184 |
czarna |
angielski, niemiecki, polski dla cudzoziemców |
szybkie reagowanie w sytuacjach wymagających natychmiastowego podjęcia decyzji;
umiejętność adaptacji w zróżnicowanym wiekowo, a także pod względem zachowania środowisku uczniów, zdobyta podczas praktyk w szkole oraz turnusów wakacyjnych;
kreatywne wykorzystanie wiedzy metodycznej w przygotowaniu ciekawych zajęć;
szybkie nawiązywanie kontaktu z uczniami, z jednoczesną motywacją ich do nauki w trakcie zajęć oraz do pracy samodzielnej;
kreatywność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
wytrwałość, sumienność, cierpliwość, konsekwencja w dążeniu do celu;
bardzo dobra organizacja czasu pracy;
łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, uczenia się i przekazywania wiedzy;
potrzeba ciągłego samokształcenia i rozwijania posiadanych umiejętności;
optymizm i pozytywne nastawienie
|
|
188 |
cecyliaw |
angielski, polski dla cudzoziemców |
Przez ponad pięć lat pracowałam w Wielkiej Brytanii jako kontroler jakości, Instruktor i Trener w Dziale Szkoleń i Rozwoju. Szkoliłam zarówno osoby, dla których język angielski jest językiem ojczystym oraz osoby z różnych stron świata, którym język angielski sprawiał trudność. Współpracowałam także z Polską Szkołą Sobotnią działającą w Wielkiej Brytanii. |
|
190 |
camillo |
angielski |
Co do kwestii nauczania... to proste. Bardzo lubię uczyć niekonwencjonalnie, dawać uczniom styczność z żywym językiem, ale przekazywać jednocześnie wiedzę w sposób zorganizowany. Jeśli chodzi o osobowość, zazwyczaj uśmiechnięty, z poczuciem humoru i dystansem do siebie. |
|