korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?


Wydarzenie (konferencja, szkolenie, seminarium, warsztaty) językowe już się odbyło.



szkolenie angielski warsztaty angielski .


Oxford University Press
i Polanglo
współorganizator:
Image Recording Solutions

Zapraszają Państwa na konferencję metodyczną
dla nauczycieli szkół podstawowych,

New from Oxford University Press


20 stycznia 2011 roku
Hotel Łysogóry, Sala Jodłowa
Kielce, ul. Sienkiewicza 78







W programie:
11:45-12:00 Rejestracja uczestników

Dla nauczycieli klas 1-3 szkół podstawowych

12:00-13:00 Weronika Sałandyk “See the world from Treetops”

Children learn a language because it helps them to understand and enjoy the world around them. This world changes together with seasons and grows together with children. Come and see how to give your English lessons a fresh look by making them reflect the world outside the windows and by bringing children closer to nature.
seminarium angielski .
Find out how to plan motivating content lessons where the language is used the way children find it natural – to learn things they are curious about. This session invites you to the world of Treetops – a new course for lower primary students, which acknowledges the best of the new core curriculum.

Uczestnicy wykładu otrzymają egzemplarz nowego podręcznika Treetops 1.

Weronika Sałandyk graduated from the English Department at the Silesian University. She worked as a teacher, teacher trainer and Director of Studies in a private language school for eight years. Now she is a teacher in a private primary school in Gliwice.
szkolenie angielski warsztaty angielski .
Weronika is particularly interested in developing her own teaching materials, games and activities.

13:00-13:15 Przerwa

Dla nauczycieli klas 4-6 szkół podstawowych

13:15-14:15 Tim Ward: “See it! Hear it! Do it!”

“See it! Hear it! Do it!” The question is not whether grammar is important and useful, we already know the answer to that – it is! The question is, how do we help the grammar to stick? How do we make sure our students really understand and remember the grammar we are teaching them so they can use it? In this session we will explore a multisensory approach to teaching and learning grammar.

Uczestnicy wykładu otrzymają egzemplarz nowego podręcznika Steps in English 1.

Tim Ward is a freelance teacher-trainer and materials writer working from Sofia, Bulgaria. He’s been with OUP for over five years now, enjoying both working with teachers in South-eastern Europe as well as further afield and working on the OTA project. He started his career in the secondary school system in the north of England before beginning to work with teachers of both secondary age pupils and young learners in schools, universities and teacher-training institutions in Hungary, Lithuania, Bulgaria and Oman.
seminarium angielski .
Since having two of his own, Tim has begun to get more interested in Very Young Learners.



Nauczyciele biorący udział w konferencji otrzymają certyfikaty uczestnictwa w konferencji „NEW from Oxford University Press”.

Podczas spotkania będą mogli Państwo zapoznać się z interaktywnymi rozwiązaniami SMART, stworzonymi do prowadzenia zajęć językowych oraz oceniania postępów uczniów.

Zapraszamy na kiermasz publikacji Oxford University Press zorganizowany przez Księgarnię Stamina. W czasie konferencji będzie można zakupić książki wydawnictwa z 20% rabatem. Oferta dotyczy zakupów indywidualnych.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uprzejmie prosimy o potwierdzenie uczestnictwa w konferencji poprzez kliknięcie pomarańczowego klawisza na górze tej strony.

Zapraszamy serdecznie
Konsultanci Metodyczni Oxford University Press:
Monika Gęślak, tel. kom.: 601 145 478
Kamila Gawrońska, tel. kom.: 797 010 060

Konsultant Metodyczny Polanglo:
Ilona Tatar, tel. kom.: 609 554 905



http://www.wydawnictwo.oxford.pl/wydarzenia/wydarzenie,521,powia t,289,page.html
szkolenie angielski warsztaty angielski .
2011-01-15
Data: 2011-01-20
Organizator: Oxford University Press
Miejsce: KIELCE
Rodzaj: Knferencja metodyczna