strony, zapewniłby mi ciekawą i stabilną pracę.
|
|
99 |
monia84111 |
angielski |
Poszukuje pracy w charakterze lektora/nauczyciela od nowego roku szkolnego... |
|
100 |
mlektorka |
angielski |
Po powrocie z Wielkiej Brytanii przeprowadziłam sie z Wrocławia do mniejszej miejscowości w województwie świętokrzyskim. Zawsze wychodziłam z założenia , iż aby nauczać języka obcego trzeba biegle władać tym językiem. Toteż moja droga zawodowa podporządkowana była temu celowi- faktycznemu opanowaniu języka angielskiego. Stąd moje kilkuletnie pobyty w Wlk Brytanii aby weryfikować zdobytą wiedzę językową poprzez codzienną komunikację z native speakerami. Swoje zdolności metodyczne i pedagogiczne rozwinęłam pracując w kilku wrocławskich szkołach językowych oraz szkołach publicznych.
Przyswajanie i nauczanie języka angielskiego wciąż jest moją pasją.
Wierzę w indywidualne podejście do uczącego się oraz w wyrobienie w nim subiektywnego odczucia użyteczności języka. |
|
|