|
ElciaR
|
Narodowość:
|
polska |
|
Języki:
|
angielski, |
Uczę języków obcych od roku
|
2010 |
Przygotowanie zawodowe:
|
|
Wykształcenie:
|
|
Magister: UAM Poznań,
Kalisz,
Wydział: Wydział Anglistyki,
Kierunek: Filologia angielska |
|
Licencjat: UAM Poznań,
Kalisz,
Wydział: Wydział Anglistyki,
Kierunek: Filologia angielska, specjalność nauczycielska |
|
Umiejętności zawodowe:
|
|
Chcę i potrafię uczyć:
dzieci, młodzież, dorosłych, osoby dojrzałe |
|
Chętnie podejmę się prowadzenia szkoleń językowych w niżej wymienionych zakresach:
|
|
Język angielski - poziom
początkujacy, elementarny, średniozaawansowany, zaawansowany |
|
- praca w oświacie -
szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, |
|
- udzielanie korepetycji -
cena za 45 minut : 30 (szkoła podstawowa, gimnazjum, ) |
|
- język ogólny -
cena za 45 minut : 30 |
|
- przygotowanie do egzaminów -
cena za 45 minut : 35 (gimnazjalny, matura, matura rozszerzona, wstępny do liceum, wstępny na studia, ) |
|
- język biznesowy -
cena za 45 minut : 40 (bankowość, ekonomia, logistyka, prawo, ) |
|
- specjalizacje -
cena za 45 minut : 40 Wiedza o społeczeństwie i edukacja europejska |
|
Doświadczenie zawodowe:
|
|
Uczę języków obcych od roku 2010.
|
|
Prowadzę korepetycje od 2010 roku. |
|
Pracuję regularnie w oświacie od 2013 roku |
|
|
(przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, ). |
|
Informacje uzupełniające:
|
|
Dysponuję wolnym czasem:
|
|
Sobota: |
rano, południe, popołudnie, wieczór |
|
Niedziela: |
rano, południe, |
|
Dni powszednie: |
popołudnie, wieczór
|
|
Obszar pracy:
|
|
wielkopolskie |
Kalisz |
Kalisz |
|
mazowieckie |
piaseczyński |
Konstancin-Jeziorna |
|
mazowieckie |
piaseczyński |
Piaseczno |
|
|
|
Dojeżdżam w w/w obszarze.
|
|
Interesuje mnie praca zdalna (uczę on-line).
|
Odpowiem na kontakt w ciągu 48 godzin.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji prowadzonej w portalu www.szukaj-lektora.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz 883).
|
|