korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?


Wydarzenie (konferencja, szkolenie, seminarium, warsztaty) językowe już się odbyło.



szkolenie angielski warsztaty angielski .







26 lutego 2009 roku,
Multikino, Sala nr 7,
Gdańsk,
Aleja Zwycięstwa 14



11:00-12:30 Dla nauczycieli klas I-III

Edyta Matusiak

Cele i wymagania Nowej Podstawy Programowej


Edyta Matusiak - Konsultant Metodyczny Oxford University Press w województwie pomorskim

Nina Lauder

Happiness in the classroom is...

What makes teachers happy? What makes pupils happy? For teachers, one of the things that make our lives easier is using material in class that fits in with our curriculum and that is clear and easy to use. In terms of our pupils, many educators and experts agree that it's easier to help them learn a language if they are being taught, in a relaxed, positive environment and enjoying themselves. In this session we will show you how New Happy House meets the requirements of the new core curriculum and take a look at the importance of classroom atmosphere.
seminarium angielski .
At the same time, we will investigate a variety of ways to motivate and engage pupils through stories, cross-curricular activities and projects.

Uczestnicy wykładu otrzymają egzemplarz podręcznika New Happy House 1.


Nina Lauder - holds a B.A. in Humanities from Bishop's University, Canada. She has been teaching at all levels since 1990 and for the past eight years has been involved in educational consulting and teacher training. She has given workshops all over Spain and has collaborated with the British Council and the Ministry of Education on professional development programmes. She has also recently led teacher training workshops in Croatia, Turkey, Serbia and Poland.
szkolenie angielski warsztaty angielski .
She is also a materials writer for ELT and CLIL books and has published several articles.

13:00-13:30

Prezentacja Tablicy Interaktywnej, przygotowana przez firmę IRS oraz materiałów I-tools do podręczników Oxford University Press

13:30-14:30 Dla nauczycieli klas IV-VI

Ewa Palczak

Involve me and I will learn

One of the natural qualities of every child is curiosity, but curiously, as teachers, we sometimes misinterpret children being curious as not being on task or being irrelevant. Spontaneous, innocent questions come out of a child's genius. How can we harness this spontaneity and see it as an opportunity to learn and to develop creativity? Project third edition offers a framework to encourage curiosity, to develop creativity, imagination, and self-expression. In this talk I present various ways of involving students so that they are more focused and eager learners at the same time.

Uczestnicy wykładu otrzymają egzemplarz podręcznika Project third edition 2.


Ewa Palczak - is a teacher and teacher trainer. She teaches English and Polish as a foreign language.
seminarium angielski .
She is the author of training manual for parents whose children learn with Stardust - a course for young learners published by Oxford University Press.




Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa w konferencji wysyłając wiadomość na adres e-mail: edyta.matusiak@oxford.pl, asystent.gdansk@oxford.pl lub tel.: 058 344 60 69.

Nauczyciele biorący udział w konferencji otrzymają certyfikaty uczestnictwa w Oxford Professional Development Day.

Zapraszamy na kiermasz publikacji Oxford University Press zorganizowany przez księgarnię Polanglo. Specjalnie dla Państwa, na czas konferencji przygotowaliśmy nadzwyczajną ofertę: 25% na Słownik Kieszonkowy Oxford Pocket Dictionary. Na pozostałe podręczniki proponujemy rabat 20%.
Oferty dotyczą zakupów indywidualnych.


Konsultant Metodyczny Oxford University Press:


Agata Siedlar tel. 605-100-347

Konsultanci Metodyczni Polanglo:

Rafał Maliszewski tel. 605-084-320
Aleksandra Bambrowicz-Kołakowska tel. 695-450-162


http://www.oxford.pl
szkolenie angielski warsztaty angielski .
2009-02-16
Data: 2009-02-26
Organizator: Oxford University Press
Miejsce: GDAŃSK
Rodzaj: konferencja metodyczna dla nauczycieli języka angielskiego