|
aniadr
|
Narodowość:
|
brytyjska |
|
Języki:
|
angielski, |
Uczę języków obcych od roku
|
2002 |
Przygotowanie zawodowe:
|
|
Wykształcenie:
|
|
Certyfikaty, kursy oraz zdarzenia potwierdzające znajomość języka obcego i uprawniające do uczenia języków obcych:
|
|
CELTA, |
|
Wykształcenie pozajęzykowe:
|
|
Absolwent: |
|
Umiejętności zawodowe:
|
|
Chcę i potrafię uczyć:
młodzież, dorosłych, osoby dojrzałe |
|
Chętnie podejmę się prowadzenia szkoleń językowych w niżej wymienionych zakresach:
|
|
Język angielski - poziom
średniozaawansowany, zaawansowany |
|
- praca w oświacie -
szkoły wyższe |
|
- udzielanie korepetycji -
cena za 45 minut : 40 (szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, studia, ) |
|
- język ogólny -
cena za 45 minut : 40 |
|
- język biznesowy -
cena za 45 minut : 60 (media, obsługa klienta, rozmowy telefoniczne, sprzedaż, ) |
|
- specjalizacje -
cena za 45 minut : 55 informatyka, kultura, |
|
Doświadczenie zawodowe:
|
|
Uczę języków obcych od roku 2002.
|
|
Prowadzę korepetycje od 2002 roku. |
|
Informacje uzupełniające:
|
|
Dysponuję wolnym czasem:
|
|
Sobota: |
rano, południe, |
|
Niedziela: |
brak terminów |
|
Dni powszednie: |
rano, południe, popołudnie, wieczór
|
|
Obszar pracy:
|
|
małopolskie |
krakowski |
Mogilany |
|
małopolskie |
krakowski |
Zielonki |
|
|
|
Uczę w miejscu zamieszkania:
małopolskie/krakowski/Zielonki |
|
Interesuje mnie praca zdalna (uczę on-line).
|
Native speaker of English gives English lessons to learners at different levels. My student centered approach helps learners to develop their language skills. I am open and friendly,and my good rapport with my students creates a conducive atmosphere for learning. I am flexible and can go to my students. My approach is efficient and result is immediate.
|
Odpowiem na kontakt w ciągu 48 godzin.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji prowadzonej w portalu www.szukaj-lektora.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz 883).
|
|