Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
211 |
mirka_1 |
angielski, niemiecki |
Jestem osobą cierpliwą, sympatyczną, kreatywną i zaangażowaną w swoją pracę. Dostosowuję metody i techniki nauczania do potrzeb ucznia, skutecznie motywuję do nauki najoporniejsze osoby.
Języki obce to moje hobby, dlatego z przyjemnością poświęcam czas i energię na przygotowanie zajęć i przekazywanie wiedzy innym ludziom. Posiadam doświadczenie w pracy z uczniami w każdym wieku, na wszystkich poziomach językowych.
Uczę języków: język angielski
język niemiecki |
|
212 |
milo1978 |
angielski |
Brak informacji |
|
213 |
Millennium Falcon |
angielski |
Wykształcenie:
2008 – 2010: Uniwersytet Jagielloński, magisterskie studia uzupełniające, kierunek – filologia angielska, specjalizacja – językoznawstwo; studia ukończone z wyróżnieniem; temat pracy magisterskiej: „Tłumaczenie języka religijnego na przykładzie polsko-angielskich katolickich stron internetowych”;
2005 – 2008: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, kierunek – filologia angielska, ukończony z oceną bardzo dobrą na dyplomie;
2002 – 2005: II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Nowym Sączu, profil – język angielski, język niemiecki, geografia.
Praca i doświadczenie:
05.05.2011 – 08.07.2011 – pobyt w Anglii – doskonalenie umiejętności językowych w St Michael’s School, Newbury;
01.09.2010 – 21.01.2011 Gimnazjum nr V im. św. Kingi w Nowym Sączu – praca w klasach integracyjnych;
01.09.2008 – 31.10.2009: II Liceum Ogólnokształcące w Nowym Sączu – uzyskanie stopnia nauczyciela kontraktowego;
Wrzesień 2007: pomoc w organizacji XVII Forum Ekonomicznego w Krynicy Zdroju – rejestracja gości w centralnej recepcji Forum oraz przygotowanie sal seminaryjnych do wystąpień prelegentów.
Zainteresowania:
- ekonomia, historia, język niemiecki, język łaciński, wędkarstwo, kajakarstwo.
|
|
214 |
MIKA33 |
angielski |
Brak informacji |
|
215 |
Michał |
angielski |
Brak informacji |
|
216 |
michalkoz |
angielski |
Brak informacji |
|
217 |
michal82 |
angielski |
Jestem absolwentem filologii angielskiej UŁ. Języki obce są moją pasją i dlatego wciąż rozwijam zakres moich kompetencji poprzez uczenie się kolejnych. W nauczaniu stosuję przeważnie metodę komunikacyjną, którą bardzo sobie chwalę i sam lubię być nią uczony. Ponadto kładę też nacisk na przełamywanie barier językowych w języku, co było przedmiotem moich dociekań przy pisaniu pracy magisterskiej popartej badaniami przeprowadzonymi na uczniach szkół średnich i słuchaczach kursów językowych.
Jako nauczyciel jestem osobą otwartą na nowe doświadczenia, chętnie podejmującą wyzwania, dlatego m.in. od 2013 zacząłem pracę jako nauczyciel języka angielskiego metodą project-based learning na corocznych kursach wakacyjnych w Wielkiej Brytanii, co pozwala mi również na regularny kontakt ze współczesnym językiem. Ponadto jestem cierpliwy i wyrozumiały, lecz zarazem wymagający, co pozwala moim słuchaczom na przyswajanie języka we własnym tempie, ale z dbałością o systematyczność. Dzielenie się własną wiedzą daje mi sporo satysfakcji, zwłaszcza gdy widzę postępy i chęć do nauki u swoich słuchaczy, a dzięki sporej dawce poczucia humoru moje lekcje mijają w przyjaznej i sprzyjającej nauce atmosferze.
|
|
218 |
michal1708 |
angielski |
Brak informacji |
|
219 |
MG_7words |
angielski |
Duze doswiadczenie i ssmodzielnosc w realizacji projektow miedsynarodowych
Konferencje i wyjazdy zagraniczne zwiazane z tematyka projektow
Obsluga jezykowa klientow biznesowych
Prowadzenie kursu autorskiego Business Presentations
Doswaidczenie w nauczaniu obcokrajowcow |
|
220 |
mgsobanscy |
angielski |
Witam, jestem Magda. Interesuję się przyspieszonym uczeniem i NLP. W swojej pracy staram się wykorzystywać techniki z obu tych dziedzin. Często słyszę, że moją energię można by sprzedawać na kilogramy dlatego też moje lekcje nigdy nie są nudne. Lubię pracę nauczyciela, sprawia mi ona wiele przyjemności, co przekłada się na atmosferę i efekty pracy w grupie. Wolny czas spędzam podróżując po całym świecie, ostatnio na motocyklu, gotując lub projektując ubrania i torebki. |
|
|