|
peelka
|
Narodowość:
|
polska |
|
Języki:
|
angielski, |
Uczę języków obcych od roku
|
2013 |
Przygotowanie zawodowe:
|
|
Wykształcenie:
|
|
Magister: Uniwersytet w Białymstoku,
Białystok,
Wydział: Filologiczny,
Kierunek: Filologia angielska |
|
Wykształcenie pozajęzykowe:
|
|
Absolwent: |
|
Umiejętności zawodowe:
|
|
Chcę i potrafię uczyć:
dzieci, młodzież, |
|
Chętnie podejmę się prowadzenia szkoleń językowych w niżej wymienionych zakresach:
|
|
Język angielski - poziom
początkujacy, elementarny, średniozaawansowany, zaawansowany |
|
- praca w oświacie -
szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, szkoły wyższe |
|
- udzielanie korepetycji -
cena za 45 minut : 40 (szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, ) |
|
- język ogólny -
cena za 45 minut : 40 |
|
- przygotowanie do egzaminów -
cena za 45 minut : 50 (gimnazjalny, matura, matura rozszerzona, ) |
|
- język biznesowy -
cena za 45 minut : 60 () |
|
- specjalizacje -
cena za 45 minut : 60 medycyna(angielski w pielęgniarstwie), |
|
Doświadczenie zawodowe:
|
|
Uczę języków obcych od roku 2013.
|
|
Nigdy nie prowadziłem kursów In-company ale chcę zacząć. |
|
Nigdy nie prowadziłem kursów dla otwartych szkół językowych ale chcę zacząć. |
|
Prowadziłem korepetycje przez 2-5 lat. Ostatnie w 2015 roku. |
|
Nigdy nie pracowałem w oświacie ale chcę zacząć(szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, szkoła wyższa) |
|
Informacje uzupełniające:
|
|
Dysponuję wolnym czasem:
|
|
Sobota: |
rano, |
|
Niedziela: |
brak terminów |
|
Dni powszednie: |
popołudnie,
|
|
Obszar pracy:
|
|
podlaskie |
Białystok |
Białystok |
Centrum i okolice |
|
|
Dojeżdżam w w/w obszarze.
|
|
Interesuje mnie praca zdalna (uczę on-line).
|
Chętnie rozpocznę współpracę w nauczaniu języka angielskiego. W kontakcie z uczniem kieruję się tym, jakie są jego potrzeby w nauce języka, co już potrafi (z naciskiem na wykorzystanie zdobytej wiedzy) i jakie są jego trudności. Zależy mi, by dotrzeć do ich sedna, pomóc uczniowi zrozumieć je i samodzielnie pokonać; Takie podejście sprawia, że nieraz staję się wymagająca. Staram się wspierać ucznia w pokonywaniu barier i początkowych trudności w komunikacji językowej. W podejściu do nauczania za wartościowe uważam podejście "student-oriented tasks" (zadania skoncentrowane na ucznia, nie na mnie jako nauczyciela), które często przyczyniają się do rozbudzenia ciekawości i motywacji osoby uczącej się. Sprawia mi satysfakcję, gdy uczeń ośmiela się, robi postępy i sam podejmuje wysiłek pokonywania kolejnych etapów (tzw. "puszczenie ręki ucznia", za którą go trzymałam na dotychczasowych etapach). Uważam, że każdy ma potencjał do nauki języka angielskiego, ponieważ każdy ma zestaw niepowtarzalnych talentów i umiejętności, które często czekają jeszcze na odkrycie. |
Odpowiem na kontakt w ciągu 48 godzin.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji prowadzonej w portalu www.szukaj-lektora.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz 883).
|
|