|
Renia1985
|
Narodowość:
|
polska |
|
Języki:
|
francuski, |
Uczę języków obcych od roku
|
2005 |
Przygotowanie zawodowe:
|
|
Wykształcenie:
|
|
Student: 2 roku,
Uniwersytet Łódzki,
Łódź,
Wydział: filologiczny,
Kierunek: filologia romańska |
|
Certyfikaty, kursy oraz zdarzenia potwierdzające znajomość języka obcego i uprawniające do uczenia języków obcych:
|
|
Roczny kurs języka francuskiego na poziomie zaawansowanym w Alliance Francaise. Prywatne, indywidualne korepetycje i konwersacje z języka francuskiego., Półroczny pobyt we Francji, praca u francuskiej rodziny. |
|
Wykształcenie pozajęzykowe:
|
|
Absolwent: Ukoińczone studia filozoficzne |
|
Umiejętności zawodowe:
|
|
Chcę i potrafię uczyć:
dzieci, młodzież, dorosłych, osoby dojrzałe |
|
Chętnie podejmę się prowadzenia szkoleń językowych w niżej wymienionych zakresach:
|
|
Język francuski - poziom
początkujacy, elementarny, średniozaawansowany, |
|
- praca w oświacie -
przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, szkoły wyższe |
|
- udzielanie korepetycji -
cena za 45 minut : 35 (szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, studia, ) |
|
- język ogólny -
cena za 45 minut : 35 |
|
- przygotowanie do egzaminów -
cena za 45 minut : 40 (gimnazjalny, lektoraty - zaliczenia, matura, wstępny do gimnazjum, wstępny do liceum, wstępny na studia, ) |
|
- specjalizacje -
cena za 45 minut : 40 turystyka, |
|
- tłumaczenia |
|
Doświadczenie zawodowe:
|
|
Uczę języków obcych od roku 2005.
|
|
Nigdy nie prowadziłem kursów In-company ale chcę zacząć. |
|
Nigdy nie prowadziłem kursów dla otwartych szkół językowych ale chcę zacząć. |
|
Prowadzę korepetycje od 2000 roku. |
|
Nigdy nie pracowałem w oświacie ale chcę zacząć(przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, szkoła wyższa) |
|
Informacje uzupełniające:
|
|
Dysponuję wolnym czasem:
|
|
Sobota: |
rano, południe, |
|
Niedziela: |
brak terminów |
|
Dni powszednie: |
popołudnie, wieczór
|
|
Obszar pracy:
|
|
|
|
Uczę w miejscu zamieszkania:
łódzkie/zgierski/Zgierz |
|
Dojeżdżam w w/w obszarze.
|
|
Interesuje mnie praca zdalna (uczę on-line).
|
Jestem ambitna i każdy wolny czas lubię wykorzystać maksymalnie, dlatego też chciałabym podjąć pracę, w której mogłabym się realizować. Jestem młodą, sumienną, pracowitą osobą. Posiadam takie cechy, jak odpowiedzialność i skuteczność w działaniu, a także umiejętność pracy samodzielnej jak i w grupie. Mam nadzieję, że pozwolą mi one w pełni sprostać Państwa wymaganiom. Moim celem jest stała praca, która pozwoliłaby mi rozwijać i wykorzystać nabytą już wiedzę i doświadczenie, jak również dałaby mi możliwość nauczenia się czegoś nowego i uzyskania dodatkowego doświadczenia. Uważam, że spełniam wszelkie warunki do pracy. Jestem dyspozycyjna i samodzielna, dokładna, odpowiedzialna, rzetelna, łatwo nawiązuję kontakty i świetnie potrafię zorganizować sobie pracę.
Moje studia, a także moje doświadczenie z teatrem i wyjazd na obóz i prowadzone podczas niego zajęcia z Państwem Janem i Haliną Machulskimi, jak również wybitnymi reżyserami i scenarzystami, jak Pan Maciej Wojtyszko i Ernest Bryl, pozwoliły rozwinąć mi się wszechstronnie(nie tylko w zakresie filozofii, ale uczyniły ze mnie godną humanistykę). Zgłębiłam także techniki szybkiego czytania, poprawnego pisania, szybkiego zapamiętywania.
Posiadam duże doświadczenie w zajmowaniu się dziećmi. Długi czas pracowałam za granicą jako opiekunka do dzieci. W liceum należałam do PCK, w ramach którego organizowaliśmy pomoc w nauce i opiece dzieciom z domów dziecka, a także dzieciom z biednych rodzin. Od 8 lat z powodzeniem udzielam korepetycji.
Na studiach miałam zajęcia z psychologii i pedagogiki, także wiedza z tych dziedzin nie jest mi obca.
Przez półtora roku studiowałam język francuski na UŁ. Spędziłam pół roku we Francji, szlifując tym samym akcent i biegłość konwersacji.
|
Odpowiem na kontakt w ciągu 48 godzin.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji prowadzonej w portalu www.szukaj-lektora.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz 883).
|
|