|
Macmillan: First Classes and Beyond, Webinar 2014 - Rob Metcalf, 10.09.14.
How can you make a positive start to the new academic year and establish a good relationship with your class? How can you engage and activate your students while at the same time challenging them to aim high and invest in their own learning? In this webinar we'll be looking at ideas for those important first classes, as well as focusing on key principles to get the most from your students throughout the year.
MNODN: Klasa z niską motywacją do nauki – niekonwencjonalne...13.09.14, Kraków.
Wzrost umiejętności rozpoznania barier motywacyjnych w klasie
Wzrost umiejętności nauczycieli dotyczących motywowania klasy do nauki
EDUNEWS.PL: WYNIKI BADANIA TALIS 2013
Jak wypadają nauczyciele i dyrektorzy gimnazjum w świetle Międzynarodowego Badania Nauczania i Uczenia się (TALIS 2013)? Praca z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, z klasą, wykorzystanie nowoczesnych technologii – to główne potrzeby szkoleniowe polskich nauczycieli. 94 procent uważa, że należy uczyć dzieci samodzielnego myślenia, jednak wyróżnia ich lepsza dyscyplina na lekcjach. Tylko w Polsce nauczycieli ocenia wyłącznie dyrektor
MNODN: Cena oceny – korzyści płynące z różnych sposobów oceniania pracy ucznia...12.09.14, Kraków.
Cele szkolenia:
Poznanie różnych metod oceniania (ocena własna ucznia, koleżeńska, nauczyciela)
Nabycie umiejętności w pisaniu dobrych informacji zwrotnych do pracy ucznia
Poznanie kilkufazowego sposobu oceniania pracy ucznia
Poznanie różnych metod definiowania celów lekcji oraz kryteriów ich osiągania
Promentis: Nauczanie języka obcego dzieci w wieku przedszkolnym, 13.09.14, Poznań.
1 – 2 – 3 powody, dla których warto uczestniczyć w tej formie doskonalenia zawodowego :
1 – elastyczność prezentowanych metod umożliwia skuteczne i atrakcyjne wprowadzenie każdego rodzaju materiału językowego (prowadzący zajęcia może być niezależny od materiałów komercyjnych)
2 – ukierunkowanie na praktyczne zastosowanie metodyki nauczania języka obcego w przedszkolu (techniki multi-sensoryczne, techniki zmniejszające ryzyko dysleksji, techniki klasyczne/tradycyjne)
3 – szkolenie rozwija warsztat nauczyciela w zakresie kompetencji zarządzania grupą, przekazywania instrukcji oraz świadomego wyboru treści nauczania językowego
Pearson: Egzaminy Pearson Test of English Young Learners i General, oraz LCCI - szkolenie wideo.
Poznaj egzaminy Pearson Test of English Young Learners i General, oraz LCCI.
EDUNEWS.PL: LIKWIDACJA KOLEGIÓW NAUCZYCIELSKICH NIE DO KOŃCA PRZEMYŚLANA
Wkrótce znikną ostatnie kolegia nauczycielskie. Sejm chce postawić ostatnią kropkę nad „i” - pracuje nad nowelizacją ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym, która ostatecznie zlikwiduje te zasłużone dla polskiej oświaty instytucje. Kolegia pełniły w latach 90. ważną rolę w systemie oświaty, ale okazały się chyba zbyt niewygodne dla nastawionych na masowe kształcenie uczelni pedagogicznych
CAMBRIDGE ENGLISH: JAK WYBRAĆ KURS JĘZYKOWY? – 7 RAD EKSPERTÓW
Warszawa, sierpień 2014 – Wiele osób właśnie teraz szuka wymarzonego kursu językowego. Jak go znaleźć, czym się kierować? - Warto określić swój cel, następnie sprawdzić certyfikację wybranej instytucji, a także jej metodykę i kadrę – radzi Arkadiusz Jaworski z Cambridge English Language Assessment – wydziału Uniwersytetu Cambridge, odpowiedzialnego za certyfikację. Poniżej wskazówki eksperta.
|