Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
731 |
whisper |
angielski |
umiem pracować w grupie i dostosować się do nowej sytuacji, łatwo nawiązuję nowe kontakty, bardzo dobrze pracuje mi się z ludźmi, zwłaszcza z dziećmi i młodzieżą, miła, pogodna, cierpliwa, bardzo lubię uczyć |
|
732 |
MrLucas |
angielski, polski dla cudzoziemców |
Urodziłem się 9 lipca 1974 roku
w Gdańsku. Mieszkam w Przedborzu, pracuję ucząc języka angielskiego w gimnajzum w Publicznym Zespole Placówek Oświatowych w Rudzie Malenieckiej.
W Przedborzu ukończyłem szkołę podstawową i zdałem maturę w miejscowym liceum.
Ukończyłem studia magisterskie filologii polskiej na Uniwersytecie Łódzkim i magisterskie filologii angielskiej na Akademii Polonijnej
w Częstochowie. Prace dyplomowe i magisterskie pisałem na tematy związane
z literaturą i kulturą współczesną. Posiadam przygotowanie pedagogiczne i translatorskie.
Jako nauczyciel języka angielskiego pracuję już dziesiąty rok. Pracowałem z wszystkimi grupami wiekowymi w szkole podstawowej,
na kursie w Domu Kultury, w prywatnej szkole języków obcych, a obecnie
w liceum ogólnokształcącym. Jedna z moich uczennic zdała egzamin TOEFL dzięki mojej pomocy i dziś studiuje w Holandii.
Jestem zainteresowany również nauczaniem języka polskiego jako języka obcego.
Ukończyłem wiele kursów metodycznych i uczestniczyłem w licznych warsztatach szkoleniowych jako słuchacz i prowadzący zajęcia. Mam również doświadczenie dziennikarskie, zaczynając od „Pulsu Studenta” aż po lokalną prasę. Napisałem dwie książki z gatunku literatury faktu. Swoje doświadczenie przekazywałem w szkolnym kółku dziennikarskim i stale współpracuję
z czasopismami dla nauczycieli języków obcych.
Lubię społeczną działalność kulturalną. Po raz trzeci zorganizowałem Wojewódzki Festiwal Piosenki Angielskiej w Przedborzu.
W b.r. prowadziłem szkolny zespół folk - rockowy o nazwie "Welling - tony", wykonujący znane piosenki brytyjskie i amerykańskie. Sam grałem na harmonijce ustnej. |
|
733 |
margotta |
angielski, polski dla cudzoziemców, włoski |
Uwazam, ze posiadam predyspozycje i zdolnosci komunikacyjne pozwalajace na prace w Centrum Szkolen Jezykowych. Całe moje zycie zawodowe zwiazane jest z nauczaniem jezyka angielskiego dzieci i dorosłych (15 lat doswiadczenia - szkoly jezykowe, korepetycje , przygotowanie do egzaminow maturalnych ( w tym matury miedzynarodowe), FCE, CAE, IELTS, International Baccalaureate Exams, European Annex Program, korepetycje dla osob doroslych, tlumaczenia ( w tym tlumaczenia prac z zakresu medycyny, przygotowanie programu autorskiego dla przedszkolakow).
Pracowałam w wielu szkołach i posiadam wyksztalcenie pedagogiczno - jezykowe. Poza nauczaniem zajmuje sie tłumaczeniami I opracowaniami z jezyka angielskiego.
W pracy najbardziej motywuje mnie satysfakcja uczniów, mozliwosc poznawania nowych ludzi i podejmowania wyzwan - jednym z nich był wyjazd do Irlandii I podjecie pracy na stanowisku nauczyciela w jednej z najlepszych irlandzkich szkol.
O moich sukcesach swiadcza referencje, ktore chetnie udostepnie do wgladu.
|
|
734 |
angielski80 |
angielski |
Uważam, ze jestem jako pracownik osobą miłą i dobrze zorganizowaną, a jako nauczyciel lubianą przez uczniów. Mam bardzo dobry kontakt z dziećmi i młodzieżą Czerpię ogromna satysfakcję z przekazywania wiedzy i bardzo lubię swoją pracę. Ciesze się z każdego sukcesu, zarówno uczniów, jak i własnego. Lubię podnosić swoje kwalifikacje i jestem otwarta na zdobywanie nowych doświadczeń. |
|
735 |
agico123 |
angielski |
Uwielbiam uczyć języka Angielskiego czynnie a nie biernie prowadzę zajęcia w sposób komunikatywny.Ponieważ wychowałam się w Australii mój angielski można porównać do native speaker,posiadam wieloletnie doświadczenie w nauczaniu dorosłych.Ucyłam wielu dyrektorów , prezesów i właścicieli firm. |
|
736 |
hellenistka |
angielski, grecki, greka klasyczna, łacina |
W 2008 roku wydawnictwo Heliodor wydało z moimi przekładami z języka nowogreckiego 2 zbiory poezji: „Tkaniny nocy (w gwiazdozbiorze Koniski)” Dimitrisa Pistikosa oraz „Zbiory z ogrodu poetyckiego” Jorgosa Anagnostopulosa.
Prawdziwa \"piła\", która uczy efektywnie, chociaż w miłej atmosferze.
Jak na razie - 100% skuteczności (co ważne, szczególnie przy egzaminach). |
|
737 |
Ireneusz |
angielski |
W 2010 roku ukończyłem filologię angielską na Uniwersytecie Łódzkim spec. translatoryka. Od września 2011r. otwieram przewód doktorski, specjalizuję się w zastosowaniu fonogestów nauczaniu języka angielskiego jako języka obcego osób niedosłyszących. |
|
738 |
Gralpio |
angielski |
W czerwcu 2010 roku ukończyłem filologię angielską na Wydziale Filologicznym UŁ (licencjat). Obecnie kontynuuję naukę na studiach magisterskich. Ponadto, ukończyłem studia magisterskie na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych UŁ, specjalizacja American Studies and Mass Media.
Co więcej, byłem słuchaczem kursu metodycznego i odbyłem praktyki w szkole podstawowej i liceum ogólnokształcącym, co pozwoliło mi na zdobycie cennego doświadczenia w zakresie metod nauczania. Samodzielnie opracowywałem konspekty lekcji, przeprowadzałem testy sprawdzające oraz organizowałem lekcje wychowawcze.
Jestem osobą komunikatywną, bardzo łatwo nawiązuję kontakty z uczniami. Uchodzę za osobę zaradną i bezkonfliktową. Potrafię kreatywnie pracować w zespole a także umiejętnie rozwiązywać ewentualne konflikty na linii uczeń – nauczyciel.
|
|
739 |
melisska7 |
angielski |
W czerwcu 2010r. ukończyłam studia magisterskie na wydziale Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego, na kierunku filologia angielska. Wcześniej uczęszczałam do Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Sieradzu.
Jestem osobą otwartą i łatwo nawiązuję kontakty z innymi ludźmi. Cechuje mnie umiejętność szybkiego uczenia się oraz łatwość odnajdywania siebie w nowych sytuacjach. W pracy jestem perfekcjonistką. Moje zajęcia są prowadzone kreatywnie, często wplatane są do nich dygresje i ciekawostki co rozluźnia atmosferę i sprzyja szybszemu uczeniu się. Wplatam w zajęcia element zabawy gdyż pozytywne wspomnienia są szybciej zapamiętywane. |
|
740 |
zhousani |
angielski, arabski |
W nauczaniu języka - arabskiego i angielskiego staram się przełamać barierę językową i zachęcam do aktywnego używania języka. Staram się w sposób bezstresowy doprowadzić do uzyskania przez ucznia efektów, które zmotywują go do dalszej intensywnej pracy. Kładę nacisk na systematyczność w nauczaniu. |
|
|