Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
1961 |
Tocco25 |
angielski |
Świeżo upieczona absolwentka UMCSu z tytułem Magistra Filologii Angielskiej. Jednocześnie kontynuuję studia licencjackie na wydziale Administracji Politechniki Radomskiej. W lipcu odbyłam praktykę w Urzędzie m. Radomia na wydziale Geodezji i Kartografii. Jako lektor i korepetytor charakteryzuje mnie kreatywność, elastyczność choć jestem wymagająca i konsekwentna w działaniu. Dzieci nauczam przez zabawę, jestem wówczas aktywna i wiele wkładam od siebie by zajęcia były motywujące.
Jestem osobą młodą, ambitną, komunikatywną, bardzo szybko się uczę. Ponadto jestem sumienna i cierpliwa i odporna na stres. Bardzo dobrze sprawdzam się w pracy indywidualnej, jednak też dobrze wykonuję swoją pracę w grupie. Kolejny atut - dyspozycyjność.
Praca w różnych środowiskach (poza językowe: Handlowiec) nauczyła mnie jak funkcjonować pod presją
i radzić sobie z klientami.
Obsługa urządzeń biurowych oraz programów: Exela i PowerPoint\'a, itp., czynne prawo jazdy, biegły angielski oraz doświadczenie w sprzedaży sprawia że czuję się optymalny kandydatem na lektora, ale również w firmach gdzie zaawansowany angielski i doświadczenie w pracach biurowych i obsługą klienta pozwoli mi dalej się rozwijać. |
|
1962 |
GETA2005 |
angielski |
Tłumacz i lektor z bogatym doświadczeniem od 2002 r. Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym oraz prowadzenia szkoleń w trybie In-company.
Własna działalność od 2005 r.
Wielokrotne pobyty i szkolenia za granicą, w tym roczny staż w Institut Superieur de Traducteurs et Interpretes w Brukseli, oraz praca w UK w charakterze tłumacza ustnego.
Energiczna osobowość, otwartość, entuzjazm. Pasja uczenia i doskonalenia jako procesu na całe życie.
|
|
1963 |
Sanju |
angielski |
To whom it may concern
Application for the Post of Native English Teacher/Tutor
I have been teaching English in Warsaw for last 3 years and of most I have had individual one-to-one conversational classes for adult ESL students. I came to Poland for my graduate studies at the Polish Academy of Sciences in Warsaw in 2014. I have a reasonable understanding (maybe at B1) in Polish.
I just had a career break for most of the last two months to finalize some graduate research tasks and following which I am now on the look for jobs to start over teaching from January, 2020.
I have visa (Karta Pobytu) with work-permit in Poland and I am looking for full-time work to start in January, 2020.
Please get me on this if you are interested in my CV, attached herewith. I also hereby give you my consent to process my personal particulars for the purpose of the recruitment process.
|
|
1964 |
alexana |
angielski |
To Whom It May Concern,
I wish to apply for the position of an EFL English teacher at your school as I would like to pursue my teaching career and I would like to continue my development in this specific direction.
I hold a Master’s degree in Applied Linguistics and TEFL from the University of Portsmouth. Additionally, I undertook pedagogical and methodological course during my BA degree. Mentioned courses gave me insight into students’ different development stages. I have been teaching English for 7 years now. As far as my teaching practice is concerned I have been teaching students privately as well as I taught for one year in a state school in Poland. I have worked with different age groups students the experience that I have gained while working with pupils taught me that each learner is an individual thus he/she needs different approach and techniques while learning/teaching. Work with teenagers is especially challenging and demanding as students are going through rebellious stage. Thus, an educator has to redouble his/her efforts to get learners both interested and motivated. Work with teenagers taught me that it requires from a teacher a lot of patience and understanding at this difficult puberty phase. Moreover, work with small children showed me that they have very short concentration span. Thus they cannot spend a considerable time on learning as they get easily bored and as a consequence of it they switch off. The best way to teach small children is through different action games. Thanks to them students can move around and they love it as children are very energetic and talkative at this stage of their development. My main goal as a teacher is to motivate pupils and simultaneously help them in developing their interests and learning abilities. I encourage students to construct their own learning in an environment that both helps as well as stimulates learners to realise their full potential. I have had very good results with students who had poor marks in English. Trough patience, enthusiasm, resilience and work from both sides now they are high-achievers. Additionally, I had been preparing learners for GCSE exams in Poland and all my students passed it successfully. Thanks to work with children I have developed skills in many areas such as communication organization and leadership.
Thank you for taking the time to consider my application. I look forward to the opportunity of meeting with you and discussing how I can contribute to your school objectives and community. I am available for interview at any time.
|
|
1965 |
nowickanna |
angielski |
To Whom It May Concern:
I am writing to you with regards to the possibility of working as a English Teacher.
As you will see from my CV, I have graduated at Anglia Ruskin University in Cambridge where I have taken a BA (comb Hons) in English Language Teaching and English Foreign Language as well as CELTA qualification (both in 2009).
I worked as a teacher of EFL during the summer holidays in 2009 and 2010, where I was responsible for junior (13-16 years old) and adult groups. This experience enhanced my skills obtained during the CELTA course and helped me to realised that I would like to pursue my future career in a teaching environment. My personal strengths lie in facility to communicate with students and building friendly atmosphere in the classroom, being confident with a class management at the same time.
I am applying for the post because I believe that I can contribute to the high standard of teaching and to future development of the company.
I look forward to hearing from you.
Please find my enclosed CV for your consideration.
Yours Sincerely,
Anna N.
|
|
1966 |
english_tee.cher |
angielski |
Twórczy i skuteczny. Ciągle poszukuję nowych wyzwań. Przyjazna atmosfera zajęć. Bardzo dobre referencje. Liczne kursy, szkolenia i warsztaty.
Przykłady:
- Teaching grammar – both accuracy and fluency – Penny Ur
- Making language exercises – Penny Ur
- Maraton językowy sam na sam – czyli jak długoterminowo planować zajęcia indywidualne
Efektywnie czy efektownie – czyli jak uczyć żeby nauczyć
- Narzędzia interaktywne, multimedia i nowoczesne rozwiązania w nauczaniu języka obcego
- Język do zadań specjalnych – planowanie kursów i zajęć języka specjalistycznego
- Developing reading skills
- Planować czy nie planować? – sporządzanie planu zajęć
- Video in action
- Teaching english pronunciation
- Adult learners
- Lektor jako autor – tworzenie własnych materiałów na zajęcia
- Lektor jako prezenter – jak przedstawiać i tłumaczyć zagadnienia gramatyczne
- Jak pogrywać ze słuchaczami – gry i zabawy na użytek języka
- Lektor jako uczeń – tworzenie własnej ścieżki kariery
- Talking Texts – Marta Rosińska i Grzegorz Śpiewak |
|
1967 |
marcin19877 |
angielski |
Tytuł licencjata filologii angielskiej zdobyłem w 2009 r na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie ,a magistra na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie w 2012 r. Pasjonuję się metodologią nauczania języka angielskiego i językoznawstwem (w szczególności językoznawstwem kognitywnym). W moich uczniach staram się zaszczepić nie tylko miłość do nauki języka ,ale też pragnę pogłębić ich wiedzę dotyczącą kultury krajów anglosaskich. Popieram zatem wszelkie inicjatywy kulturowe związane z tym językiem np dzień kultury angielskiej lub konkurs piosenki anglojęzycznej. Jeśli chodzi o nauczanie języka obcego jestem za stosowaniem sprawdzonych i kreatywnych metod np w przypadku uczenia dzieci, myślę że dobrze jest stosować Drama, Multi-sensory Approach, Total Physical Response, Storytelling czy First Steps 123. Ponadto jestem osobą komunikatywną, bardzo łatwo nawiązuję kontakty z uczniami. Uchodzę za osobę zaradną i bezkonfliktową. Potrafię kreatywnie pracować w zespole ,a także umiejętnie rozwiązywać ewentualne konflikty na linii uczeń - nauczyciel oraz uczeń – uczeń. Postrzegany jestem również jako osoba cierpliwa, pracowita, dokładna i sumienna ,która ciągle chce rozwijać swoje umiejętności. |
|
1968 |
M_a_r_t_a_B_ |
angielski |
U ucznia rozwijam jego mocne strony. Uważam, że każdy jest w stanie nauczyć się języka angielskiego, potrzebny jest tylko entuzjazm!
CERTYFIKATY JĘZYKOWE :
- First Certificiate in English (level B2) w 2003,
- Certificiate of Proficiency in English (level C2) w 2007.
Jestem absolwentką Centrum Języków Europejskich-Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych (kierunek: filologia angielska, tytuł licencjata Uniwersytetu Wrocławskiego) oraz Wyższej Szkoły Lingwistycznej w Częstochowie (studia magisterskie uzupełniające, specjalność: tłumacz konferencyjny). Nauczanie to moja pasja, której oddaję się jako lektor językowy.
DOŚWIADCZENIE:
- luty 2013 - OBECNIE
Brillant Partner - tłumaczenia ustne i pisemne
- listopad 2012 - OBECNIE
Uniwersytet Trzeciego Wieku przy Akademii Polonijnej - lektor
- styczeń - luty 2012
BJO S.C. - tłumaczenia pisemne
- styczeń - czerwiec 2012
TOYA Studios - tłumaczenia audiowizualne: Policja: Kod 10-7 (odc. 112 i 113), Martha 6 (odc. 119)
- wrzesień 2011
Instytutu Medycyny Pracy im. prof. J. Nofera - tłumaczenie strony internetowej
- lipiec - sierpeń 2011
BJO S.C. - tłumaczenia pisemne
- wrzesień 2009
nauczanie w SP nr 40, gimnazjum nr 12 oraz w IV L.O. im. H. Sienkiewicza w Cz-wie
- lipiec 2009
BJO S.C. - tłumaczenia pisemne |
|
1969 |
malgos |
angielski |
Ucze języka angielskiego od 7 lat i wciąż sprawia mi to wiele przyjemności i satysfakcji. Bardzo cenię i lubie kontakt z młodzieżą i osobami dorosłymi, ponieważ ja także wiele się od nich uczę i niejednokrotnie pomagam im rozwiązywać problemy nie tylko językowe ale także codzienne. Uczę głównie w gimnazjum i od dwóch lat w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej, tak więc współpracuję ze studentami, co pozwala mi rozwijac nie tylko ich wiedzę ale także swoją kreatywność.
Jestem osobą ambitną i kreatywną, dążącą do uzyskania jak najleprzych rezultatów i zadowolenia wśród uczniów. Potrafię dostosować wymagania do potrzeb i oczekiwań uczniów oraz stworzyć przyjazną atmosferę pracy. Od swoich uczniów wymagam odpowiedzialności i współpracy ale bedąc osobą konsekwentna, od siebie też tego wymagam. |
|
1970 |
BBOOBB |
angielski |
Ucze tylko osoby dorosle.
Specjalizacje: Financial English, Business English, AccountingEnglis, Human Resources, stock markets, World Economy , BBC
ale ucze tez osoby z IT i prawnikow |
|
|