Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
161 |
oliwiamaks |
angielski |
Jestem systematyczna i zdyscyplinowana. Chętnie uczę się nowych rzeczy i wzbogacam swój warsztat pracy. Podczas nauczania języka angielskiego staram się wykorzystywać metody aktywne, dostosowane do poziomu i umiejętności uczniów. Szeroka gama materiałów dydaktycznych oraz zdobyta wiedza i umiejętności podczas studiów językowych i pedagogicznych pozwalają mi na efektywne nauczanie języka angielskiego zarówno przedszkolaków,gimnazjalistów jak również licealistów. Jestem pogodna, pozytywnie nastawiona do świata i ludzi optymistką. |
|
162 |
edith103 |
angielski |
Jestem studentką V-tego roku filologi angielskiej na specjalizacji nauczycielskiej, dlatego wszelakie sposoby nauczania i metody nie są mi obce. Ponad to, obecnie pracuję w przedszkolu, gdzie uczę dzieci w wieku 3-4 lat. |
|
163 |
Karolina_z89 |
angielski |
Jestem studentką V roku filologii angielskiej. Prowadziłam zajęcia z dziećmi w wieku 5-11 lat (w czasie półkolonii letnich), z młodzieżą licealną oraz korepetycje. W wakacje zazwyczaj pracuję na koloniach letnich gdzie zajmuję się dziećmi i młodzieżą. |
|
164 |
mleczak93 |
angielski |
Jestem studentką III roku Uniwersytetu Marie-Curie Skłodowskiej w Lublinie na kierunku filologia angielski z pedagogika. W roku 2011 uzyskałam również tytuł magistra rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Przez ponad 3 lata pracowałam w instytucjach finansowych w Dublinie oraz udzielałam korepetycji z języka angielskie Moją specjalnością jest pomoc dorosłym, którzy poprzez indywidualne nauczanie chcieliby wyeliminować błędy gramatyczne, poprawić wymowę, zasób słownictwa oraz osiągnąć biegłość w posługiwaniu się językiem. Biegle posluguje sie jezykiem Business English. W roku 2011 odbyłam praktykę w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3 w Krakowie gdzie prowadziłam zajęcia dydaktyczne w klasach od 1-9. Mlodsze dzieci najefektywniej przyswajają słowa oraz zwroty poprzez gry, muzykę, obrazy, dotyk, uczuci które oddziałują na dziecięca wyobraźnia. W klasach od 6-9 struktury gramatyczno językowe wprowadzalam w sposób opisowy. Moim priorytetem jest zadowolenie każdego ucznia oraz maksymalna skuteczność nauki. Jestem głęboko przeświadczona, że nie ma czegoś takiego jak brak daru do języka. Stawiam na rozwój pewności siebie i możliwości słuchaczy oraz indywidualne podejście. Słucham ludzi, szanuję ich oczekiwania i potrzeby. Moje wysoce zmotywowana oraz energiczna osobowość sprawia ze bardzo latwo nawiazuje kontakty ze studentami. Ukonczylam kurd LCCI. Posiadam rowniez certyfikat TEFL. |
|
165 |
barbara.matras |
angielski |
Jestem studentką filologii angielskiej o profilu nauczycielskim na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Studiuję ten kierunek z zamiłowania, językiem angielskim posługuję się od 8 roku życia. 6 lat uczęszczałam do szkoły językowej Oxford University Press. Miałam okazję doświadczyć jak język funkcjonuje w realiach, tzn. w Wielkiej Brytanii, gdyż spędziłam trochę czasu w Londynie.
Jestem osobą komunikatywną, cierpliwą, kompetentną oraz otwartą na uwagi.
Studiuję w trybie dziennym, w związku z czym najbardziej odpowiada mi praca w weekendy. |
|
166 |
beata888 |
angielski |
Jestem stosunkowo cierpliwą nauczycielką, która potrafi wytworzyć przyjazną atmosferę bez stresu. Staram się podchodzić do ucznia w sposób indywidualny, czego nauczyło mnie paroletnie doświadczenie w udzielaniu korepetycji. |
|
167 |
proeng23 |
angielski |
Jestem solidną osobą, która lubi mieć wszystko dobrze przygotowane i uporządkowane. Jestem wymagająca ale staram się nie stresować uczniów. Każda osoba, której udzielałam korepetycji z powodzeniem zdała egzaminy (maturalny bądź poprawkowy). Cieszę się zaufaniem wśród swoich uczniów. |
|
168 |
Element |
angielski |
Jestem pomysłowy, otwarty na nowości, w tym technologiczne, a także punktualny. |
|
169 |
catrat |
angielski |
Jestem otwartym człowiekiem, który ma wielki dystans do samego siebie i nie popada w rutyne, Tak samo staram sie tez traktowac swoja prace. |
|
170 |
asia25 |
angielski |
Jestem otwartą, wesoła osobą. Uczenie jest moim powołaniem, lubię to robić, robię to dobrze i cieszę się z postępów moich uczniów. |
|
|