|
katebudnik
|
Narodowość:
|
polska |
|
Języki:
|
angielski, |
Uczę języków obcych od roku
|
2002 |
Przygotowanie zawodowe:
|
|
Wykształcenie:
|
|
Magister: uniwersytet lodzki,
lodz,
Wydział: biologia i nauki o ziemi,
Kierunek: antropologia |
|
Certyfikaty, kursy oraz zdarzenia potwierdzające znajomość języka obcego i uprawniające do uczenia języków obcych:
|
|
Certificate in Advanced English, Pracowalam 8 lat w szkole w Londynie |
|
Umiejętności zawodowe:
|
|
Chcę i potrafię uczyć:
dzieci, młodzież, dorosłych, osoby dojrzałe |
|
Chętnie podejmę się prowadzenia szkoleń językowych w niżej wymienionych zakresach:
|
|
Język angielski - poziom
początkujacy, elementarny, średniozaawansowany, zaawansowany |
|
- praca w oświacie -
szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, szkoły wyższe |
|
- udzielanie korepetycji -
cena za 45 minut : 30 (szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, studia, ) |
|
- język ogólny -
cena za 45 minut : 30 |
|
- przygotowanie do egzaminów -
cena za 45 minut : 30 (FCE, gimnazjalny, London Tests of English, matura, matura rozszerzona, wstępny do gimnazjum, wstępny do liceum, ) |
|
- język biznesowy -
cena za 45 minut : 50 (chemia, fizyka, biologia) |
|
- specjalizacje -
cena za 45 minut : 50 chemia, ekologia, medycyna, |
|
- tłumaczenia |
|
Doświadczenie zawodowe:
|
|
Uczę języków obcych od roku 2002.
|
|
Nigdy nie prowadziłem kursów In-company ale chcę zacząć. |
|
Nigdy nie prowadziłem kursów dla otwartych szkół językowych ale chcę zacząć. |
|
Prowadziłem korepetycje przez 1-2 lata. Ostatnie w 2010 roku. |
|
Pracowałem/pracowałam w oświacie przez więcej niż 5 lat. Ostatni raz w 2012 roku.(szkoła podstawowa, gimnazjum, ) |
|
Informacje uzupełniające:
|
|
Dysponuję wolnym czasem:
|
|
Sobota: |
brak terminów |
|
Niedziela: |
brak terminów |
|
Dni powszednie: |
rano, południe, popołudnie, wieczór
|
|
Obszar pracy:
|
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Bieńczyce |
Kurdwanow, Podgorze |
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Bieżanów-P. |
Kurdwanow, Podgorze |
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Bronowice |
Kurdwanow, Podgorze |
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Czyżyny |
Kurdwanow, Podgorze |
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Dębniki |
Kurdwanow, Podgorze |
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Grzegórzki |
Kurdwanow, Podgorze |
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Krowodrza |
Kurdwanow, Podgorze |
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Krzesławickie W. |
Kurdwanow, Podgorze |
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Łagiewniki-B.i |
Kurdwanow, Podgorze |
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Mistrzejowice |
Kurdwanow, Podgorze |
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Nowa Huta |
Kurdwanow, Podgorze |
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Podgórze |
Kurdwanow, Podgorze |
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Podgórze D. |
Kurdwanow, Podgorze |
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Prądnik |
Kurdwanow, Podgorze |
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Stare Miasto |
Kurdwanow, Podgorze |
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Swoszowice |
Kurdwanow, Podgorze |
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Zwierzyniec |
Kurdwanow, Podgorze |
|
|
Uczę w miejscu zamieszkania:
małopolskie/Kraków/Kraków-Podgórze D. |
|
Dojeżdżam w w/w obszarze.
|
|
Interesuje mnie praca zdalna (uczę on-line).
|
With a solid background working as a Class Teacher at both elementary and high school levels, and wide experience conducting 1-2-1 lessons with SEN children, I have diverse skills with much to offer.
I am registered as a Qualified Teacher with General Teaching Council for
England.
I hold a Teaching Certificate and Master’s Degree in Environmental Biology.
On my lessons I am always creative, enthusiastic and I am looking for different ways to encourage children to be proactive and independent in drawing conclusions. I ensure that every student is involved in the discussions that I engage in my class sessions, so as to increase the teacher student interaction. Managing the difference of abilities among my students proved a difficult, but satisfying, challenge. I prepared activities to maintain the interest of high-level students without intimidating less skilled children. Through all my teaching years, I have maintained a strict habit of occasional parent teacher meeting, so that the parent, teacher and the student are all able to communicate their thoughts to each other and there is no communication gap among the three.
I posses excellent interpersonal and motivational skills, well developed analytical and problem solving skills, accuracy and attention to detail, good communication and interpretive skills. I am able to identify, understand and realize requirements and the instruction of others. I also posses good planning and organizing skills, sufficient knowledge and understanding to be able to apply techniques and methods and to learn new ones.
|
Odpowiem na kontakt w ciągu 48 godzin.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji prowadzonej w portalu www.szukaj-lektora.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz 883).
|
|