|
karnoc90
|
Narodowość:
|
polska |
|
Języki:
|
angielski, |
Uczę języków obcych od roku
|
2015 |
Przygotowanie zawodowe:
|
|
Wykształcenie:
|
|
Licencjat: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu,
Oświęcim,
Wydział: Nauk Humanistycznych,
Kierunek: filologia angielska |
|
Certyfikaty, kursy oraz zdarzenia potwierdzające znajomość języka obcego i uprawniające do uczenia języków obcych:
|
|
moduł pedagogiczny z języka angielskiego (uprawnienia do nauczania języka angielskiego w przedszkolach i szkołach podstawowych), - Szkoła Podstawowa nr 4 w Oświęcimiu - praktyka nauczycielska
- Szkoła Językowa LINGUA CAFE - lektor języka angielskiego, 1 rok pracy ( szkoła podstawowa (1-6 klasa)
- Projekt „Nowe wyzwania – lepsza przyszłość” , lektor języka angielskiego, indywidualna pomoc w języku angielskim dzieciom w wieku 9-14 - 2 miesięczny projekt.
- Szkoła Językowa Lingopro - lektor języka angielskiego, indywidualne nauczanie pracowników firmy MAFLOW w Chełmku - do chwili obecnej.
|
|
Umiejętności zawodowe:
|
|
Chcę i potrafię uczyć:
dzieci, młodzież, dorosłych, |
|
Chętnie podejmę się prowadzenia szkoleń językowych w niżej wymienionych zakresach:
|
|
Język angielski - poziom
początkujacy, elementarny, średniozaawansowany, |
|
- praca w oświacie -
przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, |
|
Doświadczenie zawodowe:
|
|
Uczę języków obcych od roku 2015.
|
|
Informacje uzupełniające:
|
|
Dysponuję wolnym czasem:
|
|
Sobota: |
brak terminów |
|
Niedziela: |
brak terminów |
|
Dni powszednie: |
popołudnie, wieczór
|
|
Obszar pracy:
|
|
małopolskie |
oświęcimski |
Oświęcim |
Oświęcim i okolice |
|
|
Uczę w miejscu zamieszkania:
małopolskie/oświęcimski/Oświęcim |
|
Dojeżdżam w w/w obszarze.
|
|
Interesuje mnie praca zdalna (uczę on-line).
|
Odpowiem na kontakt w ciągu 48 godzin.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji prowadzonej w portalu www.szukaj-lektora.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz 883).
|
|