korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?


Wydarzenie (konferencja, szkolenie, seminarium, warsztaty) językowe już się odbyło.



szkolenie Array warsztaty Array .



Obsługa Klienta na szóstkę!

1 kwietnia w Warszawie - zapraszamy na szkolenie
skierowane do pracowników działu obsługi klienta
w szkole językowej.


Twoi pracownicy potrafią „zaczarować klienta”, zadbać o jego komfort, wiedzą jak się nim zaopiekować.
seminarium Array .


Czy wiesz, że na sukces sprzedawcy w największej mierze składa się jego umiejętność budowania kontaktu z klientem, skutecznej komunikacji i sprawnego badania potrzeb klienta?

Proponujemy szkolenie, dzięki któremu Państwa pracownicy:

Poznają zasady skutecznego budowania relacji z klientem;

Poznają i nauczą się stosować narzędzia dobrej komunikacji z klientem;

Zdobędą umiejętność badania potrzeb klienta i doboru odpowiedniej dla klienta oferty;

Nauczą się dopasowywać sposób obsługi klienta do różnych typów klientów;

Nauczą się, jak zrobić odpowiednie wrażenie na kliencie.

Korzyści Twojej firmy ze szkolenia:

Zwiększenie liczby zadowolonych klientów

Wzrost kompetencji zawodowych pracowników

Miejsce szkolenia: szczegóły wkrótce

Godz. 10:30 – 15.30

Szkolenie poprowadzi p.
szkolenie Array warsztaty Array .
Beata Zielińska Rocha
anglistka i psycholog, trener umiejętności interpersonalnych, doświadczony nauczyciel i metodyk, właściciel firmy szkoleniowej Gama Training. Od kilku lat współpracuje z PASE. Prowadziła warsztaty i prezentacje w trakcie trzech odsłon konferencji Kapelusze lektora oraz warsztaty dla pracowników szkół językowych. Współpracowała jako trener z wieloma szkołami językowymi, wydawnictwem Pearson Longman, Wydawnictwem Szkolnym PWN oraz prowadziła szkolenia otwarte dla nauczycieli i metodyków, m.in. z zakresu komunikacji i coachingu.
seminarium Array .
Przez wiele lat pracowała jako metodyk i trener w Centrum Języków Obcych Archibald, obecnie związana ze Szkołą Języków Obcych Pi School. W pracy nauczyciela, trenera i metodyka ceni sobie budowanie kontaktu, wymianę poglądów i doświadczeń, współuczestniczenie w rozwoju i zmianie oraz dzielenie się wiedzą. Prywatnie mama dwójki licealistów, miłośniczka muzyki fado i smooth jazzu, języka hiszpańskiego, książek, dobrej herbaty i rozmów z ludźmi.

Wczesna rejestracja do 21 marca 2011!

Limit miejsc - 16 osób.

Więcej informacji i zapisy:

http://pase.pl/component/option,com_szkolenia/task,pokazSzkoleni e/id,124/
szkolenie Array warsztaty Array .
2011-03-10
Data: 2011-04-01
Organizator: Stowarzyszenie PASE
Miejsce: Warszawa
Rodzaj: Obsługa Klienta na szóstkę! szkolenie dla pracowników działu obsługi klienta w szkole językowej