korepetycję językowe
Powrót

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie pomorskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka angielskiego

Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka angielskiego w województwie pomorskim


poprzednie CV następne CV
Andrewik
Narodowość: polska
Języki: angielski,
Uczę języków obcych od roku 2002
Przygotowanie zawodowe:
 
Wykształcenie:
  Magister: Uniwersytet Gdański, Gdańsk,   Wydział: Filologiczno-Historyczny,   Kierunek: Filologia Języka Angielskiego
  Licencjat: Pomorska Wyższa Szkoła Humanistyczna w Gdyni, Gdynia,   Wydział: Instytut Filologiczny,   Kierunek: Filologia Angielska
 

Certyfikaty, kursy oraz zdarzenia potwierdzające znajomość języka obcego i uprawniające do uczenia języków obcych:
  • Możliwości wykorzystania gier dydaktycznych oraz technologii informatycznych w nauczaniu języka angielskiego na poziomie pre-intermediate i intermediate. - seminarium metodyczne dla nauczycieli języka angielskiego zorganizowane przez The British Council: - First Certificate In English (FCE) Seminar - Certificate in Advanced English (CAE) Seminar, • “Use it or Lose it!” • “Tasks Unpacked” • “Let’s get engaged” • “The Power of Imagination” • “Vocabulary Fun” • “May the Force be with You” • “Give your students tasks tailored to their learning styles!” • “What Did They Say? Helping Students to Understand Authentic Spoken English” • “Practical (h)ELP. Support for Portfolios” • “Portfolio in everyday classroom practice” • “Culture, communication and coursebooks” • “Are your students competent learners? (‘CEFeral’ competences to learning strategies) • “English for life opportunities” • “Some Golden Recipes” • “Easy Routes to Writing” • “Reach for the Sky!” • “CAE: Straightjacket or Springboard” • “The European Classroom” • “Learn Business Do Business” • “At The Cutting Edge of Communication” • “Engaging Minds – Interesting Ideas for Interesting Learners” • “How Do You Motivate Yourself and Others to Deliver High Quality?” • “The Beautiful Mind” • “To Err is Human – To Improve Divine” • “When teachers do learners learn?” • “If You Can Teach Teenagers, You Can Teach Anyone” • “Love, anger, fear and happiness – and how to deal with them while teaching English to teenagers?” • “Survival Speaking Kit for Language Classrooms” (teaching young adults and adult students) • “Common speaking and writing mistakes at Cambridge exams and how to avoid them.” (teaching pre-FCE + students) • “Two sides to every story” Exploring reading in teenage language classroom. • “Which words don’t we listen to?” • “Trust the experts when teaching professionals” • “Learner-centred Teaching: Tips & Strategies” • “Creating Competent Users of English” • “Language in Action: Ways to Actively Involve Your Primary Learners” • “Left Brain vs Right Brain: Which Side Are You On?” • “Turning Mirrors into Windows” • Wpływ emocji na proces uczenia się małych dzieci • Zastosowanie wiedzy o stylach uczenia się w pracy z podręcznikiem • Rola gramatyki w komunikacji: teoria i praktyka • Strategie nauczania słownictwa w grupach o zróżnicowanym poziomie znajomości języka • Zabawa w teatr na lekcjach języka angielskiego w klasach 1-3 szkoły podstawowej • Jak wykorzystywać piosenki i ćwiczenia rytmiczne na lekcjach języka angielskiego z dziećmi w wieku 7-9 lat • Doskonalenie sprawności językowych na lekcjach języka angielskiego w gimnazjum • Gramatyka na poziomie średnio-zaawansowanym w szkołach ponadgimnazjalnych • Klasy maturalne – jak przygotować uczniów do egzaminu? • Wpływ zajęć przygotowujących do egzaminu na rozwój umiejętności samodzielnej pracy • Przygotowanie do matury ustnej z języka angielskiego na poziomie podstawowym i zaawansowanym • Źródła stresu nauczyciela i sposoby radzenia sobie z nim • ”European Language Label” • „All Around Hocus Pokus” • „How to Maximise Fun When Teaching Across the Curriculum?” • “How Many Cultures Can You Speak?” • “Of Tarzans and Einsteins and Other Speakers Under Development” • “Skuteczne i bezpieczne posługiwanie się głosem” • „All the world’sa stage. Using Drama with Young Learners” • “Maximizing Fun with Pronunciation in the Primary Classroom” • “ABC of a Successful Teacher. Ideas for Teaching Young Teenagers” • „Team up – on exploiting different interaction patterns and group dynamics” • “Inspiring the learner” • “Maximize the time, minimize the stress – memory techniques for effective exam” • “Music to my ears; songs, rhymes and chants in a lower primary classroom” • “Keeping pace with an upper primary classroom dynamics” • “Trusting and taming, not training; a few principles for (potentially) successful classroom management” • “Learning in style!” • “Teaching because or despite the New Matura?” • “As Snug as a Bug in a Rug” • “Switch them on” • “Teaching and testing reconciled” • “Europa – znajdziemy wspólny język” • Forum Języka Angielskiego „Young Learners” • „Jak radzić sobie z nadpobudliwością psychoruchową u dzieci w szkole?” - Objawy ADHD - Biologiczne podłoże nadpobudliwości - Model pracy z dzieckiem nadpobudliwym - Skuteczne wydawanie poleceń - Praca na pozytywach (pochwały, nagrody, systemy punktowe) - Stosowanie zasad i konsekwencji • „Dostosowanie wymagań edukacyjnych do możliwości percepcyjnych uczniów ze stwierdzoną dysleksją na poszczególnych przedmiotach” • „Agresja i przemoc w szkole”


Umiejętności zawodowe:
 
Chcę i potrafię uczyć:
dzieci, młodzież, dorosłych,
 

Chętnie podejmę się prowadzenia szkoleń językowych w niżej wymienionych zakresach:
 
Język angielski - poziom początkujacy, elementarny, średniozaawansowany, zaawansowany
  - praca w oświacie - szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, szkoły wyższe
  - udzielanie korepetycji - cena za 45 minut : 40 (szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, studia, studia lingwistyczne)
  - język ogólny - cena za 45 minut : 40
  - przygotowanie do egzaminów - cena za 45 minut : 60 (BEC, CAE, CPE, FCE, gimnazjalny, IELTS, KET, lektoraty - zaliczenia, matura, matura rozszerzona, PET, TOEFL, wstępny do gimnazjum, wstępny do liceum, wstępny na studia, wstępny na studia językowe, Medical, Military, Legal English)
  - język biznesowy - cena za 45 minut : 50 (bankowość, ekonomia, język spotkań, komunikacja, księgowość, marketing, media, negocjacje, obsługa klienta, prawo, prezentacje, reklama, reklamacje, rozmowy telefoniczne, sprzedaż, zarządzanie, zasoby ludzkie, )
  - specjalizacje - cena za 45 minut : 60
administracja,
biologia(nauka jezyka angielskiego dla farmaceutów, pielegniarek i lekarzy (Medical English)),
farmacja,
informatyka,
kultura,
media,
medycyna,
polityka,
prawo(Legal English),
przygotowanie do wyjazdu,
turystyka,
  - tłumaczenia


Doświadczenie zawodowe:
  Uczę języków obcych od roku 2002.
  Prowadziłem kursy In-company przez 2-5 lat. Ostatni w 2008 roku.
  Prowadziłem kursy dla otwartych szkół językowych przez 2-5 lat . Ostatni w 2008 roku.
  Prowadzę korepetycje od 1995 roku.
  Pracuję regularnie w oświacie od 2002 roku
    (liceum, szkoła wyższa).


Informacje uzupełniające:
  Dysponuję wolnym czasem:
  Sobota: rano, południe, popołudnie, wieczór
  Niedziela: rano, południe, popołudnie, wieczór
  Dni powszednie: rano, wieczór

  Obszar pracy:
 
pomorskie Sopot Sopot
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Aniołki
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Brętowo
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Brzeźno
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Chełm...
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Kokoszki
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Krakowiec-Górki Zachodnie
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Letnica
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Matarnia
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Młyniska
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Nowy Port
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Oliwa
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Olszynka
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Orunia...
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Osowa
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Piecki-Migowo
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Przymorze
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Piecki-Migowo
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Siedlce
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Stogi z Przeróbką
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Strzyża
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Suchanino
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Śródmieście
pomorskie Gdańsk Gdańsk-VII Dwór
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Wrzeszcz
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Wyspa Sobieszewska
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Wzgórze Mickiewicza
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Zaspa
pomorskie Gdańsk Gdańsk-Żabianka...
pomorskie Gdynia Gdynia-Babie Doły
pomorskie Gdynia Gdynia-Chwarzno-W.
pomorskie Gdynia Gdynia-Chylonia
pomorskie Gdynia Gdynia-Cisowa
pomorskie Gdynia Gdynia-Dąbrowa
pomorskie Gdynia Gdynia-Działki L.
pomorskie Gdynia Gdynia-Grabówek
pomorskie Gdynia Gdynia-Kamienna G.
pomorskie Gdynia Gdynia-Karwiny
pomorskie Gdynia Gdynia-Leszczynki
pomorskie Gdynia Gdynia-Mały Kack
pomorskie Gdynia Gdynia-Obłuże
pomorskie Gdynia Gdynia-Oksywie
pomorskie Gdynia Gdynia-Orłowo
pomorskie Gdynia Gdynia-Pogórze
pomorskie Gdynia Gdynia-Pustki Cisowskie
pomorskie Gdynia Gdynia-Redłowo
pomorskie Gdynia Gdynia-Śródmieście
pomorskie Gdynia Gdynia-Wielki Kack
pomorskie Gdynia Gdynia-Witomino-L.
pomorskie Gdynia Gdynia-Witomino-R.
pomorskie Gdynia Gdynia-Wzgórze Św. Maks.

  Dojeżdżam w w/w obszarze.

  Interesuje mnie praca zdalna (uczę on-line).

Jestem młodym anglistą który zna specyfikę pracy w każdej szkole - uczyłem w przedszkolu, szkole podstawowej, gimnazjum (w tym także specjalnym - gdzie uczyłem dzieci niepełnosprawne umysłowo), liceum ogólnokształcącym a także na uczelni wyższej. Pracowałem też jako lektor w znanych trójmiejskich szkołach językowych a także miałem lektorat na Akademii Medycznej w Gdańsku. Obecnie prowadzę lektraty na UG oraz WSB i Ateneum Szkole Wyższej. Uczestniczyłem w szkoleniach kadr i realizowałem projekt unijny \\\"Turystyka Wspólna Sprawa\\\" zorganizowany dla potrzeb pracowników branży turystyczno-hotelarskiej województwa pomorskiego. Trzy lata temu stałem się beneficjentem unijnego programu Leonardo da Vinci - dzięki czemu poznałem techniki pracy z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie na południu Anglii. Jestem absolwentem Filologii Angielskiej Uniwersytetu Gdańskiego, pracę z zakresu dydaktyki języka angielskiego pisałem pod czujnym okiem dr Tadeusza Danilewicza - oceniona została jako bardzo dobra. Jako absolwent studiów pierwszego stopnia w Pomorskiej Wyższej Szkole Humanistycznej zdobyłem tytuł licencjata filologii języka angielskiego ze specjalnością tłumacza, lektora oraz nauczyciela języka angielskiego. W trakcie studiów oraz pracy zawodowej uczestniczyłem w ponad stu konferencjach, panelach szkoleniowych oraz sesji naukowych przygotowanych dla nauczycieli języka angielskiego zorganizowanych m.in przez Uniwersytet Gdanski, Oxford University, Cambridge University, CKE, CEN, CODN, Pearson Education a także The British Council. W mojej pracy łączę najnowsze nowinki z dziedziny dydaktyki języka angielskiego ale przede wszystkim staram sie \\\"dotrzeć\\\" do ucznia, zrozumieć jego problemy i sprawić by w bezstresowej atmosferze uczeń nabrał chęci do nauki języka i przekonał się \\\"że ten angielski wcale nie jest taki trudny\\\". :)


Odpowiem na kontakt w ciągu 48 godzin.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji prowadzonej w portalu www.szukaj-lektora.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz 883).


do koszyka/zaloguj


powrot

poprzedni CV następny CV