Cambridge University Press: Cambridge Days dla lektorów uczelni wyższych i szkół, 13.05.13, Kraków.
This session looks at the connection between the 'English Profile' and coursebook content and identifies how analysis of the Cambridge Learner Corpus (CLC) correlates with success at exams. The talk also highlights key features of exam preparation such as the balance of exam techniques with communicative activities that increase personalisation, motivation and confidence. The presentation is accompanied by handouts from the new edition of 'Objective Proficiency' book from Cambridge University Press.
EDUNEWS.PL: O MOTYWOWANIU UCZNIÓW
Nauczyciele zastanawiając się nad sposobami motywacji uczniów do uczenia się, pytają przede wszystkim, jak to robić i jak dotrzeć do ucznia? Poradnik „O motywowaniu do uczenia się i pracy nad sobą“, autorstwa Juliana Piotra Sawińskiego, został opracowany z myślą o wspieraniu działań inspirujących, doradczych i innowacyjnych nauczycieli – bo żeby innym doradzać, pomagać i podpowiadać, trzeba samemu to znać i ćwiczyć, być zmotywowanym
Nowela i Didier: La compréhension orale et écrite avec des...15.05.13, Zielona Góra.
La compréhension orale et écrite avec des exemples tirés de Mobile et Édito
które poprowadzi przedstawiciel metodyczny wydawnictw Nowela i Didier, p. Nicolas Rougier.
Goethe Institut: Granice przekładu: druga skóra pamięci
Seria spotkań pod hasłem „O przekładzie na przykładzie“ zajęła się przekładem literackim na linii polsko-niemieckiej, skupiając się na temacie szczególnie ciernistym: żydowskiej pamięci i pamięci o Żydach. Gośćmi serii byli do tej pory: Joanna Bator, Esther Kinsky i Ilay Halpern (Piaskowa Góra/Sandberg), Robert Schindel i Jacek St. Buras (Gebürtig/Rodowody), Bożena Keff i Michael Zgodzay (Utwór o Matce i Ojczyźnie / Ein Stück über Mutter und Vaterland) oraz Erica Fischer i Katarzyna Weintraub (Aimée & Jaguar i Himmelstrasse / Droga do nieba).
EDUNEWS.PL: DYDAKTYCZNE SCHEMATY TRZEBA BURZYĆ
Dobry nauczyciel myśli i pracuje nad poznawczą ciekawością uczniów, zaciekawia, zaskakuje, koncentruje. Dobrze jest burzyć dydaktyczne schematy planowania i realizacji zajęć oraz stale pracować nad sobą. Prowadząc zajęcia warto reagować na oczekiwania odbiorców, zaintrygować ich tematem, wywołać faktyczną aktywność uczących się, bo jak aktywizować - to skutecznie
Promentis: Warsztaty metodyczne z cyklu "Uczyć lepiej", 18.05.13, Szczecin
Czy to możliwe, żeby wprowadzić kontrolowany chaos w klasie, w czasie którego uczniowie będą intensywnie i z zaangażowaniem ćwiczyli pamięć ?!
Do czego można wykorzystać krzesło i kosz na śmieci w czasie zajęć ?
Wydawnictwo Ettoi: Hémisphère F + CD audio - Voyage au centre de la France et de la Francophonie
Hémisphère F to nowoczesny kurs cywilizacji i kultury krajów francuskojęzycznych, który zabierze ucznia w podróż po pasjonującej kulturze, niezwykłych miejscach, interesujących postaciach i barwnych wydarzeniach związanych z Francją i nie tylko.
Cambridge University Press: Cambridge Days dla lektorów uczelni wyższych i szkół, 09.05.13,Lublin.
Udział w konferencji jest bezpłatny.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc uprzejmie prosimy o potwierdzanie uczestnictwa e-mailem cambridge@cambridge.org.pl
|