szkolenie Array warsztaty Array .
PASE z LangLion zapraszają na konferencję:
Konferencja sPASE for Customer Service
Termin: 24 marca 2018, godz. 9:00-16:45
Miejsce: SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny, Chodakowska 19/31, Warszawa
Konferencja przeznaczona jest dla pracowników obsługi klienta w szkole językowej.
Wszyscy uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia konferencji.
seminarium Array .
Obowiązuje limit miejsc.
09.00-09.30 Rejestracja uczestników
09.30-09.40 Rozpoczęcie Konferencji I Witold Machlarz
09.45-10.30
Jak zaprojektować idealne doświadczenie Twojego klienta, czyli Customer Journey Map I Anna Ćwiklińska
Czy zastanawiałeś się, jaką drogę przechodzi Twój klient od momentu pozostawienia swoich danych, aż do zakupu kursu w Twojej szkole językowej? W czasie warsztatu dowiesz się, jak zadbać o idealną podróż klienta i tym samym doprowadzić do pozytywnego zakończenia każdego procesu zakupowego.
· zasady tworzenia Customer Journey Map,
· przejście przez przykładową mapę podróży klienta w szkole językowej,
· pomysły na spotęgowanie pozytywnego doświadczenia.
10.35-11.20
„O czym marzą nasi klienci?” – jak rozpoznawać i zaspokajać oczekiwania klientów szkoły językowej I Witold Machlarz
· 3 kategorie oczekiwań klientów: merytoryczne, proceduralne i psychologiczne,
· rola pracowników obsługi klienta w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów w szkole językowej (mini warsztat).
11.20-11.35 Przerwa kawowa
11.35-12.20
Sprawdzone sposoby na pozyskiwanie nowych klientów – przegląd dostępnych narzędzi I Anna Ćwiklińska, Agnieszka Wirkowska
Bez względu na profil szkoły językowej, głównym jej celem jest pozyskiwanie nowych kursantów. Z doświadczenia większości szkół wynika, że skupiają się na tym tylko w czasie zapisów w okolicach września. Poznaj praktyczne rozwiązania (do wprowadzenia od zaraz), dzięki którym zaplanujesz swoje działania marketingowo-sprzedażowe i będziesz mógł cieszyć się pełnymi grupami przez cały rok.
12.25-13.10
Dajemy więcej niż się spodziewają – Metoda KANO w obsłudze klienta I Witold Machlarz
· hierarchia potrzeb klienta szkoły językowej,
· wyróżniki mojej szkoły – jesteśmy lepsi od innych,
· jak skutecznie komunikować przewagę konkurencyjną – język perswazji w relacjach z klientem (mini warsztat).
13.10-13.25 Przerwa kawowa
13.25-14.10
Profesjonalna organizacja pracy sekretariatu z LangLion I Anna Ćwiklińska
Praca w sekretariacie szkoły językowej nie musi być żmudna i czasochłonna. Poznaj rozwiązania, które pozwolą Ci na:
· automatyzację procesów tj.
szkolenie Array warsztaty Array .
zapisy, tworzenie umów, układanie planu zajęć, rozliczenia lektorów,
· monitoring płatności i skuteczną windykację,
· sprawną komunikację i budowanie pozytywnych relacji z kursantami i rodzicami.
14.10-15.00 Lunch
15.00-15.45
4 kroki do efektywnej sprzedaży w szkole językowej I Anna Ćwiklińska
Nie od dziś wiadomo, że nowi klienci to nowe źródła przychodu. Dlatego nie warto rezygnować z działań sprzedażowych także w szkole językowej. W czasie sesji dowiesz się m.in.:
· jak powinna wyglądać nowoczesna sprzedaż?
· kto jest odpowiedzialny za sprzedaż w szkole językowej?
· w jaki sposób komunikować się z klientami, aby osiągnąć sukces sprzedażowy?
· czy w szkole językowej potrzebna jest procedura sprzedażowa?
15.50-16.35
„i C.A.R.E”- MODELOWA OBSŁUGA KLIENTA – Praktyczny model obsługi klienta od pierwszego kontaktu do realizacji celu I Witold Machlarz
· prowadzenie efektywnych rozmów telefonicznych (mini warsztat),
· zawieranie umów z klientami w szkole (mini warsztat),
· utrzymywanie relacji z klientami w trakcie kursów (mini warsztat).
16.35-16.45 Losowanie nagród i zakończenie konferencji.
Anna Ćwiklińska I Langlion
Dyrektor sprzedaży w LangLion. Od 12 lat związana ze sprzedażą w różnych branżach. W LangLion, na początku zajmowała się sprzedażą usług w Polsce, aktualnie koordynuje wszystkie działania sprzedażowe w Polsce i w 20 krajach świata.
seminarium Array .
W czasie jej siedmoletniej kariery zawodowej w LangLion, firma zyskała niemal 350 klientów z 4 kontynentów. Prywatnie pasjonują ją podróże, nurkowanie, nowe technologie i marketing.
Witold Machlarz I PASE
Nauczyciel z ponad 20 letnim doświadczeniem w pracy z młodzieżą i osobami dorosłymi – absolwent Wydziału Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego. Przedsiębiorca i praktyk biznesu – absolwent Akademii Firm Rodzinnych oraz Akademii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, a także studiów podyplomowych z Zarządzania Ludźmi w Firmie i Psychologii Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego. Trener biznesu i rozwoju osobistego Instytutu Neurolingwistyki w Warszawie. NLP Master Practitioner oraz Międzynarodowy Coach NLP (J.Grinder). Prelegent na konferencjach edukacyjnych i biznesowych. Autor wielu programów szkoleniowych i rozwojowych dla nauczycieli, przedsiębiorców oraz pracowników i kadry zarządzającej firm i instytucji. Od grudnia 2016 r. członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Jakości w Nauczaniu Języków Obcych PASE.
Opłata obejmuje uczestnictwo w wykładach i przerwy kawowe.
Opłata nie obejmuje kosztu dojazdu, noclegu oraz lunchu, które Uczestnik organizuje we własnym zakresie.
Zarejestruj się!
W celu rejestracji wybierz blok tematyczny a następnie kliknij “Zarejestruj się”
https://www.pase.pl/events/konferencja-spase-for-customer-servic e/ szkolenie Array warsztaty Array .
2018-03-01