|
justed
|
Narodowość:
|
polska |
|
Języki:
|
angielski, |
Uczę języków obcych od roku
|
2005 |
Przygotowanie zawodowe:
|
|
Wykształcenie:
|
|
Magister: KUL im. JPII,
Lublin,
Wydział: Nauk Humanistycznych,
Kierunek: Filologia Angielska |
|
Podyplomowe: ukończone,
Wyższa Szkoła Bankowa,
Toruń,
Wydział: Finanse i ekonomia,
Kierunek: Tłumaczenia Ekonomiczno-Prawne w biznesie - jęz. angielski |
|
Umiejętności zawodowe:
|
|
Chcę i potrafię uczyć:
młodzież, dorosłych, osoby dojrzałe |
|
Chętnie podejmę się prowadzenia szkoleń językowych w niżej wymienionych zakresach:
|
|
Język angielski - poziom
elementarny, średniozaawansowany, zaawansowany |
|
- praca w oświacie -
|
|
- język ogólny -
cena za 45 minut : 40 |
|
- język biznesowy -
cena za 45 minut : 50 (bankowość, ekonomia, jakość - normy, język spotkań, komunikacja, księgowość, logistyka, marketing, negocjacje, obsługa klienta, prawo, prezentacje, reklamacje, rozmowy telefoniczne, sprzedaż, zarządzanie, zasoby ludzkie, Przygotowanie do PMP (Project Management Professional)) |
|
Doświadczenie zawodowe:
|
|
Uczę języków obcych od roku 2005.
|
|
Prowadzę regularnie kursy In-company od 2007 roku. |
|
Prowadzę kursy dla otwartych szkół językowych od 2005. |
|
Prowadzę korepetycje od 2001 roku. |
|
Informacje uzupełniające:
|
|
Dysponuję wolnym czasem:
|
|
Sobota: |
brak terminów |
|
Niedziela: |
brak terminów |
|
Dni powszednie: |
rano, południe,
|
|
Obszar pracy:
|
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Matarnia |
Gdańsk Osowa |
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Oliwa |
Gdańsk Osowa |
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Osowa |
Gdańsk Osowa |
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Wrzeszcz |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Żabianka... |
Gdańsk Osowa |
|
|
Dojeżdżam w w/w obszarze.
|
|
Interesuje mnie praca zdalna (uczę on-line).
|
Odpowiem na kontakt w ciągu 48 godzin.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji prowadzonej w portalu www.szukaj-lektora.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz 883).
|
|