korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jeste zalogowany.
Nie masz konta?


Wydarzenie (konferencja, szkolenie, seminarium, warsztaty) jzykowe ju si odbyo.



szkolenie Array warsztaty Array .
Lublin 22.05.2010 (sobota)

rejestracja do: 18.05.2010(wtorek)

HARMONOGRAM WARSZTAT�W na stronie www.pase.pl

Uwaga: Do dw�ch tygodni przed terminem ka�dego z warsztat�w obowi�zuj� podczas tzw. wczesnej rejestracji NI�SZE CENY !

Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Jakości w Nauczaniu Języków Obcych PASE zaprasza na warsztat metodyczno – psychologiczny dla lektorów języków obcych pod tytułem „KAPELUSZE LEKTORA”



Każdy warsztat trwa 90 min. i prowadzony jest w języku polskim.



Przekonamy Cię, że lektor to czarodziej, który zakłada różne kapelusze na różne okazje a jego magia sprawia, że słuchacze ochoczo poznają tajniki języka obcego.



TYTUŁY WARSZTATÓW:

- „Chcieć to móc,

czyli motywacja ucznia jako źródło jego sukcesu w nauce języka obcego”

Czy możesz zmotywować każdego? Od czego zależy motywacja ucznia? Jakie strategie możesz wdrożyć, by budować i wzmacniać motywację do nauki i aktywnego uczestniczenia w zajęciach? Jakie warunki musisz sam spełnić, by móc skutecznie motywować innych? Co powoduje brak motywacji i czy masz na to wpływ? W trakcie prezentacji zastanowimy się nad tym, skąd się bierze motywacja lub jej brak, co nas motywuje kiedy jesteśmy dziećmi, nastolatkami i dorosłymi.
seminarium Array .
Poszukamy skutecznych strategii wzbudzania i podtrzymywania motywacji u dorosłych i nastoletnich uczniów i zastanowimy się nad możliwymi przyczynami niedostatecznej motywacji w tych grupach wiekowych. Omówimy m.in.

korepetycje wszystkie języki i lekcje wszystkie języki .

zagadnienia związane z celami nauczania, ocenianiem postępów uczniów, przekazywaniem informacji zwrotnych, stosowaniem nagród i kar oraz tworzeniem środowiska sprzyjającego motywacji.

Warsztat poprowadzi Beata Zielińska Rocha

- „Nauczycielu, oceń się sam!,

czyli o umiejętności oceny własnej pracy i rozwoju zawodowym lektora”

Czujesz niedosyt po ostatniej obserwacji twoich zajęć przez metodyka szkoły? Uważasz, że zajęcia zostały ocenione zbyt powierzchownie a opinia metodyka o tobie jako lektorze kłóci się z tym, co sam myślisz o swoich zajęciach a słuchacze piszą w ankietach? Zostałeś pochwalony ale nie wiesz do końca za co? W trakcie tego warsztatu porozmawiamy o tym, jak sam możesz pracować nad rozwijaniem swojego warsztatu, jak mogą pomóc ci inni lektorzy, czego możesz wymagać od metodyka obserwującego i oceniającego twoje zajęcia oraz od szkoły, dla której pracujesz.
szkolenie Array warsztaty Array .
Zajmiemy się takimi obszarami jak standardy oceny zajęć, dobre praktyki w przekazywaniu informacji zwrotnych przez metodyka, samoocena, wyznaczanie sobie celów, zbieranie informacji zwrotnych od słuchaczy i nie tylko.

Warsztat poprowadzi Beata Zielińska Rocha



- „Aby grała gramatyka,

czyli jak uczyć, by gramatyka ożyła w komunikacji”

Co począć, gdy jeden uczeń godzinę cedzi zdanie słowo po słowie, żeby uniknąć wszelkich błędów gramatycznych, a drugi mówi szybko i byle jak? Czy gramatyka wpływa na komunikację, czy tylko wzmaga frustrację?

Podczas warsztatu spojrzymy na komunikatywną lekcję gramatyki jako kilkuetapowy proces, którym warto sterować zależnie od poziomu zaawansowania. Zastanowimy się, jak zaplanować prezentację, by uczeń oswoił i przyswoił reguły gramatyczne. Przetestujemy pomysły na ćwiczenia utrwalające, które prowokują do użycia wiedzy gramatycznej w rozmowie. Sprawdzimy, jak nowe, ogólnodostępne technologie pomagają uatrakcyjnić lekcje gramatyki i jakimi kanałami dotrzeć do współczesnego ucznia, by uwierzył i poczuł, że gramatyka żyje w komunikacji.

Prezentacja skierowana jest do lektorów, którzy chcą skutecznie pomóc swoim nastoletnim i dorosłym słuchaczom mówić nie tylko płynnie ale i poprawnie.
seminarium Array .


Warsztat poprowadzi Marek Berger

- „Z DZIECinnej beczki,

czyli jak unowocześnić sprawdzone pomysły na nauczanie dzieci (7-10)”

Lekcja: 7-letni Mozart mruczy sobie pod nosem, 8-letni Van Gogh bazgrze po książce, 9-letni Małysz skacze z ławki, 10-letni Kopernik patrzy w niebo a … lektor(ka) myśli sobie ‘I co ja tutaj robię?’ Jak nie niszcząc dziecięcego geniusza i swego zdrowia psychicznego wykorzystać na zajęciach olbrzymi potencjał dzieci do zabawy? Wsiąść do pociągu byle jakiego…? Nie!

Zapraszamy w podróż do krainy sprawdzonych metod nauczania najmłodszych (7-10 lat). Zamiast ekstremalnych zabaw z najnowszymi i najdroższymi zabawkami, proponujemy świeże - wzbogacone użyciem dostępnych dla każdego technologii - spojrzenie na to, co działa i angażuje dzieci w naukę… totalnie! Zwykłe historyjki wprowadzone w niezwykły sposób zabiją monotonię, zaangażują dzieci i wprawią w dumę ich rodziców.

Prezentacja skierowana jest do lektorów, którzy rozważają wejście w świat nauczania dzieci i do tych, którzy są na początku tej podróży. Osoby z doświadczeniem znajdą inspirację do ulepszania sprawdzonych metod. Każdy wyjdzie z walizką pomysłów na to jak – krok po kroku – z kilku linijek tekstu wyczarować fascynującą lekcję.

Warsztat poprowadzi Marek Berger

Szczegółowy program i formularz rejestracyjny na stronie:

http://pase.pl/content/view/260/
szkolenie Array warsztaty Array .
2009-09-12
Data: 2010-05-22
Organizator: PASE
Miejsce: Lublin
Rodzaj: KAPELUSZE LEKTORA - warsztaty metodyczno – psychologiczne dla lektor�w j�zyk�w obcych