Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
71 |
AndrzejB |
angielski |
Lektor z pięcioletnim doświadczeniem udzieli korepetycji z języka angielskiego na terenie trójmiasta. Podejście indywidualne do każdego kursanta, zajęcia są dopasowywane do wymagań.
Stawka może ulec zwiększeniu/zmniejszeniu w zależności od lokalizacji.
Doświadczenie:
Pięć lat doświadczenia w nauczaniu:
-przedszkolaków
-uczniów szkoły podstawowej
-gimnazjalistów -studentów
-dorosłych
* lektor w 6 szkołach językowych
* korepetytor |
|
72 |
DeanSmith |
angielski |
KEY SKILLS
• Teaching – I have had a support role as teaching assistant at a local school for nearly a year now. Working alongside the teacher helping out with
whatever I can.
• Coaching – I have many years experience coaching basketball around schools in the sussex area. Teaching children from 6-12 years old how to play basketball.
|
|
73 |
emzeta |
angielski |
Język angielski jest jedną z moich pasji. Lubię dzielić się swoją wiedzą a postępy i sukcesy uczniów cieszą mnie najbardziej. |
|
74 |
reniam1 |
angielski |
jestem wymagającym nauczycielem języka angielskiego, moi uczniowie uzyskują dobre wyniki na swoich egzaminach. Przygotowuję zarówno do egzaminów jak i pomagam w codziennych lekcjach. |
|
75 |
pretonius101 |
angielski |
Jestem utalentowany językowo i uczenie obcych języków nigdy nie sprawiało mi problemów. Wcześnie, w dziewiętnastym roku życia, dostałem się na Filollogę Angielską UG, od razu po maturze. Posiadam wyjątkowy dar przekazu wiedzy i dlatego wyjaśniam przejrzyście i skutecznie.
Posiadam silny głos i talent aktorski, co sprawia iż moje zajęcia są atrakcyjne i dynamiczne oraz posiadają charakterystyczny wymiar.
Jestem tolerancyjny i cierpliwy oraz pełen optymizmu związanego z otaczającym światem. Sądzę że jestem skromny i miły. Chociaż potrafię być zdecydowany i asertywny. Świetnie uczę języka angielskiego stosując najlepsze metody nauki, potrafię uczyć różne grupy wiekowe, zarówno dzieci, młodzież oraz dorosłych, stosując zupełnie różne metody i techniki nauczania.
Ukończyłem pierwszy stopień Filologi Angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale Neofilologii - mam dyplom do wglądu. Poza tym, posiadam Cambridge Proficiency in English od 1996 roku. Dostałem się (po zdaniu trudnego egzaminu wstępnego) na II stopień Filologi Angielskiej, Uniwersytetu Gdańskiego, na dwuletnie studia, magisterskie, uzupełniające. Od kolejnego semestru przenoszę się nma tryb nie stacjonarny, który zajmie tylko weekendy, tym samym będę dyspozycyjny w dni powszednie.
|
|
76 |
FONEM_2015 |
angielski |
Jestem typem lektora-poszukiwacza nowych, niestandardowych rozwiązań w nauczaniu języka. Mam bardzo dobre osiągnięcia w tym zakresie, nieustannie zdobywam nowe umiejętności, które pozwalają mi osiągać jeszcze lepsze efekty w wykonywanej przeze mnie pracy. Do tej pory współpracowałam z renomowanymi placówkami szkoleniowymi województwa pomorskiego. Jestem osobą komunikatywną, odpowiedzialną, kreatywną i otwartą na nowe wyzwania.
Uczeń, któremu pomagałam w przygotowaniach do konkursu Public Speaking Competition for Schools, został laureatem półfinału tego konkursu – II miejsce w Polsce (uczestniczyliśmy w międzynarodowych finałach tego konkursu w Londynie. |
|
77 |
katarzyna100 |
angielski, rosyjski |
Jestem tegoroczną absolwentką studiów filologicznych, prowadzę indywidualne zajęcia z dziećmi i młodzieżą od kilku lat, przygotowuję też do egzaminów. Jestem osobą otwartą, komunikatywną, z podejściem do dzieci. Z zapałem i kreatywnością podchodzę do każdych zajęć z konkretnym uczniem, szukając najlepszego sposobu nauczania. Zapraszam do długofalowej współpracy. |
|
78 |
Anna_Jet |
angielski |
Jestem także tłumaczem, mam na koncie przetłumaczonych 5 pozycji książkowych z obszaru psychoterapii, religijności, duchowości oraz wiele mniejszych projektów. |
|
79 |
slwsbnrz |
angielski |
Jestem sumienna i chętnie zdobywam nowe doświadczenia. Podchodzę do angielskiego z zapałem i pasją. |
|
80 |
ann.kuc |
angielski |
Jestem sumienna ,aktywna ,twórcza i kompetentna pracy z dziećmi.Mam z nimi idealny kontakt i doskonałą praktykę w ich nauczaniu. |
|
|