Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
461 |
Regius |
angielski, łacina |
Brak informacji |
|
462 |
RenataKurcil |
angielski, polski dla cudzoziemców |
Brak informacji |
|
463 |
Ricolo |
angielski |
Witam w moim profilu. Jestem nauczycielem z siedmioletnim stażem zdobytym głównie za granicą. Rozumiem jak ważny jest język angielski w dzisiejszym świecie i chętnie podzielę się zdobytą wiedzą w tym zakresie. Oprócz standardowych zajęć z języka, szkoliłem również przyszłych nauczycieli (kurs TEFL) i prowadziłem kursy języka biznesu. Udzielałem lekcji z English in Law na uniwersytecie. |
|
464 |
RobertoCV |
angielski, hiszpański |
Brak informacji |
|
465 |
rybka21 |
angielski |
Od wielu lat uczę się języka angielskiego, a potwierdzeniem moich umiejętności jest zdobyty przeze mnie certyfikat CAE. Uczę języka angielskiego od pięciu lat i zamierzam kontynuować tą działalność, ponieważ sprawia mi ona wiele przyjemności oraz daje ogromną satysfakcję z osiągnięć moich uczniów (bardzo dobre wyniki w szkole). Jestem osobą ciepłą i otwartą. Łatwo znajduję wspólny język z uczniami i potrafię zmotywować ich do nauki. Moimi atutami są niewątpliwie cierpliwość, serdeczność, rzetelność, punktualność, a także pozytywne nastawienie do ludzi i do pracy. Jestem lubiana w kręgach moich znajomych i uczniów. Ponadto, uważam, że atmosfera panująca na zajęciach odgrywa kluczową rolę w zaangażowaniu zarówno uczniów jak i nauczycieli. Ponieważ przez wiele lat sama uczęszczałam na kursy językowe, znam wiele skutecznych technik i metod nauczania oraz potrafię zorganizować pracę w taki sposób aby przynosiła ona oczekiwane efekty. Ponadto, ukończyłam kurs trenerski - Akademia Młodych Trenerów i zdobywam doświadczenie na ścieżce trenerskiej. Znajomość specyfiki procesu grupowego oraz mechanizmów zachodzących w grupie ułatawia pracę i umożliwia jak najbardziej profesjonalne podejście do uczniów. |
|
466 |
Sebastian1971 |
angielski |
Brak informacji |
|
467 |
Shaunfitz |
angielski |
October 2015 – June 2016: Szkola Anita, Bydgoszcz, Poland
English Teacher: I worked with a variety of groups, ranging from young learners, aged eleven years, to adults. I used an assortment of methods which included cookery sessions with the younger groups, and supplementary videos, handouts and worksheets with the teenager and adult groups. I have found this method to be very useful as it breaks up the monotony of working from the course book during the entirety of the lesson.
October 2014 – June 2015: Britania English School, Lugo, Spain
English Teacher: I worked with a wide range of groups, ranging from nursery school children to adults, who were studying towards their First Certificate Exam. I used a variety of books and methods, such as worksheet activities, games and crafts that is associated with a particular festival or event.
September 2013 – June 2014: Windsor School, Togliatti, Russia
English Teacher: Working with a variety of groups, I used English in Mind and Face2Face books, which placed emphasis on vocabulary and grammar and Let’s Talk, which is aimed at improving the student’s speaking range. I also designed my own handouts to aid and further enhance the student’s knowledge whilst at home.
June 2013 to August 2013: Celyn ABC Camp Poltava Region, Ukraine
Head English Teacher: I worked at a British Language camp for the duration of the summer, working with young children and teenagers in order to teach and improve their English language skills. I was responsible for designing and implementing a Placement Test, putting the children into the groups in accordance with their test results, organising teammates to the relevant group, designing coursework that was applicable to my groups. I was also responsible for ensuring that daily reports to senior management were submitted. I also worked at the camp in the summer of 2014.
January 2010 to May 2013: British School, Bydgoszcz, Poland
English Teacher: I designed lessons which focused on using conversational English to a variety of groups that ranged from Pre-Intermediate to CAE students. Using this method enabled the students to improve their speaking and pronunciation skills.
October 2012 to May 2013: English Pro, Bydgoszcz
English Teacher: Using the Up Beat 3 course book, I worked with a younger teenage group at Upper-Intermediate level, where the emphasis was on grammar and writing. I was also using the Get on Track to FCE course book where I worked with a group of FCE mid-teenage students in readiness for their Matura examination. In addition, I worked with a Pre-Intermediate group within their place of employment, where they could enjoy both practising and improving their conversational skills.
March 2010 to September 2012: Empik School, Bydgoszcz
English Teacher: Working from the Face2Face course books, I was responsible for the teaching of English to staff employed by Bydgoszcz City Council.
April 2010 to May 2012: Hello School, Bydgoszcz
English Teacher: Using research, I held classes using conversational English to a wide range of students, mainly children, but also to adults. I also conducted one-to-one meetings with students who wished to improve their conversational skills. I also used lessons from the Upstream and Fairyland course books designed for Beginner and Elementary level student groups.
October 2009 to April 2010: William Wharton School, Bydgoszcz
English Teacher: Using the Callan Method, I was responsible for the teaching of English to a diverse group of students, ranging from children to adults.
January 2008 to September 2009: Best-Train, Leeds
Basic Skills Tutor: I was employed at Best-Train, where I taught Literacy and Numeracy to adults who were on the Government’s New Deal programme. I was also responsible for delivering job search modules such as application forms and CV and letter writing.
September 2006 to October 2007: Chamber Training, Cardiff.
Key/Basic Skills Tutor: I was responsible for teaching OCR Job-seeking Skills and ICT at Entry 3 and NVQ ICT Level 1, to 16 – 18 year old learners.
July 2006 to September 2006: Instant Muscle, Cardiff.
IT Tutor: I was employed at the Instant Muscle Jobsearch Centre on a voluntary basis, where I helped the clients to use the Centre’s IT facilities to carry out job search, CV and letter writing.
February to October 2005: BTCV, Cardiff.
Basic Skills Tutor: I was responsible for teaching Maths to New Deal trainees of varying ages, with a wide range of needs and abilities.
|
|
468 |
Shirin |
angielski |
Moje doświadczenie związane z nauczaniem języków obcych składa się głownie na szeroki zakres praktyk odbytych podczas studiów w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych w Łodzi, natomiast w szkole językowej prowadziłam kilka zajęć na zastępstwie w grupie dzieci 8-letnich. Od 2012 roku pracuję w szkole językowej z dziećmi z klas 0-4, a także z dorosłymi na poziomie początkującym i podstawowym. |
|
469 |
silviabroom83 |
angielski |
Jako lektora charakteryzuje mnie zaangażowanie, chęć nauczania różnych grup językowych, cierpliwość, opanowanie, rzetelność. Jestem osobą energiczną, potrafię utrzymać dyscyplinę i dobrze zorganizować sobie pracę. Prywatnie jestem osobą komunikatywną, odpowiedzialną, uczciwą i pomocną, szybko rozwiązuję problemy.
Ukończyłam studia licencjackie na filologii angielskiej na Uniwersytecie Łódzkim o specjalności: translatoryka i językoznawstwo stosowane oraz specjalność pedagogiczną, co z pewnością będzie przydatne przy nauczaniu języka obcego. Obecnie kończę studia na kierunku International Marketing w języku angielskim, poznałam słownictwo specjalistyczne z zakresu marketingu, zarządzania, Unii Europejskiej, sektora publicznego, ekonomii, rynków finansowych i transakcji finansowych. Dodatkowym atutem jest to, że w 2007 roku ukończyłam studia na kierunku filologia polska o specjalności komunikacja społeczna, na Uniwersytecie Łódzkim, gdzie zdobyłam wiedzę z zakresu komunikowania, redagowania i korekty tekstów. Do moich osiągnięć należy również ukończenie praktyk w centrum tłumaczeń mLingua Worldwide Translation. |
|
470 |
simplyslawek |
angielski |
Satysfakcja i poziom gwarantowane :))) Miłego dnia. Pozdrawiam Sławek. |
|
|