375 |
sage-1127 |
angielski |
Nawiązanie nici porozumienia z uczniem oraz dopasowanie metod nauczania do danej osoby uważam za kluczowe w procesie nauczania. Niezbędna jest także życzliwość, przyjazna atmosfera i umiejętność zachęcenia ucznia do nauki. Uważam, ze umiem sprostać tym wymaganiom. Poza tym, jestem osobą energiczną, z poczuciem humoru i wieloma zainteresowaniami, więc uczniowie nie powinni się nudzić w czasie lekcji. |
|
376 |
samaranda |
angielski |
Lubię swoja pracę, a języki obce to moje hobby. Pracowałam jako lektor, wykładowca akademicki, tłumacz, scenarzysta szkoleń e-learning. |
|
378 |
seldon |
angielski |
Uczę od wielu lat (ponad 20), przeszedłem niemal wszystkie szczeble kariery nauczycielskiej - od szkoły podstawowej (również jako wychowawca) przez liceum, szkoły policealne, uczelnie, szkoły otwarte językowe, kursy, także w instytucjach i zakładach pracy, np BZ WBK, Skanska, Wojsko Polskie, Policja, UAM Poznań, dla takich szkół językowych, jak Program Bell School of English, Level, Profi Lingua, Lingua Nova. Prowadziłem zajęcia indywidualne, również te specjalistyczne: dla kadry wojskowej (stanag 1,2), dla lekarzy i dla prawników. Przez kilka lat zajmowałem się również działalnością organizacyją jako kierownik studium języków obcych na wyższej uczelni.
W ciągu mojego wieloletniego pobytu w Szkocji zajmowałem się działalnością: dydaktyczną (nauka angielskiego dla polskich imigrantów), publicystyczną (zajmowałem stanowisko redaktora naczelnego dużego miesięcznika emigracyjnego w Szkocji), oraz działalnością organizacyjną (jako pośrednik między instytucjami szkockimi i polskimi w zakresie organizowania zaplecza językowego i bibliotecznego dla Polaków w Szkocji.
Jako nauczyciel/lektor byłem zawsze lubiany przez uczniów/studentów. Nauczanie i działalność oświatowa to moja pasja.
Jestem również tłumaczem; na swoim koncie mam kilkanaście pozycji wydawniczych, głównie literatura beletrystyczna. Byłem redaktorem serii wydawniczych, napisałem kilka przedmów wydawniczych. |
|