|
|
Andrewik
|
Narodowość:
|
polska |
|
Języki:
|
angielski, |
Uczę języków obcych od roku
|
2002 |
Przygotowanie zawodowe:
|
|
Wykształcenie:
|
|
Magister: Uniwersytet Gdański,
Gdańsk,
Wydział: Filologiczno-Historyczny,
Kierunek: Filologia Języka Angielskiego |
|
Licencjat: Pomorska Wyższa Szkoła Humanistyczna w Gdyni,
Gdynia,
Wydział: Instytut Filologiczny,
Kierunek: Filologia Angielska |
|
Certyfikaty, kursy oraz zdarzenia potwierdzające znajomość języka obcego i uprawniające do uczenia języków obcych:
|
|
• Możliwości wykorzystania gier dydaktycznych oraz technologii informatycznych w nauczaniu języka angielskiego na poziomie pre-intermediate i intermediate.
- seminarium metodyczne dla nauczycieli języka angielskiego zorganizowane przez The British Council:
- First Certificate In English (FCE) Seminar
- Certificate in Advanced English (CAE) Seminar, • “Use it or Lose it!”
• “Tasks Unpacked”
• “Let’s get engaged”
• “The Power of Imagination”
• “Vocabulary Fun”
• “May the Force be with You”
• “Give your students tasks tailored to their learning styles!”
• “What Did They Say? Helping Students to Understand Authentic Spoken English”
• “Practical (h)ELP. Support for Portfolios”
• “Portfolio in everyday classroom practice”
• “Culture, communication and coursebooks”
• “Are your students competent learners? (‘CEFeral’ competences to learning strategies)
• “English for life opportunities”
• “Some Golden Recipes”
• “Easy Routes to Writing”
• “Reach for the Sky!”
• “CAE: Straightjacket or Springboard”
• “The European Classroom”
• “Learn Business Do Business”
• “At The Cutting Edge of Communication”
• “Engaging Minds – Interesting Ideas for Interesting Learners”
• “How Do You Motivate Yourself and Others to Deliver High Quality?”
• “The Beautiful Mind”
• “To Err is Human – To Improve Divine”
• “When teachers do learners learn?”
• “If You Can Teach Teenagers, You Can Teach Anyone”
• “Love, anger, fear and happiness – and how to deal with them while teaching English to teenagers?”
• “Survival Speaking Kit for Language Classrooms” (teaching young adults and adult students)
• “Common speaking and writing mistakes at Cambridge exams and how to avoid them.” (teaching pre-FCE + students)
• “Two sides to every story” Exploring reading in teenage language classroom.
• “Which words don’t we listen to?”
• “Trust the experts when teaching professionals”
• “Learner-centred Teaching: Tips & Strategies”
• “Creating Competent Users of English”
• “Language in Action: Ways to Actively Involve Your Primary Learners”
• “Left Brain vs Right Brain: Which Side Are You On?”
• “Turning Mirrors into Windows”
• Wpływ emocji na proces uczenia się małych dzieci
• Zastosowanie wiedzy o stylach uczenia się w pracy z podręcznikiem
• Rola gramatyki w komunikacji: teoria i praktyka
• Strategie nauczania słownictwa w grupach o zróżnicowanym poziomie znajomości języka
• Zabawa w teatr na lekcjach języka angielskiego w klasach 1-3 szkoły podstawowej
• Jak wykorzystywać piosenki i ćwiczenia rytmiczne na lekcjach języka angielskiego z dziećmi w wieku 7-9 lat
• Doskonalenie sprawności językowych na lekcjach języka angielskiego w gimnazjum
• Gramatyka na poziomie średnio-zaawansowanym w szkołach ponadgimnazjalnych
• Klasy maturalne – jak przygotować uczniów do egzaminu?
• Wpływ zajęć przygotowujących do egzaminu na rozwój umiejętności samodzielnej pracy
• Przygotowanie do matury ustnej z języka angielskiego na poziomie podstawowym i zaawansowanym
• Źródła stresu nauczyciela i sposoby radzenia sobie z nim
• ”European Language Label”
• „All Around Hocus Pokus”
• „How to Maximise Fun When Teaching Across the Curriculum?”
• “How Many Cultures Can You Speak?”
• “Of Tarzans and Einsteins and Other Speakers Under Development”
• “Skuteczne i bezpieczne posługiwanie się głosem”
• „All the world’sa stage. Using Drama with Young Learners”
• “Maximizing Fun with Pronunciation in the Primary Classroom”
• “ABC of a Successful Teacher. Ideas for Teaching Young Teenagers”
• „Team up – on exploiting different interaction patterns and group dynamics”
• “Inspiring the learner”
• “Maximize the time, minimize the stress – memory techniques for effective exam”
• “Music to my ears; songs, rhymes and chants in a lower primary classroom”
• “Keeping pace with an upper primary classroom dynamics”
• “Trusting and taming, not training; a few principles for (potentially) successful classroom management”
• “Learning in style!”
• “Teaching because or despite the New Matura?”
• “As Snug as a Bug in a Rug”
• “Switch them on”
• “Teaching and testing reconciled”
• “Europa – znajdziemy wspólny język”
• Forum Języka Angielskiego „Young Learners”
• „Jak radzić sobie z nadpobudliwością psychoruchową u dzieci w szkole?”
- Objawy ADHD
- Biologiczne podłoże nadpobudliwości
- Model pracy z dzieckiem nadpobudliwym
- Skuteczne wydawanie poleceń
- Praca na pozytywach (pochwały, nagrody, systemy punktowe)
- Stosowanie zasad i konsekwencji
• „Dostosowanie wymagań edukacyjnych do możliwości percepcyjnych uczniów ze stwierdzoną dysleksją na poszczególnych przedmiotach”
• „Agresja i przemoc w szkole” |
|
Umiejętności zawodowe:
|
|
Chcę i potrafię uczyć:
dzieci, młodzież, dorosłych, |
|
Chętnie podejmę się prowadzenia szkoleń językowych w niżej wymienionych zakresach:
|
|
Język angielski - poziom
początkujacy, elementarny, średniozaawansowany, zaawansowany |
|
- praca w oświacie -
szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, szkoły wyższe |
|
- udzielanie korepetycji -
cena za 45 minut : 40 (szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, studia, studia lingwistyczne) |
|
- język ogólny -
cena za 45 minut : 40 |
|
- przygotowanie do egzaminów -
cena za 45 minut : 60 (BEC, CAE, CPE, FCE, gimnazjalny, IELTS, KET, lektoraty - zaliczenia, matura, matura rozszerzona, PET, TOEFL, wstępny do gimnazjum, wstępny do liceum, wstępny na studia, wstępny na studia językowe, Medical, Military, Legal English) |
|
- język biznesowy -
cena za 45 minut : 50 (bankowość, ekonomia, język spotkań, komunikacja, księgowość, marketing, media, negocjacje, obsługa klienta, prawo, prezentacje, reklama, reklamacje, rozmowy telefoniczne, sprzedaż, zarządzanie, zasoby ludzkie, ) |
|
- specjalizacje -
cena za 45 minut : 60 administracja, biologia(nauka jezyka angielskiego dla farmaceutów, pielegniarek i lekarzy
(Medical English)), farmacja, informatyka, kultura, media, medycyna, polityka, prawo(Legal English), przygotowanie do wyjazdu, turystyka, |
|
- tłumaczenia |
|
Doświadczenie zawodowe:
|
|
Uczę języków obcych od roku 2002.
|
|
Prowadziłem kursy In-company przez 2-5 lat. Ostatni w 2008 roku. |
|
Prowadziłem kursy dla otwartych szkół językowych przez 2-5 lat . Ostatni w 2008 roku. |
|
Prowadzę korepetycje od 1995 roku. |
|
Pracuję regularnie w oświacie od 2002 roku |
|
|
(liceum, szkoła wyższa). |
|
Informacje uzupełniające:
|
|
Dysponuję wolnym czasem:
|
|
Sobota: |
rano, południe, popołudnie, wieczór |
|
Niedziela: |
rano, południe, popołudnie, wieczór |
|
Dni powszednie: |
rano, wieczór
|
|
Obszar pracy:
|
|
pomorskie |
Sopot |
Sopot |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Aniołki |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Brętowo |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Brzeźno |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Chełm... |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Kokoszki |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Krakowiec-Górki Zachodnie |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Letnica |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Matarnia |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Młyniska |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Nowy Port |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Oliwa |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Olszynka |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Orunia... |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Osowa |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Piecki-Migowo |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Przymorze |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Piecki-Migowo |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Siedlce |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Stogi z Przeróbką |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Strzyża |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Suchanino |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Śródmieście |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-VII Dwór |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Wrzeszcz |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Wyspa Sobieszewska |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Wzgórze Mickiewicza |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Zaspa |
|
pomorskie |
Gdańsk |
Gdańsk-Żabianka... |
|
pomorskie |
Gdynia |
Gdynia-Babie Doły |
|
pomorskie |
Gdynia |
Gdynia-Chwarzno-W. |
|
pomorskie |
Gdynia |
Gdynia-Chylonia |
|
pomorskie |
Gdynia |
Gdynia-Cisowa |
|
pomorskie |
Gdynia |
Gdynia-Dąbrowa |
|
pomorskie |
Gdynia |
Gdynia-Działki L. |
|
pomorskie |
Gdynia |
Gdynia-Grabówek |
|
pomorskie |
Gdynia |
Gdynia-Kamienna G. |
|
pomorskie |
Gdynia |
Gdynia-Karwiny |
|
pomorskie |
Gdynia |
Gdynia-Leszczynki |
|
pomorskie |
Gdynia |
Gdynia-Mały Kack |
|
pomorskie |
Gdynia |
Gdynia-Obłuże |
|
pomorskie |
Gdynia |
Gdynia-Oksywie |
|
pomorskie |
Gdynia |
Gdynia-Orłowo |
|
pomorskie |
Gdynia |
Gdynia-Pogórze |
|
pomorskie |
Gdynia |
Gdynia-Pustki Cisowskie |
|
pomorskie |
Gdynia |
Gdynia-Redłowo |
|
pomorskie |
Gdynia |
Gdynia-Śródmieście |
|
pomorskie |
Gdynia |
Gdynia-Wielki Kack |
|
pomorskie |
Gdynia |
Gdynia-Witomino-L. |
|
pomorskie |
Gdynia |
Gdynia-Witomino-R. |
|
pomorskie |
Gdynia |
Gdynia-Wzgórze Św. Maks. |
|
|
|
Dojeżdżam w w/w obszarze.
|
|
Interesuje mnie praca zdalna (uczę on-line).
|
Jestem młodym anglistą który zna specyfikę pracy w każdej szkole - uczyłem w przedszkolu, szkole podstawowej, gimnazjum (w tym także specjalnym - gdzie uczyłem dzieci niepełnosprawne umysłowo), liceum ogólnokształcącym a także na uczelni wyższej. Pracowałem też jako lektor w znanych trójmiejskich szkołach językowych a także miałem lektorat na Akademii Medycznej w Gdańsku. Obecnie prowadzę lektraty na UG oraz WSB i Ateneum Szkole Wyższej. Uczestniczyłem w szkoleniach kadr i realizowałem projekt unijny \\\"Turystyka Wspólna Sprawa\\\" zorganizowany dla potrzeb pracowników branży turystyczno-hotelarskiej województwa pomorskiego. Trzy lata temu stałem się beneficjentem unijnego programu Leonardo da Vinci - dzięki czemu poznałem techniki pracy z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie na południu Anglii.
Jestem absolwentem Filologii Angielskiej Uniwersytetu Gdańskiego, pracę z zakresu dydaktyki języka angielskiego pisałem pod czujnym okiem dr Tadeusza Danilewicza - oceniona została jako bardzo dobra. Jako absolwent studiów pierwszego stopnia w Pomorskiej Wyższej Szkole Humanistycznej zdobyłem tytuł licencjata filologii języka angielskiego ze specjalnością tłumacza, lektora oraz nauczyciela języka angielskiego.
W trakcie studiów oraz pracy zawodowej uczestniczyłem w ponad stu konferencjach, panelach szkoleniowych oraz sesji naukowych przygotowanych dla nauczycieli języka angielskiego zorganizowanych m.in przez Uniwersytet Gdanski, Oxford University, Cambridge University, CKE, CEN, CODN, Pearson Education a także The British Council.
W mojej pracy łączę najnowsze nowinki z dziedziny dydaktyki języka angielskiego ale przede wszystkim staram sie \\\"dotrzeć\\\" do ucznia, zrozumieć jego problemy i sprawić by w bezstresowej atmosferze uczeń nabrał chęci do nauki języka i przekonał się \\\"że ten angielski wcale nie jest taki trudny\\\". :) |
Odpowiem na kontakt w ciągu 48 godzin.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji prowadzonej w portalu www.szukaj-lektora.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz 883).
|
|
|
|
|
|
|