korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?


Wydarzenie (konferencja, szkolenie, seminarium, warsztaty) językowe już się odbyło.



szkolenie angielski warsztaty angielski .



Professional Development Day

23 lutego 2009 roku

Wyższa Szkoła Humanistyczna w Lesznie, Sala 203 D, Leszno, ul. Krótka 5

11:00-12:30

Dla nauczycieli klas I-III

Bolesław Kotliński
– Konsultant Metodyczny Oxford University Press w województwie wielkopolskim
Cele i wymagania Nowej Podstawy Programowej

Philippa Mayfield – Happiness in the classroom is…
What makes teachers happy? What makes pupils happy? For teachers, one of the things that make our lives easier is using material in class that fits in with our curriculum and that is clear and easy to use. In terms of our pupils, many educators and experts agree that it’s easier to help them learn a language if they are being taught, in a relaxed, positive environment and enjoying themselves.
seminarium angielski .
In this session we will show you how New Happy House meets the requirements of the new core curriculum and take a look at the importance of classroom atmosphere. At the same time, we will investigate a variety of ways to motivate and engage pupils through stories, cross-curricular activities and projects.
Uczestnicy wykładu otrzymają egzemplarz podręcznika New Happy House 1.

Philippa Mayfield - is a freelance editor, writer, and teacher trainer with over fifteen years of experience in materials development for primary and secondary learners.
szkolenie angielski warsztaty angielski .
She has a particular interest in songs at primary level and has enjoyed exploring this field with teachers in different parts of the world

13:00-13:30
Prezentacja Tablicy Interaktywnej, przygotowana przez firmę IRS oraz materiałów I-tools do podręczników Oxford University Press

13:30-14:30
Dla nauczycieli klas IV-VI

Mark Andrews – Involve me and I will learn
One of the natural qualities of every child is curiosity, but curiously, as teachers, we sometimes misinterpret children being curious as not being on task or being irrelevant. Spontaneous, innocent questions come out of a child’s genius. How can we harness this spontaneity and see it as an opportunity to learn and to develop creativity? Project third edition offers a framework to encourage curiosity, to develop creativity, imagination, and self-expression. In this talk I present various ways of involving students so that they are more focused and eager learners at the same time. Uczestnicy wykładu otrzymają egzemplarz podręcznika Project third edition 2.

Mark Andrews - works as a teacher trainer in Budapest. His special area of interest is integrating language and culture and is at present co-coordinator of the Hungarian IATEFL Culture and Literature Special Interest Group.
seminarium angielski .
He worked for the British Council for 12 years in Czechoslovakia, the Czech Republic and Hungary on ELT projects in Central and Eastern Europe and is a co-author of a text book for teenagers, Zoom In written specifically for Hungary.

Nauczyciele biorący udział w konferencji otrzymają certyfikaty uczestnictwa w Oxford Professional Development Day.

Zapraszamy na kiermasz publikacji Oxford University Press zorganizowany przez księgarnię Polanglo.

Specjalnie dla Państwa, na czas konferencji przygotowaliśmy nadzwyczajną ofertę: 25% na Słownik Kieszonkowy Oxford Pocket Dictionary.

Na pozostałe podręczniki proponujemy rabat 20%. Oferty dotyczą zakupów indywidualnych.

Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa w konferencji wysyłąjąc wiadomość na adres e-mail boleslaw.kotlinski@oxford.pl



Serdecznie zapraszamy!


Konsultant Metodyczny Oxford University Press

Bolesław Kotliński

Tel. 605 100 358






http://www.oxford.pl
szkolenie angielski warsztaty angielski .
2009-02-09
Data: 2009-02-23
Organizator: Oxford University Press
Miejsce: LESZNO
Rodzaj: Professional Development Day