|
ewa1989
|
Narodowość:
|
polska |
|
Języki:
|
angielski, |
Uczę języków obcych od roku
|
2009 |
Przygotowanie zawodowe:
|
|
Wykształcenie:
|
|
Magister: NKJO ,
RADOM,
Wydział: JĘZYK ANGIELSKI,
Kierunek: Filologia Angielska |
|
Student: 3 roku,
NKJO ,
RADOM,
Wydział: JĘZYK ANGIELSKI,
Kierunek: Filologia Angielska |
|
Wykształcenie pozajęzykowe:
|
|
Student: Odbyte praktyki |
|
Umiejętności zawodowe:
|
|
Chcę i potrafię uczyć:
dzieci, młodzież, |
|
Chętnie podejmę się prowadzenia szkoleń językowych w niżej wymienionych zakresach:
|
|
Język angielski - poziom
średniozaawansowany, |
|
- praca w oświacie -
przedszkole, szkoła podstawowa, |
|
- udzielanie korepetycji -
cena za 45 minut : 20 (szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, ) |
|
- język ogólny -
cena za 45 minut : 20 |
|
- przygotowanie do egzaminów -
cena za 45 minut : 20 (FCE, gimnazjalny, matura, matura rozszerzona, wstępny do gimnazjum, wstępny do liceum, wstępny na studia, ) |
|
Doświadczenie zawodowe:
|
|
Uczę języków obcych od roku 2009.
|
|
Nigdy nie pracowałem w oświacie ale chcę zacząć(przedszkole, szkoła podstawowa, ) |
|
Informacje uzupełniające:
|
|
Dysponuję wolnym czasem:
|
|
Sobota: |
rano, południe, popołudnie, wieczór |
|
Niedziela: |
popołudnie, wieczór |
|
Dni powszednie: |
rano, południe, popołudnie, wieczór
|
|
Obszar pracy:
|
|
|
|
Dojeżdżam w w/w obszarze.
|
|
Interesuje mnie praca zdalna (uczę on-line).
|
Witam jestem studentka 3 roku w NKJO w Radomiu. w PRZYSZŁOŚCI BARDZO CHCIAŁABYM ZOSTAĆ NAUCZYCIELEM JĘZYKA ANGIELKSIEGO dlatego tez do tej pory chciałabym zdobyć jak największe doświadczenie ucząc innych.
Jestem osoba otwartą,cierpliwą, rzetlnie podchodzę do pracy,staram sie jak najlepiej nauczyć wymaganego materiału w szkołach,lubie praće z dziećmi,młodzieża. |
Odpowiem na kontakt w ciągu 48 godzin.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji prowadzonej w portalu www.szukaj-lektora.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz 883).
|
|