korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: angielski
- miasto: Poznań
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie wielkopolskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka angielskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka angielskiego w województwie wielkopolskim


Przejdź do:
  Znaleziono 588 lektorów.
język angielski Poznań
  1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10   nastepne>>
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
41 procka angielski
W swojej pięcioletniej praktyce staram się być nauczycielem wymagającym, sprawiedliwym w ocenie i tolerancyjnym. Poprzez nieustanne podwyższanie kwalifikacji udoskonalam swoje metody nauczania co pozwala mi na wypracowanie indywidualnego podejścia do uczniów. Myślę, że udało mi się stworzyć metodę nauczania języka angielskiego, która przynosi efekty ku zadowoleniu zarówno mojemu jak i uczniów. Praca daje mi wiele satysfakcji, a kontakt z ludźmi sprawia,że jestem otwarta, cierpliwa, pogodna i posiadam wiele zapału i chęci do pracy, które udzielają się moim uczniom.
42 asha24 angielski
W lipcu 2008 uzyskałam tytuł licencjata w Wyższej Szkole Języków Obcych w Poznaniu na kierunku: anglistyka z germanistyką. Obecnie jestem studentką na zaocznych uzupełniających studiach magisterskich na filologii angielskiej na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od września 2008 pracuję także jako nauczyciel języka angielskiego. Posiadam fachową wiedzę z zakresu języka angielskiego oraz przygotowanie pedagogiczne. Jestem osobą solidną, odpowiedzialną, uczciwą łatwo nawiązującą kontakty z dziećmi i współpracownikami. Powierzone mi zadania wykonuje rzetelnie i dokładnie, potrafię pracować samodzielnie, jak i w zespole. Jestem zainteresowana pracą w charakterze lektora języka angielskiego oraz uważam, że doświadczenie zdobyte jak na razie na stanowisku nauczyciela języka angielskiego pozwoli mi podołać stawianym wymaganiom. Do ubiegania się o pracę w charakterze lektora skłoniła mnie możliwość wykorzystania dotychczasowych umiejętności, a także możliwość dalszego rozwoju w dziedzinie nauczania.
43 maridz angielski
W bieżącym roku ukończyłem filologię angielską, specjalność: nauczanie języka angielskiego na Wydziale Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego na poziomie licencjackim. Łatwość w nauce języka obcego, jak również płynne posługiwanie się nim w kontaktach interpersonalnych, pozwoliły mi ukończyć studia kierunkowe, oraz uzyskać niezbędną wiedzę potrzebną w pracy lektora języka angielskiego. Od października 2013 roku do czerwca b.r. studiowałem również równolegle w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych w Olsztynie, gdzie uzyskałem dyplom, oraz wszelkie niezbędne dokumenty uprawniające mnie do pracy na stanowisku pedagogicznym. Pragnę podkreślić, iż ukończyłem studia egzaminem ze znajomości języka angielskiego na poziomie CAE, w przyszłości chcę uzyskać kolejne certyfikaty, oraz rozwijać się zawodowo. W październiku b.r. rozpocząłem studia magisterskie na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Media interaktywne i Widowiska, prowadzone w języku polskim i angielskim.
44 wiolek23 angielski
Uwielbiam swoją pracę; jestem osobą rzetelną, uczciwą, komunikatywna, otwartą, pełna energii. Posiadam talent i instynkt pedagogiczny, umiejętność dobrej organizacji pracy w grupie jak i zdecydowanie w dążeniu do wyznaczonych celów. Co więcej, mam entuzjastyczne podejście do nauczania. Kreatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Uważam, iż nauczyciel to osoba która nie tylko uczy ale równiez wychowuje. Jestem nauczycielką z prawdziwego zdarzenia- z powołania, przykładam sie do swoich obowiązków sumiennie. Na koniec dodam, że bardzo ważną cechą dobrego nauczyciela mającą duży wpływ na efekty wychowania jest autorytet.
45 alexnickel angielski
Uważam, że posiadam predyspozycje pozwalające na pracę lektora/nauczyciela języka angielskiego. Moje życie zawodowe związane jest z nauczaniem języka angielskiego dzieci i dorosłych. Pracowałam w dwóch szkołach, ukończyłam kursy i szkolenia metodologiczne. W pracy najbardziej motywuje mnie satysfakcja uczniów, możliwość poznawania nowych ludzi i podejmowania wyzwań. O moich zdolnościach pedagogicznych może świadczyć dwuletnia praca w Zespole Szkół Publicznych im. Papieża Jana Pawła II w Moniatyczach oraz praca w Szkole Językowej KROPEK w Hrubieszowie, które dały mi możliwość nabywania doświadczenia i poszerzania wiedzy w nauczaniu na różnych poziomach edukacyjnych.
46 margo_86 angielski
Uważam, że posiadam predyspozycje i zdolności komunikacyjne pozwalające na pracę w szkole jako nauczyciel oraz jako lektor. Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku filologia angielska. Posiadam uprawnienia do nauczania, ukończyłam kurs metodyczny. Bardzo lubię obserwować postępy młodych ludzi w nauce i jestem przekonana, że moje predyspozycje do nauczania języka angielskiego w przystępny sposób oraz nawiązywania dobrego kontaktu z dziećmi pozytywnie wpłyną na ich wyniki w nauce. O moich zdolnościach pedagogicznych może świadczyć półroczna praca w gimnazjum, gdzie uczyłam języka angielskiego oraz prowadziłam zajęcia dodatkowe z języka francuskiego. Organizowałam konkurs Wiedzy o krajach anglojęzycznych oraz konkurs Supergimnazjalista 2011. Brałam również udział w projekcie Comenius. Obecnie szukam pracy, która da mi satysfakcję oraz pozwoli na rozwój zawodowy.
47 KingaK angielski, włoski
Uważam, że jestem osobą ambitną, nastawioną na rozwój. Staram się przekazać te cechy moim uczniom. W swojej pracy dążę do odkrywania w nich motywacji do dalszej pracy z językiem. Zawsze jestem uśmiechnięta i pozytywnie nastawienia, dzięki czemu moi podopieczni nie czują dystansu i przychodzą na zajęcia z chęcią i zapałem do pracy.
48 charmonics angielski
Uważam, że jestem odpowiednim kandydatem na stanowisko lektora/nauczyciela j. angielskiego, ponieważ jestem osobą sumienną, samodzielną i rzetelną. Do każdego powierzonego mi zadania podchodzę ambitnie i konsekwentnie. Ponadto cechuje mnie otwartość, która częstokroć pomagała mi w szybkim nawiązywaniu kontaktów z uczniami. Pierwszy kontakt z nauczaniem języka angielskiego miałem jeszcze przed podjęciem studiów, kiedy jako wolontariusz z ramienia Fundacji JDJ & Bachalski prowadziłem kurs języka angielskiego. Podczas studiów odbywałem praktyki nauczycielskie, dzięki którym poznałem charakter pracy nauczyciela oraz doskonaliłem swoje umiejętności pedagogiczne. Pochlebne opinie otrzymywane po zakończeniu praktyk stanowiły rękojmię mojej staranności, utwierdzając mnie jednocześnie w przekonaniu o słuszności podjętej przeze mnie ścieżki zawodowej. Do pogłębienia moich doświadczeń związanych z metodologią nauczania języka przyczyniła się także praca w charakterze edytora oprogramowań e-learningowych. Dzięki temu doświadczeniu zostałem zaznajomiony z e-learningiem, który jest prężnie rozwijającą się dziedziną edukacji i ma duży potencjał w nauczaniu języków obcych. Od 2012 roku pracuję także w szkołach publicznych i uzyskałem już tytuł nauczyciela kontraktowego, natomiast od 2013 roku zajmuję się prowadzeniem szkoleń językowych dla firm. Na koniec pragnę przypomnieć, że posiadam wszelkie kwalifikacje na stanowisko, o które się ubiegam. Uzyskałem już tytuł magistra filologii angielskiej na Wydziale Anglistyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ponadto ukończyłem też Studia Podyplomowe Kształcenia Tłumaczy Specjalistycznych i cały czas staram się rozwijać swoje kompetencje.
49 BognaP angielski
Uważam, że jestem dobrą nauczycielką/lektorką, ponieważ moi uczniowie realizują cele, które sami sobie wyznaczyli.
50 evva28p angielski
Uważam, iż mam predyspozycje i zdolności komunikacyjne pozwalające na pracę w szkole gdyż posiadam już ponad 2 letni staż pracy w edukacji. Ponadto pracowałam jako referent w sekretariacie szkolnym a także w firmie zagranicznej na stanowisku kontroli jakości gdzie pełniłam także funkcję tłumacza języka angielskiego. Pracując w Gimnazjum brałam czynny udział w projekcie COMENIUS mającym na celu integrację językowa oraz kulturalną dzieci i młodzieży z państw współpracujących z tym projektem. Miałam okazję pełnić zarówno funkcję tłumacza jak i opiekuna grupy podczas wycieczek. Ponadto pełniłam rolę animatora gier i warsztatów językowych oraz wsparłam projekt prezentacją na temat „Roli Tańca i Muzyki Folklorystycznej w Integracji Społecznej”. W pracy najbardziej motywuje mnie satysfakcja oraz sukcesy moich słuchaczy. Ważną rolę odgrywa również możliwość poznawania nowych ludzi i podejmowanie wyzwań związanych z tworzeniem materiałów adekwatnych do poziomu umiejętności słuchacza. Uważam iż posiadam zdolności organizacyjne a także umiejętnie posługuję się programami komputerowymi typu Microsoft Word/Excel oraz programami do obróbki grafiki i zdjęć. Amatorsko zajmuję się także fotografią (umiejętność ta przydała się podczas raportowania pracy projektów szkolnych). Przeszłam także szkolenie jak umiejętnie korzystać z tablicy interaktywnej podczas zajęć oraz jak pracować z dziennikiem elektronicznym. W pracy stawiam na stosowanie różnych metod nauczania w celu uzyskania lepszych efektów a także sama wykonuję materiały lekcyjne dostosowane do poziomu nauczania i tematyki zajęć.