korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: angielski
- miasto: Gdynia
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie pomorskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka angielskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka angielskiego w województwie pomorskim


Przejdź do:
  Znaleziono 222 lektorów.
język angielski Gdynia
  1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10   nastepne>>
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
11 folklandia angielski
Uwielbiam uczyć (nie tylko angielskiego), bo lubię kontakt z ludźmi. Bardzo łatwo nawiązuję kontakt i umiem stworzyć swobodną atmosferę na zajęciach. Jestem wymagającą nauczycielką, zarówno od siebie jak i od moich uczniów, co przekłąda się na wymierne efekty w nauce. Pracuję systematycznie korzystając z najróżniejszych środków dydaktycznych ze szczególnym uwzględnieniem środków multimedialnych i komputera.
12 harrre angielski
Uwielbiam kulturę i język angielski, staram się dzielić moimi pasjami z uczniami. Kontakt z uczniami na różnych poziomach i w różnym wieku daje mi mnóstwo satysfakcji.
13 hawiak angielski, włoski
Uważam, że posiadam wszelkie predyspozycje osobowościowe do rzetelnego spełnienia zadań na stanowisku lektora j.angielskiego, ponieważ posiadam kompetencje i potencjał pożądany dla kultury organizacyjnej firmy, co gwarantuje, iż osoba moja będzie powodowała, że obraz firmy zostanie podtrzymany. Interesujące i odpowiedzialne stanowisko da mi sposobność osobistego rozwoju i spełnienia moich oczekiwań zawodowych. Mam doświadczenie w prowadzeniu zajęć oraz nauczaniu języka angielskiego, ponieważ od 1989 roku zajmuję się udzielaniem korepetycji oraz przygotowywaniem uczniów i osób dorosłych do matury i innych egzaminów na wszystkich poziomach zaawansowania. Biorąc pod uwagę moje doświadczenie oraz fakt, że w latach 1992 - 1997 prowadziłam zajęcia z dziećmi z języka angielskiego w przedszkolu oraz w szkole podstawowej uważam, że w pełni spełniam wymagania stawiane kandydatowi do pracy na stanowisku lektora. Mając wiele do czynienia z ludźmi posiadam umiejętności obcowania z ludźmi potrzebne w tej pracy. Łatwo nawiązuję kontakty i udaje mi się utrzymywać dobre stosunki także później. W gruncie rzeczy lubię spotykać się z ludźmi. Jestem przyzwyczajona do zmiany otoczenia i pracy poza regularnymi godzinami. Nie wpadam w panikę, kiedy coś się nie udaje. Potrafię walczyć ze stresem i działać mimo wszystko. Lubię uczyć się nowych rzeczy i myślę, że potrafię uczyć się szybko. I wreszcie, co istotne, wolę wyzwanie od bezbarwnej rutynowej pracy. Działam z zaangażowaniem, które udziela się innym. Mam dar przekonywania innych do swoich planów i zamierzeń. Optymizm pozwala mi ciągle angażować się w nowe sprawy, stale być w ruchu i nigdy nie spoczywać na laurach. Mam wielu przyjaciół i jestem bardzo towarzyska. Z łatwością zawieram nowe znajomości, nie wiem, co to nieśmiałość, szerokie horyzonty i poczucie humoru to moje osobiste cechy, jestem wesoła i aktywna. Jestem przekonana, że takie moje cechy jak odpowiedzialność, skuteczność w działaniu, umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole a także podejmowanie inicjatywy w stawiającym wysokie wymagania otoczeniu pozwolą mi w pełni sprostać oczekiwaniom. Jestem osobą ambitną, o entuzjastycznym nastawieniu do życia. Moja dotychczasowa praca, poza łatwością w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi, wymagała samodzielności i odpowiedzialności. Wierzę, że mój entuzjazm, zdolność do kreatywnego myślenia i dynamizm w wykonywaniu powierzonych obowiązków, da mi możliwości dalszego rozwoju zawodowego, przyczyniając się jednocześnie do sukcesów.
14 FILI.KAROLINA angielski
Uważam siebie za lektora otwartego, ale wymagającego. Od moich uczniów wymagam systematycznej nauki, którą regularnie sprawdzam. Pomimo tego, że narzucam tempo pracy, zawsze staram się objaśniać materiał tak by każdy zrozumiał wszystko i tyle razy ile jest to potrzebne. Dopiero wtedy wiem, ile mogę wymagać od moich uczniów. Bardzo lubię konwersacje i kładę na nie duży nacisk, gdyż wiem, że typowe ćwiczenia z książki to zdecydowanie za mało. Uczę dopiero od roku - ale wiem, że znalazłam to co chcę robić w życiu i staram się być coraz lepsza.
15 englishplusbusiness angielski
umiem przygotowywać programy autorskie na bazie różnorodnych materiałów(nie tylko podręczników) dla grup i osób indywidualnych,modyfikować je zależnie od potrzeb,warunków,tempa pracy uczniów, znam czynnie wszystkie pozycje wydawnicze Business English i orientuję się w bieżących zagadnieniach ekonomicznych, pracowałam z grupami tzw. mixed-ability,kadrą kierowniczą i średniego szczebla, na zajęciach potrafię rozwijać umiejętności biznesowe i miękkie, potrafię nawiązać dobry kontakt z grupą i motywować do pracy, jestem osobą zorganizowaną,sumienną i odpowiedzialną
16 patti_d angielski
Udzielam korepetycji od 6 lat, posiadam certyfikat FCE. Mam doświadczenie z dziećmi jak i z osobami dorosłymi. Poza tym oferuję tłumaczenie tekstów, pisanie wypracowań i wszelką pomoc językową. Zapraszam do współpracy.
17 aisza.aisza angielski
Uczę, tłumaczę, piszę - język angielski to moja pasja, którą potrafię zarażać. Każdy z moich uczniów do tej pory zawsze zdawał swój egzamin. Potrafię dopasować metody nauczania do poszczególnych osób/grup. Jestem tłumaczem (książki oraz filmy), oto lista moich tłumaczeń: - książka Overcoming Sinful Anger. How to Master Your Emotions and Bring Peace to Your Life (PRZEZWYCIEŻYĆ GRZECH GNIEWU. Jak zapanować nad emocjami i wnieść spokój do swojego życia) autorstwa T.G. Morrowa, ISBN 978-83-7482-695-2, wyd. polskie kwiecień 2015, Wydawnictwo eSPe - lista dialogowa pełnometrażowego dokumentalnego filmu Żadnego prawa nie złamałem (I did not break any law) w reżyserii Andrzeja Dudzińskiego, Gdańsk 2014 (projekt dofinansowany ze środków Miasta Gdańska) - lista dialogowa pełnometrażowego dokumentalnego filmu W cieniu wielkiej synagogi (In the shadow of the Great Synagogue) w reżyserii Andrzeja Dudzińskiego, Gdańsk 2013 (projekt dofinansowany ze środków Miasta Gdańska) - książka Brain on Fire (Umysł w ogniu) autorstwa Susannah Cahalan, ISBN 978-83-63622-36-7, wyd. polskie wrzesień 2013, Wydawnictwo Filia - materiały szkoleniowe, skrypty etc. dla Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów - artykuły do czasopisma \"Zarządzanie Projektami. Magazyn\", zarzadzanieprojektami.org; - artykuły do AFRICAN REPORTS Gdańsk Archaeological Museum and Heritage Protection Fund (ISSN 1731-6146) oraz Archeologia Gdańska (ISSN 1896-6756) dla Muzeum Archeologicznego w Gdańsku - opowiadania Krzysztofa T. Dąbrowskiego (http://ktdabrowski.blogspot.com): Dramat jasnowidza (Clairvoyant\'s misfortune), Twisted Dreams Magazine, wrzesień 2009 Piętno (Stigma), Screams of terror, październik 2009 Widziadło (Hallucination), Screams of terror, październik 2009 Piętno (Stigma), Twisted Tongue Magazine, grudzień 2009 Zmałpienie (Going wild), The Ethereal Gazette, grudzień 2010 Piętno (Stigma), antologia magazynu Skive: \"Young writers 1993 - 1976\", grudzień 2011 - artykuły do anglojęzycznego dwumiesięcznika BALTIC TRANSPORTJOURNAL: http://www.balticpress.com/contact.php - artykuły o tematyce medycznej do naukowych baz danych dla Biblioteki Akademii Medycznej w Gdańsku - MAGNA BRITANNIA, Wielka Brytania w zbiorach Biblioteki Gdańskiej Polskiej Akademii Nauk (Great Britain in the collection of the Gdansk Library of Polish Academy of Sciences), katalog wystawy, Pelplin 2003, ISBN 83-7380-054-9 - streszczenie w jęz. ang. „Do metodologii badań onomastycznych” pod red. Marii Biolik, autorstwa Ewy Czerniakowskiej, Olsztyn 2003, ISBN 83-87643-73-4, ISSN 0585-3893 - streszczenie w jęz. ang. do pozycji Małgorzaty Czerniakowskiej „Król Stanisław August jako członek zagranicznych akademii i towarzystw naukowych”, Gdańsk 2003
18 gosiaalterego angielski
Uczę j.angielskiego od 10 lat, mam doświadczenie w uczeniu wszystkich grup wiekowych na każdym poziomie zaawansowania, moi uczniowie z sukcesem zdają wszelkiego rodzaju egzaminy i swietnie radzą sobie z komunikacją w języku angielskim. Jestem osobą otwartą i elastyczna dostosowuję tempo nauki , materialy i metody nauczania do indywidualnych potrzeb uczniów. Uwielbiam swoją pracę i bardzo się w nią angażuje, bardzo łatwo nawiązuję kontakty z ludźmi.
19 nauczycielangielski angielski
Uczę angielskiego od wielu lat i lubię to robić, sprawia mi ogromną satysfakcję gdy widzę postępy swoich uczniów. Łatwo nawiązuję kontakty, zatem dobrze pracuje mi się z osobami w różnym wieku.Jestem sumienna, obowiązkowa, dużo wymagam od siebie i też od innych.Myślę,że jestem cierpliwa co w pracy nauczyciela czy lektora jest ważne.Zawsze zachęcam swoich uczniów do tego by się nie poddawali, gdy początki okazują się trudne, potem zawsze jest już coraz lepiej.W nauczaniu języka bardzo ważna jest dla mnie skuteczna komunikacja i do tego przywiązuję ogromną wagę.Chcę nauczyć swoich uczniów mówić w języku obcym.
20 dzumis72 angielski
Szanowni Państwo, mam 15letnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego. Jestem osobą rzetelnie wykonującą swoje obowiązki. Poszukuję w pracy inspiracji dla samorozwoju, staram się motywująco działać na osoby, które nauczam. Jestem punktualną osobą o łągodnym usposobieniu mają cą jasno sprecyzowane oczekiwania i cele.