EDUNEWS.PL: EDUMOC ONLINE 2019 (projekty)
Trzy lata temu grupa nauczycieli postanowiła zorganizować pierwszą w naszym kraju, kilkugodzinną konferencję online. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. W zeszłym roku, w trzynastogodzinnym, bezpłatnym, wirtualnym spotkaniu podczas EduMocy Online uczestniczyło niemalże tysiąc nauczycieli, edukatorów, akademików i wszystkich tych, którym na sercu leży dobro polskiej edukacji
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych, 07.02.20, Toruń.
W co, po co i jak się bawić na zajęciach języka angielskiego w klasach 1–3?!
Zabawa uczy. To prawda – ale czy każda? I czy każda w równym stopniu? Czy lekcja angielskiego staje się automatycznie lepsza wtedy, gdy dzieciaki więcej się bawią...? Jak potrzebę zabawy uzasadnić ważnym dorosłym: dyrektorowi szkoły (którego być może drażni hałas na angielskim...), rodzicom
(którzy być może woleliby poważną naukę gramatyki od pierwszej klasy...), a może też samym sobie (choć może nie do końca lubimy leżenie z dziećmi na dywanie czy przebieranie się za śmieszne stwory...)?
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych, 07.02.20, Siedlce.
W co, po co i jak się bawić na zajęciach języka angielskiego w klasach 1–3?!
Zabawa uczy. To prawda – ale czy każda? I czy każda w równym stopniu? Czy lekcja angielskiego staje się automatycznie lepsza wtedy, gdy dzieciaki więcej się bawią...? Jak potrzebę zabawy uzasadnić ważnym dorosłym: dyrektorowi szkoły (którego być może drażni hałas na angielskim...), rodzicom
(którzy być może woleliby poważną naukę gramatyki od pierwszej klasy...), a może też samym sobie (choć może nie do końca lubimy leżenie z dziećmi na dywanie czy przebieranie się za śmieszne stwory...)?
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych, 07.02.20, Sandomierz.
W co, po co i jak się bawić na zajęciach języka angielskiego w klasach 1–3?!
Zabawa uczy. To prawda – ale czy każda? I czy każda w równym stopniu? Czy lekcja angielskiego staje się automatycznie lepsza wtedy, gdy dzieciaki więcej się bawią...? Jak potrzebę zabawy uzasadnić ważnym dorosłym: dyrektorowi szkoły (którego być może drażni hałas na angielskim...), rodzicom
(którzy być może woleliby poważną naukę gramatyki od pierwszej klasy...), a może też samym sobie (choć może nie do końca lubimy leżenie z dziećmi na dywanie czy przebieranie się za śmieszne stwory...)?
EDUNEWS.PL: OGRANA POEZJA
Pierwszy tydzień września za nami. To był dobry, choć specyficzny czas. Głowy jeszcze nie całkiem wróciły z letniego wypoczynku, nie wszyscy posiadają już podręczniki (a niech to, chyba czas zupełnie z nich zrezygnować), za oknem wciąż czuć upalne chwile. Co zrobić, by nie poddać się i dobrze wykorzystać zajęcia?
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych, 07.02.20, Gliwice.
W co, po co i jak się bawić na zajęciach języka angielskiego w klasach 1–3?!
Zabawa uczy. To prawda – ale czy każda? I czy każda w równym stopniu? Czy lekcja angielskiego staje się automatycznie lepsza wtedy, gdy dzieciaki więcej się bawią...? Jak potrzebę zabawy uzasadnić ważnym dorosłym: dyrektorowi szkoły (którego być może drażni hałas na angielskim...), rodzicom
(którzy być może woleliby poważną naukę gramatyki od pierwszej klasy...), a może też samym sobie (choć może nie do końca lubimy leżenie z dziećmi na dywanie czy przebieranie się za śmieszne stwory...)?
EDUNEWS.PL: ZAGRAJMY W KROPKI
Dzień Kropki, święto kreatywności. Zgodnie z doroczną tradycją i w mojej szkole znalazło się dla niego miejsce. Nawet więcej: cały miesięczny projekt nawiązywał do tematyki spotkania z Vashti
EDUNEWS.PL: SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ EDUKACJI - NIE MA SZKOŁY BEZ GŁOSU MŁODYCH
15 listopada w Europejskim Centrum Solidarności już po raz piaty spotkamy się by dyskutować o przyszłości i wyzwaniach w edukacji. Jubileuszowa edycja Międzynarodowej Konferencji "BeZee. Trendy w edukacji 2019" poświęcona jest problematyce związanej z kształtowaniem kompetencji przyszłości oraz stymulowaniu odpowiedzialności uczniów i uczennic za własne działania, wybory życiowe w kontekście edukacji, kariery zawodowej czy odpowiedzialności społecznej
|