Instytut Goethego: Warsztaty translatorskie- praca nad tekstem, 29.03.2012, Warszawa
o tym, czym, z punktu widzenia autora, powinien być przekład, co przede wszystkim należy w nim zachować, i dla kogo pracuje tłumacz - dla tekstu (autora) czy dla czytelnika.
EDUNEWS.PL : CHCEMY SZKOŁY POZWALAJĄCEJ ROZWINĄĆ SKRZYDŁA.
Wystąpienie na VI Kongresie Obywatelskim było dla mnie dużym wyzwaniem. Przede wszystkim, było to doświadczenie całkowicie dla mnie nowe, do którego byłam zupełnie nieprzygotowana, jako świeża absolwentka liceum. Zdobywając średnie wykształcenie, nigdy nie podejrzewałam, że spotka mnie taki zaszczyt i zarazem tak wielkie wyzwanie. Po dwunastu latach kształcenia byłam zupełnie nieprzygotowana do tego, by wyrazić swoje myśli przed tak wielkim audytorium
Nauka Bez Granic, Britain: Quirky Customs and Traditions, 26 i 28.3.2012, Katowice/Warszawa
Being English, Mandy Sibson is used to all the weird and wonderful, sometimes dangerous and unexplainable, customs and traditions, especially coming from a very old English village
PASE: Zagłosuj na najlepszy film - Doceń kreatywność młodych ludzi! kategoria 17 +.
Serdecznie zapraszamy do głosowania na prace finalistów w konkursie
"Języki Europy potrzebne od zaraz" *
3 filmy w kategorii 17+
Instytut Goethego: Baśniowe poranki- zabawy literackie, styczeń-czerwiec 2012, Kraków
Raz w miesiącu zapraszamy na baśniowe poranki do Gazeta Café w Krakowie.
ETS: Zalety współpracy i szkolenie akredytowanych egzaminatorów ETS, 16 lub 17.03.12, Warszawa.
Educational Testing Service to największa i najprężniej rozwijająca się organizacja egzaminacyjna. W Polsce, ETS to ponad 200 ośrodków egzaminacyjnych, setki projektów unijnych z wykorzystaniem certyfikatów ETS oraz dziesiątki obsługiwanych firm i korporacji. Zachęcamy do wzięcia udziału w naszym spotkaniu, podczas którego zdobędziecie Państwo wiedzę na temat naszych certyfikatów i zalet ich wykorzystania w Państwa organizacji.
EDUNEWS.PL: JAK EFEKTYWNIEJ ANGAŻOWAĆ RODZICÓW W NAUCZANIE?
Rodzicielstwo jest prawdopodobnie najtrudniejszym i najważniejszym zadaniem, jakie stoi przed większością dorosłych. Jednak wielu z nas nie czuje się przygotowanych do pełnienia tej roli. Zdarza się, że czujemy się nieudolni, gdy widzimy litanię rzeczy, które powinniśmy wiedzieć i robić, przedstawianą przez szkołę
KAPELUSZE LEKTORA V: WARSZTATY METODYCZNO-PSYCHOLOGICZNE , 18.03.12, Koszalin.
Podczas warsztatu zdiagnozujemy czym jest błąd w nauce języka obcego i jakie postawy wyzwala w uczniu i nauczycielu. Zastanowimy się jak dobierać metody korygowania błędów, aby w optymalny sposób pomóc uczniowi rozwijać jego kompetencje językowe w obszarze mówienia i pisania. Spojrzymy na błąd z perspektywy ucznia. Porozmawiamy o udzielaniu informacji zwrotnej. Przekonamy się, w jaki sposób systematyczna praca nad błędem prowadzi do większego zaangażowania ucznia, rozwijania jego niezależności oraz poczucia sukcesu.
|