Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
1021 |
PaulWor |
angielski |
Dear Sir/Madam
I am writing with an attached CV as to the availability of any vacancies as an English teacher within your school.
I have both a TEFL qualification and a BA (Journalism) and have previous experience in teaching English in both Poland and Norway.
I have previously lived in Warsaw and while I was there I established myself as a self-employed conversational English teacher and discovered I was very good at it. I have also taught many Polish people in the UK and have excellent references.
I am patient, approachable, personable and confident and I have been told by many people (former students and others) that I should seriously consider teaching English as a full-time career.
During my education (secondary, primary and further), I always responded well to those teachers who made the particular subject dynamic and interesting. I found that those teachers who were enthusiastic about the subject were far better at capturing a student’s attention and making the subject come alive. I think I have modeled myself on those few teachers and try to make a lesson both creative and informative. I have an out-going personality and I like to think my enthusiasm rubs off on those I have taught.
I am visiting Poland from 31st of January until the 6th of February and would be most willing to come in for a chat though i am also available for interview at any time and I look forward to hearing from you.
Many thanks
|
|
1022 |
alicat |
angielski |
Dedicated and student-focused teaching professional, who is committed
to providing a well-balanced, supportive and engaging learning environment for all students. Proficient at tailoring lessons plans to incorporate students diverse interests, and capture their attention and imagination. Talent for integrating thematic units, cooperative learning projects, and class discussions to generate independent thought, improve reading and writing skills and instill a love for literacy of students. Hard working and trustworthy educator, who strives to collaborate with all members of the school community to meet the needs of the student and promote the philosophy of the school.
Phonetic Classes
British/American Accent and possibility to teach other English Accents
Literature Based Programs
Thematic Units
Reading Strategies
Assessment Tools
Individualized Education Plan
Creative Lesson Planning
Student Motivation
Business/Medical Vocabulary
Conversations
Advanced Grammar
Voice Projection
Kids Classes
FCE/CAE/CPE Preparation
|
|
1023 |
viktoria79 |
angielski |
Do moich atutów należą:
- gruntowne wykształcenie,
- rzetelność w wykonywaniu obowjązków,
- dokładność,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnie,
- zorientowanie na cele,
- szybkie przyswajanie nowej wiedzy oraz umiejętności.
|
|
1024 |
MaciejPiotrowski |
angielski |
Do swoich dodatkowych cech przydatnych w nauczaniu języka obcego mogę zaliczyć łatwość w nawiązywaniu kontaktów z uczniami, zorganizowanie, punktualność oraz wysoką kulturę osobistą. Posiadam doświadczenie w pracy z młodzieżą o zróżnicowanym poziomie zaawansowania oraz sprawiającą problemy wychowawcze, potrafię dostosowywać metody uczenia do potrzeb uczniów i wymagań programu nauczania. Nieustannie pracuję nad doskonaleniem swoich umiejętności językowych oraz poszerzaniem wiedzy metodologicznej. Jestem entuzjastą nowoczesnych technologii, które, w miarę możliwości, staram się wykorzystywać w swoich lekcjach. Interesuję się literaturą i kulturą Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii oraz historią krajów skandynawskich. Do sfery moich zainteresowań należy również językoznawstwo angielskie.
|
|
1025 |
lektor.lubartow |
angielski |
Do ubiegania się o pracę nauczyciela języka angielskiego skłoniła mnie szansa wykorzystania posiadanej wiedzy oraz zdobycie nowych umiejętności. Jestem odpowiedzialna i samodzielna, łatwo nawiązuję kontakty oraz potrafię pracować w zespole. Dodatkowymi moimi atutami jest dyspozycyjność oraz zdolności organizacyjne. Szybko się uczę i chętnie podejmuję nowe wyzwania, biegle wykorzystuję komputer w pracy. Moim najwiekszym marzeniem, które się spełniło, były wakacje w Stanach Zjednoczonych. To był czas kiedy mogłam sprawdzić swoje umiejętności językowe za granicą oraz udowodnić, że warto walczyć o swoje marzenia. |
|
1026 |
makyou |
angielski, rosyjski |
Do zajęć wprowadzam elementy teatru, cyrku, filmu, muzyki - jeśli jest taka potrzeba. Wykorzystuję doświadczenie z pracy na scenie, by lekcje były ciekawsze i materiał skuteczniej opanowany. |
|
1027 |
switza |
angielski |
DODATKOWE DOŚWIADCZENIE:
od roku 1996 do dziś
Planowanie, organizacja, koordynacja i realizacja eventów, szkoleń, warsztatów, festiwali oraz koncertów. Obsługa konferansjerska i producencka eventów, koncertów i festiwali.
Działalność artystyczna w kraju i za granicą. Udział w festiwalach, koncertach, programach telewizyjnych (m.in. TVP1, TVP2) i radiowych (m.in. PR Trójka, PR1, PR Euro).
DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI:
Umiejętności, predyspozycje, a także doświadczenie w zakresie planowania, organizacji oraz koordynacji wydarzeń i projektów szkoleniowych oraz kulturalnych. (Organizacja szkoleń, warsztatów, festiwali, koncertów, spotkań – wykaz na życzenie.)
Biegła znajomość obsługi komputera, umiejętność pracy w środowiskach DOS, Linux oraz Windows 98/ME/2000/XP/Vista (Pakiety: Office, Corel, Adobe, Macromedia, Open Office)
Doświadczenie w zakresie tłumaczenia pisemnego oraz ustnego z języka angielskiego na polski oraz z polskiego na angielski.
UMIEJĘTNOŚCI DODATKOWE:
Znajomość problemów związanych z techniczną obsługą oraz administracją systemów informatycznych i multimedialnych oraz ich zastosowaniem w marketingu, a także w dydaktyce.
INNE KWALIFIKACJE:
Udział w warsztatach psychoedukacyjnych,
konferencjach naukowych
i szkoleniowych.
Prawo jazdy kat. B.
CHARAKTERYSTYKA OSOBOWA:
kreatywność, dyspozycyjność, mobilność, obowiązkowość, zdecydowanie w działaniu i konstruktywne podejmowanie decyzji, łatwość nawią-zywania kontaktów oraz umiejętność pracy w zespole, szybkie adaptowanie się do nowych warunków pracy i otoczenia, umiejętność sprawowania nadzoru nad racjonalną organizacją pracy.
ZAINTERESOWANIA: etnomuzykologia, etnografia, kulturoznawstwo, informatyka, żeglarstwo.
|
|
1028 |
youwilltalk |
angielski |
Dopasowuję tempo pracy do możliwości kursanta. Potrafię również zmotywować do wytężonej pracy. Cierpliwie ale konsekwentnie prowadzę do celu. Moi kursanci skutecznie zdawali matury, zdobywają pewność i swobodę w używaniu języka angielskiego. |
|
1029 |
slawek67 |
angielski |
Dostosowuje forme pracy do potrzeb i preferencji uczniow. Klade nacisk na kompetencje komunikacyjne. Chetnie wykorzystuje materialy wizualne i sprzet informatyczny. W pracy z dziecmi czesto wykorzystuje urzadzenia elektroniczne do przygotowywania projektow audio/video. Promuje czytanie tekstow uproszczonych, dostosowanych do poziomu ucznia. Klade nacisk na prawidlowa wymowe (standard brytyjski). |
|
1030 |
megavon29 |
angielski |
Doswiadczenie w pracy w srodowisku wojskowym jako metodyk i koordynator kursow w NATO School w Oberammeragau, Niemcy.
Doswiadczenie w nadzorze metodycznym, monitorowaniu wykladowcow.
Organizacja szkolen metodycznych. |
|
|