161 |
Maria.kupis.lodz |
angielski |
2015r – Typy percepcji w nauczaniu języków obcych – Hutchinson Instytute, Łódź.
2014r. „Haki Pamięciowe”- szkolenie z technik pamięciowych – nauczenie języków.
2014 r – English is fun – szkolenie z gier
2008r. REAL ESTATE AGENTS – prowadzenie szkoleń tematycznych dla praconików biur nieruchomości, Warszawa.
2007r Effective Legal English – metody praktyczne.
|
|
162 |
margotta |
angielski, polski dla cudzoziemców, włoski |
Uwazam, ze posiadam predyspozycje i zdolnosci komunikacyjne pozwalajace na prace w Centrum Szkolen Jezykowych. Całe moje zycie zawodowe zwiazane jest z nauczaniem jezyka angielskiego dzieci i dorosłych (15 lat doswiadczenia - szkoly jezykowe, korepetycje , przygotowanie do egzaminow maturalnych ( w tym matury miedzynarodowe), FCE, CAE, IELTS, International Baccalaureate Exams, European Annex Program, korepetycje dla osob doroslych, tlumaczenia ( w tym tlumaczenia prac z zakresu medycyny, przygotowanie programu autorskiego dla przedszkolakow).
Pracowałam w wielu szkołach i posiadam wyksztalcenie pedagogiczno - jezykowe. Poza nauczaniem zajmuje sie tłumaczeniami I opracowaniami z jezyka angielskiego.
W pracy najbardziej motywuje mnie satysfakcja uczniów, mozliwosc poznawania nowych ludzi i podejmowania wyzwan - jednym z nich był wyjazd do Irlandii I podjecie pracy na stanowisku nauczyciela w jednej z najlepszych irlandzkich szkol.
O moich sukcesach swiadcza referencje, ktore chetnie udostepnie do wgladu.
|
|
167 |
MarcinUniAng |
angielski |
Jestem studentem V roku, z tego względu problemy edukacyjne młodzieży nie są dla mnie czymś odległym. Jeszcze parę lat temu sam się z nimi borykałem, szukając najskuteczniejszej metody na uczenie się języka obcego. Rozumiem trudności związane z nauką języka, przez jakie przechodzi każdy uczeń/student. Jestem energiczny, entuzjastycznie nastawiony do pracy nauczyciela i chętny do współpracy. Z pewnością, fakt, że sam kończę studia w tym roku pomoże mi być bliżej osób pragnących przyswoić język obcy, będę też bardziej świadomy ich potrzeb i problemów na jakie natrafią w toku tej nauki. |
|