korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?

PASE i LangLion: Konferencja sPASE for Customer Service, 24.03.18, Warszawa.

PASE z LangLion zapraszają na konferencję:

Konferencja sPASE for Customer Service

Termin: 24 marca 2018, godz. 9:00-16:45

Miejsce: SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny, Chodakowska 19/31, Warszawa

Konferencja przeznaczona jest dla pracowników obsługi klienta w szkole językowej.

Wszyscy uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia konferencji. Obowiązuje limit miejsc.

09.00-09.30 Rejestracja uczestników

09.30-09.40 Rozpoczęcie Konferencji I Witold Machlarz

09.45-10.30
Jak zaprojektować idealne doświadczenie Twojego klienta, czyli Customer Journey Map I Anna Ćwiklińska

Czy zastanawiałeś się, jaką drogę przechodzi Twój klient od momentu pozostawienia swoich danych, aż do zakupu kursu w Twojej szkole językowej? W czasie warsztatu dowiesz się, jak zadbać o idealną podróż klienta i tym samym doprowadzić do pozytywnego zakończenia każdego procesu zakupowego.

· zasady tworzenia Customer Journey Map,

· przejście przez przykładową mapę podróży klienta w szkole językowej,

· pomysły na spotęgowanie pozytywnego doświadczenia.



10.35-11.20
„O czym marzą nasi klienci?” – jak rozpoznawać i zaspokajać oczekiwania klientów szkoły językowej I Witold Machlarz

· 3 kategorie oczekiwań klientów: merytoryczne, proceduralne i psychologiczne,

· rola pracowników obsługi klienta w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów w szkole językowej (mini warsztat).

11.20-11.35 Przerwa kawowa

11.35-12.20
Sprawdzone sposoby na pozyskiwanie nowych klientów – przegląd dostępnych narzędzi I Anna Ćwiklińska, Agnieszka Wirkowska

Bez względu na profil szkoły językowej, głównym jej celem jest pozyskiwanie nowych kursantów. Z doświadczenia większości szkół wynika, że skupiają się na tym tylko w czasie zapisów w okolicach września. Poznaj praktyczne rozwiązania (do wprowadzenia od zaraz), dzięki którym zaplanujesz swoje działania marketingowo-sprzedażowe i będziesz mógł cieszyć się pełnymi grupami przez cały rok.

12.25-13.10
Dajemy więcej niż się spodziewają – Metoda KANO w obsłudze klienta I Witold Machlarz

· hierarchia potrzeb klienta szkoły językowej,

· wyróżniki mojej szkoły – jesteśmy lepsi od innych,

· jak skutecznie komunikować przewagę konkurencyjną – język perswazji w relacjach z klientem (mini warsztat).



13.10-13.25 Przerwa kawowa

13.25-14.10
Profesjonalna organizacja pracy sekretariatu z LangLion I Anna Ćwiklińska

Praca w sekretariacie szkoły językowej nie musi być żmudna i czasochłonna. Poznaj rozwiązania, które pozwolą Ci na:

· automatyzację procesów tj. zapisy, tworzenie umów, układanie planu zajęć, rozliczenia lektorów,

· monitoring płatności i skuteczną windykację,

· sprawną komunikację i budowanie pozytywnych relacji z kursantami i rodzicami.

14.10-15.00 Lunch

15.00-15.45
4 kroki do efektywnej sprzedaży w szkole językowej I Anna Ćwiklińska

Nie od dziś wiadomo, że nowi klienci to nowe źródła przychodu. Dlatego nie warto rezygnować z działań sprzedażowych także w szkole językowej. W czasie sesji dowiesz się m.in.:

· jak powinna wyglądać nowoczesna sprzedaż?

· kto jest odpowiedzialny za sprzedaż w szkole językowej?

· w jaki sposób komunikować się z klientami, aby osiągnąć sukces sprzedażowy?

· czy w szkole językowej potrzebna jest procedura sprzedażowa?

15.50-16.35
„i C.A.R.E”- MODELOWA OBSŁUGA KLIENTA – Praktyczny model obsługi klienta od pierwszego kontaktu do realizacji celu I Witold Machlarz

· prowadzenie efektywnych rozmów telefonicznych (mini warsztat),

· zawieranie umów z klientami w szkole (mini warsztat),

· utrzymywanie relacji z klientami w trakcie kursów (mini warsztat).



16.35-16.45 Losowanie nagród i zakończenie konferencji.

Anna Ćwiklińska I Langlion
Dyrektor sprzedaży w LangLion. Od 12 lat związana ze sprzedażą w różnych branżach. W LangLion, na początku zajmowała się sprzedażą usług w Polsce, aktualnie koordynuje wszystkie działania sprzedażowe w Polsce i w 20 krajach świata. W czasie jej siedmoletniej kariery zawodowej w LangLion, firma zyskała niemal 350 klientów z 4 kontynentów. Prywatnie pasjonują ją podróże, nurkowanie, nowe technologie i marketing.


Witold Machlarz I PASE
Nauczyciel z ponad 20 letnim doświadczeniem w pracy z młodzieżą i osobami dorosłymi – absolwent Wydziału Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego. Przedsiębiorca i praktyk biznesu – absolwent Akademii Firm Rodzinnych oraz Akademii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, a także studiów podyplomowych z Zarządzania Ludźmi w Firmie i Psychologii Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego. Trener biznesu i rozwoju osobistego Instytutu Neurolingwistyki w Warszawie. NLP Master Practitioner oraz Międzynarodowy Coach NLP (J.Grinder). Prelegent na konferencjach edukacyjnych i biznesowych. Autor wielu programów szkoleniowych i rozwojowych dla nauczycieli, przedsiębiorców oraz pracowników i kadry zarządzającej firm i instytucji. Od grudnia 2016 r. członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Jakości w Nauczaniu Języków Obcych PASE.

Opłata obejmuje uczestnictwo w wykładach i przerwy kawowe.

Opłata nie obejmuje kosztu dojazdu, noclegu oraz lunchu, które Uczestnik organizuje we własnym zakresie.

Zarejestruj się!
W celu rejestracji wybierz blok tematyczny a następnie kliknij “Zarejestruj się”
https://www.pase.pl/events/konferencja-spase-for-customer-servic e/