Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
471 |
niutka13 |
angielski |
Znam i stosuje rożne metody nauczania, także dr Lazonova. Jestem bardzo otwarta, mam świetny kontakt zarówno z dziećmi jak i z młodzieżą. Mam ogromne doświadczenie w nauczniu poparte pełnymi kwalifikacjami pedagogicznymi, a ostatnie 3 lata w WB pozwolily mi zdobyc uprawnienia native speakera. Jestem bardzo pracowita odpowiedzialna i mam duże zdolności interpersonalne oraz łatwośc w nawiązywaniu kontaktów. |
|
472 |
nnathalie23 |
angielski |
Jestem osobą otwartą, solidną , nastawioną na osiągnięcie celu oraz pełnym zadowoleniu osoby uczącej się. |
|
473 |
Noah |
angielski |
I am a Native Speaker of English from Rhode Island, USA. I have over 15 years of teaching experience and can teach anyone, anytime and at any level. My style is very friendly with a life coaching attitude. I make corrections often to destroy pasterns of incorrect speech. I use simple explanations and real life examples to explain grammar in a way which makes the student understand why it is the way it is. |
|
474 |
north_one |
angielski |
Brak informacji |
|
475 |
nowylektor |
angielski |
Jestem nauczycielem z doświadczeniem, sumiennym i kreatywnym. Dodatkowa praca tłumacza sprawia, że dysponuję wszechstronnym słownictwem z różnych dziedzin. |
|
476 |
Noxik69 |
angielski |
Brak informacji |
|
477 |
oblozam |
angielski |
Każdego roku, prowadzę kursy językowe obejmujące od 120-140 godzin lekcyjnych. Prowadzę również projekty dofinansowane przez Unie Europejską obejmujące 240 godzin nauki. |
|
478 |
ochin1 |
angielski |
Angielskiego ucze się na roznych kursach językowych od 8 roku zycia.
Mieszkałam i pracowałam w Anglii.
od 2017 r.udzielam korepetycji u siebie w domu-dzieci i dorośli,rozne poziomy zaawansowania
także konwersacje.
kłade nacisk na słownictwo,oraz swobodna wymowe.Pomagam moim uczniom przełamac bariere językowa.
Posiadam certyfikat z angielskiego zdany na poziomie C2. |
|
479 |
Oktawia22 |
angielski |
Brak informacji |
|
480 |
ola.g-l |
angielski |
Brak informacji |
|