szkolenie Array warsztaty Array .
Szkolenie, Radzenie sobie w trudnych sytuacjach w obsłudze klienta.
seminarium Array .
17 września / Warszawa
Szkolenie skierowane jest do pracowników działu obsługi klienta w szkole językowej.
Wczesna rejestracja do 5 września.
Miejsce szkolenia: szczegóły wkrótce / godziny: 10.30-15.30
Klient ma zawsze rację, klient nasz Pan – to slogany, które często słyszymy.
Jak poradzić sobie w sytuacji gdy klient całkowitej racji nie ma lub zachowuje się agresywnie?
Co zrobić gdy zdarzyło nam się popełnić błąd, nie wywiązaliśmy się z zobowiązań w stosunku do klienta?
Jak rozwiązać problem zgłaszany przez klienta tak aby obie strony były zadowolone?
Jak poradzić sobie z zastrzeżeniami klienta zgłaszanymi w trakcie sprzedaży kursu językowego i w trakcie realizacji umowy?
Proponujemy szkolenie, dzięki któremu Państwa pracownicy:
Wzmocnią umiejętności budowania relacji z klientem
Nauczą się radzić sobie lepiej z obiekcjami klienta i sprawnie rozwiązywać sytuacje problemowe
Wzmocnią umiejętności związane z obsługą trudnego klienta
GRUPA WARSZTATOWA - 16 osób
--------------------------------------------------------------------------------
Szkolenie poprowadzi p.
szkolenie Array warsztaty Array .
Beata Zielińska Rocha
anglistka i psycholog, trener umiejętności interpersonalnych, doświadczony nauczyciel i metodyk, właściciel firmy szkoleniowej Gama Training. Od kilku lat współpracuje z PASE. Prowadziła warsztaty i prezentacje w trakcie trzech odsłon konferencji Kapelusze lektora oraz warsztaty dla pracowników szkół językowych. Współpracowała jako trener z wieloma szkołami językowymi, wydawnictwem Pearson Longman, Wydawnictwem Szkolnym PWN oraz prowadziła szkolenia otwarte dla nauczycieli i metodyków, m.in. z zakresu komunikacji i coachingu. Przez wiele lat pracowała jako metodyk i trener w Centrum Języków Obcych Archibald, obecnie związana ze Szkołą Języków Obcych Pi School.
seminarium Array .
W pracy nauczyciela, trenera i metodyka ceni sobie budowanie kontaktu, wymianę poglądów i doświadczeń, współuczestniczenie w rozwoju i zmianie oraz dzielenie się wiedzą. Prywatnie mama dwójki licealistów, miłośniczka muzyki fado i smooth jazzu, języka hiszpańskiego, książek, dobrej herbaty i rozmów z ludźmi.
Serdecznie zapraszamy
http://www.glowna.pase.pl/index.php/pl/konferencje-i-szkolenia/72-szkolenie-radzenie-sobie-w-trudnych-sytuacjach-w-obsudze-klienta-17-wrzenia-warszawa
http://www.glowna.pase.pl/index.php/pl/konferencje-i-szkolenia/7 2-szkolenie-radzenie-sobie-w-trudnych-sytuacjach-w-obsudze-klienta-17-wrzenia-warszawa ta-17-wrzenia-warszawa szkolenie Array warsztaty Array .
2011-08-21