|
ekspert
|
Narodowość:
|
polska |
|
Języki:
|
angielski, |
Uczę języków obcych od roku
|
1982 |
Przygotowanie zawodowe:
|
|
Wykształcenie:
|
|
Magister: Uniwersytet,
Gdańsk,
Wydział: humanistyczny,
Kierunek: filologia rosyjska |
|
Licencjat: NKJO,
Bydgoszcz,
Wydział: nauczanie języka angielskiego,
Kierunek: język angielski |
|
Umiejętności zawodowe:
|
|
Chcę i potrafię uczyć:
dzieci, młodzież, dorosłych, osoby dojrzałe |
|
Chętnie podejmę się prowadzenia szkoleń językowych w niżej wymienionych zakresach:
|
|
Język angielski - poziom
początkujacy, elementarny, średniozaawansowany, zaawansowany |
|
- praca w oświacie -
szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, szkoły wyższe |
|
- udzielanie korepetycji -
cena za 45 minut : 55 (szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, studia, ) |
|
- język ogólny -
cena za 45 minut : 55 |
|
Doświadczenie zawodowe:
|
|
Uczę języków obcych od roku 1982.
|
|
Prowadzę regularnie kursy In-company od 1992 roku. |
|
Prowadzę kursy dla otwartych szkół językowych od 2000. |
|
Prowadzę korepetycje od 1995 roku. |
|
Pracuję regularnie w oświacie od 1982 roku |
|
|
(szkoła podstawowa, liceum, szkoła wyższa). |
|
Informacje uzupełniające:
|
|
Dysponuję wolnym czasem:
|
|
Sobota: |
rano, południe, popołudnie, wieczór |
|
Niedziela: |
rano, południe, popołudnie, wieczór |
|
Dni powszednie: |
rano, południe, popołudnie, wieczór
|
|
Obszar pracy:
|
|
kujawsko-pomorskie |
świecki |
Świecie |
|
|
|
Uczę w miejscu zamieszkania:
kujawsko-pomorskie/świecki/Świecie |
|
Dojeżdżam w w/w obszarze.
|
|
Interesuje mnie praca zdalna (uczę on-line).
|
doświadczony, refleksyjny, stale dokształcający się, skuteczny, chętnie dzielący się wiedzą z innymi. Od 2 lat przebywam na wcześniejszej emeryturze, dlatego dodatkowym atutem jest dyspozycyjność. |
Odpowiem na kontakt w ciągu 48 godzin.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji prowadzonej w portalu www.szukaj-lektora.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz 883).
|
|