korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: angielski
- miasto: Kraków
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie małopolskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka angielskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka angielskiego w województwie małopolskim


Przejdź do:
  Znaleziono 549 lektorów.
język angielski Kraków
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
231 Tamaqua angielski
Duże doświadczenie zarówno w Business English jak i General English. Praca z dziećmi przy wykorzystaniu najnowszych podręczników oraz muzyki.
232 monikapiwowarska angielski
Dwa lata temu obroniłam dyplom licencjata filologii angielskiej w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych w Chrzanowie.Sześć lat temu ukończyłam polonistykę na Uniwersytecie Jagiellońskim. Oprócz tego ukończyłam Studium Dziennikarskie na Akademii Pedagogicznej w Krakowie. W roku szkolnym 2006/2007 pracowałam w gimnazjum jako nauczyciel języka polskiego. W tamtym momencie uczyłam również języka angielskiego w Studium Ekonomicznym i Administracyjnym, a także udzielałam korepetycji z tegoż języka. Dwa lata temu rozpoczęłam pracę w Centrum Języków Obcych Moose w Krakowie. Pracuję tam jako lektor języka angielskiego. Od września 2007 roku - czerwiec 2009 roku pracowałam jako nauczyciel języka angielskiego w III Gimnazjum Małopolskiego Centrum Edukacji w Krakowie. Rok później podjęłam pracę na zastępstwo w Szkole Podstawowej Nr 51 w Krakowie jako nauczyciel języka polskiego. W chwili obecnej współpracuję z Akademią Językową "Open School" w Krakowie. Poszukuję stałej, twórczej pracy, w której miałabym kontakt z ludźmi. Interesuję się kulturą, sztuką, literaturą, polityką, psychologią, środowiskiem esperanto oraz dziennikarstwem.
233 MagdalenaS angielski
Dysponuję własnym rzutnikiem, którego używam w czasie zajęć. Posiadam bardzo dużo własnych podręczników i materiałów. Interesuję się wolontariatiem. Jako sekretarz Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Wspierającego Osoby z Nieswoistymi Zapaleniami Jelit (http://www.j-elita.org.pl/ ) organizuję m.in pomoc dla szpitali i chorych, wiele spotkao wyjazdowych, konferencji, koncerty charytatywne, przystąpienie i współpracę naszego Towarzystwa z Europejską Federacją Stowarzyszeń Osób Chorych na NZJ. Współpracowałam z Polską Agencją Prasową przy organizacji obsługi medialnej Wizyty Apostolskiej Benedykta XVI w Polsce. Organizacja pracy stanowiska informacyjnego PAP w Centrum Prasowym Wizyty Papieskiej. Obsługa pilotażowa akredytowanych dziennikarzy z kraju i zagranicy. Nie jestem płatnikiem VAT (wystawiam rachunki, nie wystawiam faktur)
234 gessle angielski
Dzień dobry, Jestem osoba spokojną, tolerancyjną i cierpliwą. Bardzo lubię ludzi, lubię rozmawiać, słuchać i dyskutować. interesuje mnie człowiek. Jako nauczyciel jestem wymagająca, konkretna i dokładna. Lubię różne formy nauki, używam do tego literatury, muzyki, gier dla dzieci i własnych tekstów i ćwiczeń. Poza tym, że uczniowie są zadowoleni ze współpracy ze mną, największym osiągnięciem był uczeń, który na semestr w czwartej klasie liceum miał ocenę mierną, na koniec czwórkę, a z matury piątkę. To daje satysfakcję.
235 michj angielski
Dzień dobry, witam wszystkich:) Nazywam się Michał, jestem nauczycielem i korepetytorem. Myślę że śmiało mogę przyznać że w szkole czuję się jak ryba w wodzie- bardzo lubię pracować z młodzieżą, mam nadzieję że sprawiam że lekcje ze mną nie są smutnym obowiązkiem, ale nie mnie to oceniać.:) Z natury jestem pogodny, więc obowiązkowo, przynajmniej z młodszymi uczestnikami zajęć, troszkę humoru na lekcjach musi być:) W szkole pracuję od ośmiu lat, prywatnych lekcji udzielam od roku 2007. Cóż powiedzieć- zapraszam na zajęcia!
236 malgoska2045 angielski
Dzień dobry. Obecnie kończę studia magisterskie na kierunku filologia angielska program: nauczycielski na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach.
237 karinaziarnik angielski
Dzięki specyfice moich studiów, gdzie kładziony był ogromny nacisk na praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy, jak i odbywane w przedszkolu praktyki, mam wiedzę i umiejętności z zakresu metod uczenia języka angielskiego. Obecnie kontynuuje studia magisterskie na kierunku nauczycielskim co pozwala mi dalej rozwijać się w tym kierunku. Ostatni rok wzbogacił mnie o nowe doświadczenia zawodowe. Praca w Szkole Językowej pozwoliła mi na nabycie doświadczenia w pracy z różnymi grupami wiekowymi. Dotychczasowa praktyka zawodowa pozwoliła mi się przekonać, że bardzo dobrze czuję się w roli nauczycielki, gdyż daje mi ona dużo satysfakcji. Jestem osobą pracowitą, poważnie traktującą swoje obowiązki, z pogodą ducha radzę sobie z pojawiającymi się trudnościami. Dzięki pracy w różnorodnych miejscach i środowiskach rozwinęłam łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność zachowywania spokoju nawet w nieoczekiwanych sytuacjach, co w pracy z dziećmi okazało mi się niejednokrotnie bardzo przydatne. Myślę, że ze względu na swoją edukację, doświadczenie zawodowe oraz cechy osobowości byłabym bardzo wartościowym pracownikiem.
238 kamilak angielski
Edukacja: 2006-2008 Magister lingwistyki stosowanej, Trinity College Dublin, Irlandia. Studiowane przedmioty: Syntax; Semantics; Pragmatics; Designing and Implementing Second Language Curricula; Pedagogical Grammar; First and Second Language Acquisition; Principles of Language Testing; Lexicology; Sociolinguistics; Bilingualism; Phonemics & Phonetics; Language Varieties and Change etc. Tytuł pracy magisterskiej: ‘An Investigation of the Effectiveness of a Task-Based Approach to Teaching Speaking and Developing Learner Autonomy.’ 2002-2005 Licencjat z nauczania języka angielskiego, NKJO Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków, Polska. 2002-2004 Dwuletni kurs z psychologii I pedagogiki, Uniwersytet Jagielloński, Kraków, Polska. Kursy i szkolenia: Sierpień 2009 Dealing with Distressed Students, Trinity College Dublin, Irlandia. Styczeń 2009 'Using narrative in ELT'- warsztat zorganizowany przez ACELS (Advisory Council for English Language Schools), Dublin. Luty 2007 ‘There’s something about one: one teaching’- warsztat z nauczania Business English zorganizowany przez ACELS, Dublin. Grudzień 2006 ‘Teaching Grammar without Grammar’- warsztat zorganizowany przez ACELS, Dublin. Czerwiec 2005 ‘Teaching Grammar in Secondary Schools,’ Oxford University Press, Kraków. Marzec 2005 ‘Teaching through Literature,’ British Council, Kraków. Styczeń 2006 ‘Teaching Young Learners,’ Macmillan Poland, Kraków. Grudzień 2004 ‘Teaching Using Minimal Resources,’ Cambridge Publishing, Kraków. Maj 2004 ‘The Story of Slang’ by Jonathon Green, Kraków. Październik- Grudzień 2004 ‘Profile psychologiczne jednostek i grup ludzi- poznawanie uczniów‘, Uniwersytet Jagielloński, Kraków, Polska. Luty-Maj 2003 ‘Arteterapia- nauczanie przesz sztukę,’ Uniwersytet Jagielloński, Kraków, Polska. Doświadczenie w pracy tłumacza: Od 2005 do Maja 2010 pracowałam jako freelance tłumacz/interpreter dla Perfect Language Solutions Ltd., Accord Translations i Star Translations w Dublinie tłumacząc dokumenty, broszury, artykuły I interpretując na szkoleniach BHP, dla instytucji rządowych I policji. Wykonywałam również voice over work przy projektach multimedialnych i reklamach. Doświadczenie w pracy na uniwersytecie: Od grudnia 2007 do maja 2010 pracowałam jako oficer akademicki dla Trinity Access Programmes. TAP to departament Trinity College Dublin powołany do promowania wykształcenia na szczeblu akademickim wśród dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych i średnich, które zostały desygnowane przez Irlandzkie Ministerstwo Edukacji jako pokrzywdzone ze względu na położenie geograficzne, klasę społeczną, z której pochodzą uczniowie i warunki finansowe. Jako członek zespołu byłam odpowiedzialna za administracje ogólnokrajowego programu HEAR (Higher Education Access Route) oraz administrację/organizację programów naukowych dla 20 szkól podstawowych i 20 szkół średnich, z którymi współpracuje TAP (zajęcia obejmują szkoły letnie, Tydzień Nauk Przyrodniczych, tygodniowe programy orientacyjne dla nowych studentów etc.). Doświadczenie w nauczaniu/szkoleniu: lipiec 2007- marzec 2010 Teacher Trainer na kursach CELT (Certificate in English Language Teaching) odpowiedzialny za: -projektowanie/pisanie i nauczanie praktycznych i teoretycznych modułów na kursie dotyczących: Methodology, History of Teaching Methods, Teaching Skills (Writing, Reading, Speaking, Listening, Integrated Skills), Techniques for teaching Grammar and Pronunciation, CALL, Learner Autonomy, Teaching Psychology, ESL & Technology, Using Authentic Materials, Continuous Assessment & Testing etc.; -ocenianie praktyk nauczycielskich kursantów. Nauczyciel na kursach FETAC (the Further Education and Training Awards Council in Ireland) level 5 o poniższych tytułach: Customer Service, Marketing Practice, Communications, ESL. Obie pozycje w Dorset College, 58 Great Charles Street, Dublin 1, Irlandia. www.dorset-college.ie lipiec 2008- lutego 2009 Freelance Language/Business Trainer dla 'More Than Words' piszący i przeprowadzający szkolenia Business English dla klientów korporacyjnych (głównie banków i instytucji finansowych) w Dublinie; www.morethanwords.ie Pełna lista klientów dostępna na http://www.morethanwords.ie/our_clients.html Lipiec 2005- lipiec 2009 Nauczyciel EFL i TEFL & CELT (Certificate in English Language Teaching) courses Materials Developer w Joyce Language School, Ellis Quay, Dublin 7, Irlandia. Jako CELT Materials Developer pracowałam nad akredytacja kursu jak również napisałam wszystkie materiały szkoleniowe. Byłam również odpowiedzialna za nauczanie na kursie, nadzorowanie kursantów (włączając ocenę ich praktyk nauczycielskich) oraz monitorowanie członków Training Team. Luty-czerwiec 2005 Nauczyciel języka angielskiego w PRIME School of Languages, Busko Zdrój, Polska. www.prime.edu.pl Wrzesień- grudzień 2004 Nauczyciel języka angielskiego w dwujęzycznym Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Kochanowskiego w Krakowie, Polska.
239 Monikasowa angielski
Generalnie, jestem osobą, która nieustannie się rozwija i taką tez jestem lektorką, mianowicie poszukującą. Poszukuję nowych możliwości rozwinięcia zdolności i osobistych predyspozycji moich uczniów, bo uważam, iż każdy jest w stanie nauczyć się języka obcego, istotne tylko jest, aby wybrać jak najskuteczniejszą metodę. Jestem zatem otwarta na potrzeby uczniów i potrafię elastycznie się dostosowywać. Moja żywiołowość, pasja i poczucie humoru przysparzają mi dużą sympatię moich uczniów, jednak moim priorytetem nie jest to, aby być lubianą, ale żeby skutecznie uczyć.
240 tpashnina angielski
Greetings, I am writing to apply for the position of English Teacher. My last experience was the position an English Language Lecturer at CORRECT Studium Języków Europejskich, SUE Salon Usług Edukacyjnych in Lodz (September 2014 - July 2015). I conduct classes to learners of different age groups and levels teaching them conversational English. I am using new modern approaches and methods of teaching English, so my classes are mainly organized in the form of games and communicating activities which include grammar items as well but not in the form we get used to having it in ordinary schools. I also conduct video classes even to smallest children as I consider watching and listening perception to be tremendously important and effective. I have 7 years of teaching experience working as an Assistant Professor of the Department of Foreign Languages, Faculty of International Relations, Ivan Franko National University of Lviv. I also worked at several Language Schools cooperating with learners of different levels and age groups. I know how to make lessons both effective and fun, and how to motivate students to studying and improving themselves. I am enclosing my CV with details of my previous education and work experience. I believe I would be a useful member of your team, and I hope you will consider my application for the position. I will be glad to provide you with any further information and answer questions.