Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
121 |
paulzakowski |
angielski |
Jestem pilnym i dokładnym nauczycielem który dostosowuje metody nauczania i materiały do indywidualnych wymagań uczniów. Dużą uwagę przykładam do wyników moich uczniów którzy darzą mnie sympatią i zaufaniem. Swoją przyszłość opieram na nauczaniu języka angielskiego gdyż jest to dziedzina w której czuję się najlepiej i daje mi najwięcej satysfakcji. Zdobyłem dyplom licencjata w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych w Łowiczu pod opieką Uniwersytetu Warszawskiego. Obecnie studiuje w Instytucie Anglistyki Uniwersytetu Warszawskiego i jestem na 2 roku studiów magisterskich. Mam bogate doświadczenie w nauczaniu dzieci, młodzieży i dorosłych. Jestem sympatyczną, pogodną i zarazem wymagającą osobą która wytrwale dąży do celu. Myślę że moje cechy osobowości idealnie pasują do lektora języka angielskiego. |
|
122 |
pauluk |
angielski |
Mam doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego na wszystkich etapach edukacji - od przedszkola po studia wyższe. Pracuję w szkole podstawowej oraz uczelni wyższej (prowadzę tam lektorat). Staram się zawsze sprostać stawianym mi wymaganiom, potrafię dostosować się do warunków pracy oraz nieustannie poszerzam swą wiedzę językową. |
|
123 |
Paulipauli82 |
angielski |
Brak informacji |
|
124 |
paulineek |
angielski |
Ukończyłam trzyletnie studia licencjackie w Wyższej Szkole Studiów Międzynarodowych w Łodzi na kierunku filologia angielska, specjalizacja metodyka nauczania języka angielskiego oraz dwuletnie studia uzupełniające, na tym samym kierunku i specjalizacji w Społecznej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania. Obecnie kończę studia podyplomowe na kierunku terapia pedagogiczna w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Łodzi.
W 2007 roku rozpoczęłam pracę jako lektor na kursach językowych w firmie Scool –kursy językowe Katarzyna Kędziora. Pracowałam na terenie różnych szkół w Łodzi oraz w Konstantynowie Łódzkim z uczniami w różnych grupach wiekowych, głównie w przedziale szkoły podstawowej i gimnazjum. W 2009 roku podjęłam pracę jako nauczyciel języka angielskiego w Technikum Samochodowym i Zasadniczej Szkole Samochodowej Zakładu Doskonalenia Zawodowego, gdzie obecnie pracuję. W ubiegłym roku szkolnym pracowałam także jako opiekun świetlicy w Anglojęzycznej Szkole Podstawowej w Łodzi.
|
|
125 |
paulinapelka |
angielski |
Najważniejsze aby każdy nauczyciel, który kształtuje wzór osobowościowy młodych ludzi, który ma bezpośredni wpływ na losy innych sam był ze sobą w zgodzie, umiał uświadomić sobie własne preferencje, wyznawane zasady i ideały, systemy wartości. |
|
126 |
paulina90 |
angielski |
Brak informacji |
|
127 |
Paulina87angielski |
angielski |
Jestem opanowana i cierpliwa, a zarazem zdecydowana i odważna. Dbam o przyjazną atmosferę podczas prowadzenia lekcji. Dotychczasowe doświadczenia w pracy jako nauczyciel przekonały mnie, że nauczanie innych daje mi ogromną przyjemność, satysfakcję oraz pewność, że nadaje się do wykonywania tego zawodu. Od kilku lat pracuje w szkole podstawowej jako nauczyciel języka angielskiego. Pracowałam także w klasach 1-3 jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Dodatkowo ukończyłam kurs kwalifikacyjny z terapii pedagogicznej. |
|
128 |
paulina.ulkowska |
angielski |
Brak informacji |
|
129 |
paulina.katarzyna |
angielski |
Jestem osobą odpowiedzialną oraz punktualną. Mam doświadczenie w nauczaniu osób dorosłych, młodzieży i dzieci. Potrafię wzbogacić lekcję o ciekawe ćwiczenia językowe. Jestem osobą optymistyczną z poczuciem humoru, jednocześnie cierpliwą w stosunku do uczniów. Pracę nauczyciela traktuję jako wyzwanie i podchodzę do niej z entuzjazmem. Cechuje mnie wysoka kultura osobista, która przekłada się na kontakty z uczniami i rodzicami. W mojej pracy nauczyciela na pierwszy miejscu stawiam ucznia - jego potrzeby i możliwości. Do każdego z uczniów podchodzę indywidualnie dbając przy tym o integracje grupy i miłą atmosferę sprzyjającą nauce i komunikacji w języku angielskim. Każdą lekcję przygotowuję z wielką starannością dbając o każdy szczegół. |
|
130 |
Paulina.anglista |
angielski |
Brak informacji |
|