|
LANGUAGE_COACH
|
Narodowość:
|
polska |
|
Języki:
|
angielski, |
Uczę języków obcych od roku
|
2001 |
Przygotowanie zawodowe:
|
|
Wykształcenie:
|
|
Licencjat: UwB ,
Białystok,
Wydział: filologiczny,
Kierunek: nauczanie języka angielskiego |
|
Podyplomowe: ukończone,
LSW,
Warszawa,
Wydział: linwistyczny,
Kierunek: teoria i praktyka tłumaczeń język angielski |
|
Certyfikaty, kursy oraz zdarzenia potwierdzające znajomość języka obcego i uprawniające do uczenia języków obcych:
|
|
FTBE , Further Certificate for Teachers of Business English, 13 miesięczny pobyt na Cyprze praca w środowisku wielokulturowym, głównie anglojęzycznym, w hotelach . |
|
Wykształcenie pozajęzykowe:
|
|
Student: Uniwersytet w Białymstoku
wydział Ekonomiczny
studia podyplomowe MBA
studia 3 semestralne, 460 godzin, studia w języku angielskim
Absolwent: Uniwersytet w Białymstoku
wydział Pedagogika i Psychologia
kierunek : Kulturoznawstwo
studia jednolite 5 letnie magisterskie, tytuł magistra . |
|
Umiejętności zawodowe:
|
|
Chcę i potrafię uczyć:
dorosłych, osoby dojrzałe |
|
Chętnie podejmę się prowadzenia szkoleń językowych w niżej wymienionych zakresach:
|
|
Język angielski - poziom
początkujacy, elementarny, średniozaawansowany, zaawansowany |
|
- praca w oświacie -
|
|
- udzielanie korepetycji -
cena za 45 minut : 50 (liceum, studia lingwistyczne) |
|
- język ogólny -
cena za 45 minut : 50 |
|
- przygotowanie do egzaminów -
cena za 45 minut : 60 (BEC, CAE, CPE, FCE, matura, matura rozszerzona, ) |
|
- język biznesowy -
cena za 45 minut : 60 (bankowość, ekonomia, jakość - normy, język spotkań, komunikacja, księgowość, logistyka, marketing, media, negocjacje, obsługa klienta, prawo, prezentacje, reklama, reklamacje, rozmowy telefoniczne, sprzedaż, zarządzanie, zasoby ludzkie, ) |
|
Doświadczenie zawodowe:
|
|
Uczę języków obcych od roku 2001.
|
|
Prowadzę regularnie kursy In-company od 2006 roku. |
|
Prowadzę kursy dla otwartych szkół językowych od 2004. |
|
Prowadzę korepetycje od 2001 roku. |
|
Nigdy nie pracowałem w oświacie ale chcę zacząć(liceum, szkoła wyższa) |
|
Informacje uzupełniające:
|
|
Dysponuję wolnym czasem:
|
|
Sobota: |
brak terminów |
|
Niedziela: |
brak terminów |
|
Dni powszednie: |
rano, południe, popołudnie, wieczór
|
|
Obszar pracy:
|
|
podlaskie |
Białystok |
Białystok |
|
podlaskie |
białostocki |
Choroszcz |
|
podlaskie |
białostocki |
Czarna Białostocka |
|
podlaskie |
białostocki |
Dobrzyniewo Kościelne |
|
podlaskie |
białostocki |
Gródek |
|
podlaskie |
białostocki |
Juchnowiec Kościelny |
|
podlaskie |
białostocki |
Łapy |
|
podlaskie |
białostocki |
Michałowo |
|
podlaskie |
białostocki |
Poświętne |
|
podlaskie |
białostocki |
Supraśl |
|
podlaskie |
białostocki |
Suraż |
|
podlaskie |
białostocki |
Turośń Kościelna |
|
podlaskie |
białostocki |
Tykocin |
|
podlaskie |
białostocki |
Wasilków |
|
podlaskie |
białostocki |
Zabłudów |
|
podlaskie |
białostocki |
Zawady |
|
|
|
Uczę w miejscu zamieszkania:
podlaskie/Białystok/Białystok |
|
Dojeżdżam w w/w obszarze.
|
|
Interesuje mnie praca zdalna (uczę on-line).
|
Bardziej niż, ze słowem nauczyciel, identyfikuje się ze słowem trener, coach, facilitator. W procesie nauczania dwie strony odnoszą korzyść, uczą się. Nie staram się wchodzić w rolę wszechwiedzącego lub wiedzącego lepiej z czym często kojarzy się rola nauczyciela. Staram się wydobywać wiedzę, kierować uczniem , który sam dochodzi do odpowiedzi na nurtujące go pytania.
Dobry trener, coach to taki, który jest dynamiczny, entuzjastyczny i potrafiący zarażać tym innych, sprawiający, że ludzie czują się dobrze są otwarci, jest w stanie inspirować innych posiadając przy tym dobre przygotowanie pedagogiczne, metodyczne i merytoryczne. Wciąż dążę do tego, żeby być dobrym trenerem językowym i muszę przyznać, że coraz lepiej mi to wychodzi :)
|
Odpowiem na kontakt w ciągu 48 godzin.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji prowadzonej w portalu www.szukaj-lektora.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz 883).
|
|