|
konata
|
Narodowość:
|
polska |
|
Języki:
|
angielski, |
Uczę języków obcych od roku
|
2010 |
Przygotowanie zawodowe:
|
|
Wykształcenie:
|
|
Magister: Uniwersytet Mikołaja Kopernika ,
Toruń,
Wydział: Filologiczny,
Kierunek: Filologia angielska |
|
Licencjat: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa,
Włocławek,
Wydział: Filologiczny,
Kierunek: Filologia angielska |
|
Podyplomowe: w trakcie,
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego ,
Bydgoszcz,
Wydział: Humanistyczny ,
Kierunek: Kształcenie Tłumaczy Języka Angielskiego |
|
Umiejętności zawodowe:
|
|
Chcę i potrafię uczyć:
młodzież, dorosłych, |
|
Chętnie podejmę się prowadzenia szkoleń językowych w niżej wymienionych zakresach:
|
|
Język angielski - poziom
początkujacy, elementarny, średniozaawansowany, zaawansowany |
|
- praca w oświacie -
szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, |
|
- udzielanie korepetycji -
cena za 45 minut : 40 (szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, ) |
|
- przygotowanie do egzaminów -
cena za 45 minut : 40 (CPE, FCE, gimnazjalny, matura, ) |
|
Doświadczenie zawodowe:
|
|
Uczę języków obcych od roku 2010.
|
|
Prowadzę kursy dla otwartych szkół językowych od 2011. |
|
Prowadziłem korepetycje przez więcej niż 5 lat. Ostatnie w 2019 roku. |
|
Nigdy nie pracowałem w oświacie ale chcę zacząć(gimnazjum, liceum, ) |
|
Informacje uzupełniające:
|
|
Dysponuję wolnym czasem:
|
|
Sobota: |
południe, |
|
Niedziela: |
brak terminów |
|
Dni powszednie: |
popołudnie, wieczór
|
|
Obszar pracy:
|
|
wielkopolskie |
Poznań |
Poznań-Stare Miasto |
|
wielkopolskie |
Poznań |
Poznań-Nowe Miasto |
|
wielkopolskie |
Poznań |
Poznań-Jeżyce |
|
wielkopolskie |
Poznań |
Poznań-Grunwald |
|
wielkopolskie |
Poznań |
Poznań-Wilda |
|
|
|
Dojeżdżam w w/w obszarze.
|
|
Interesuje mnie praca zdalna (uczę on-line).
|
Odpowiem na kontakt w ciągu 48 godzin.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji prowadzonej w portalu www.szukaj-lektora.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz 883).
|
|