szkolenie Array warsztaty Array .
P
seminarium Array .
szkolenie Array warsztaty Array .
ersonnel Training Institute: Akademia Zarządzania dla Właścicieli i Metodyków Szkół Językowych - Warszawa
27-28 lutego 2015 - Rozmowy i negocjacje handlowe w środowisku szkoły języków obcych - zasady, techniki, wartości.
Szkolimy właścicieli, metodyków i dyrektorów szkół językowych.
Nasz zespół Personnel Training Institute współpracuje z psychologami, trenerami, coachami, trenerami Video Interaction Training, ekspertami i doradcami biznesowymi.
Mamy doświadczenie i wiedzę na temat funkcjonowania szkoły i jej personelu.
Od sześciu lat prowadzimy cykl szkoleniowy – Akademię Zarządzania dla Właścicieli i Metodyków Szkół Językowych, a w branży szkolimy od 12 lat.
Cele Akademii:
Rozwój wiedzy i umiejętności zarządzania firmą edukacyjną.
Poznanie narzędzi, które budują motywację w firmie.
Poznanie zasad dzielenia się odpowiedzialnością z pracownikami.
Rozpoznanie własnych cech, mocnych stron jako przedsiębiorcy.
Zdefiniowanie możliwości rozwojowych własnej szkoły.
Wzmocnienie swojej motywacji do rozwoju i kreacji szkoły.
Udoskonalenia zarządzania finansami firmy i jej prawnym bezpieczeństwem.
Odkrycie nowych narzędzi marketingu i sprzedaży.
Jeśli szukasz szkoleń dla Właścicieli takich jak Ty.
Jeśli wiesz jak uczyć, a nie wiesz jak zarządzać małym przedsiębiorstwem.
Jeśli czujesz, że Twój talent i intuicja wymagają wsparcia w postaci metod, wiedzy i doświadczenia.
Jeśli planujesz rozwój swojej szkoły.
Jeśli planujesz zostać przedsiębiorcą i nie chcesz uczyć się na błędach.
Jeśli chcesz poczuć się pewniej, stabilniej, z poczuciem planu i wizji.
Przyjdź!
Zapraszamy w roku 2014/2015 na:
I stopień Akademii –
harmonogram VI edycji Akademii Klasa I
27-28 lutego 2015 - Rozmowy i negocjacje handlowe w środowisku szkoły języków obcych - zasady, techniki, wartości.
Cele szkolenia:
Między innymi: zrozumienie i doświadczenie potrzeb klienta; korzystanie z psychologicznych korzyści produktu w rozmowie sprzedażowej; rozwinięcie umiejętności przygotowywania się do negocjacji i rozmów handlowych z klientami.
seminarium Array .
Poszerzenie wiedzy z zakresu strategii negocjacyjnych i ich konsekwencji. Poznanie wartości swojego produktu i przećwiczenie umiejętności mówienia o tym klientom.
Korzyści ze szkolenia:
Doświadczenie siły świadomych rozmów handlowych z klientami;
Polubienie sprzedaży!
Poznanie siebie jako skutecznego negocjatora;
Poznanie sposobów radzenia sobie z impasem, emocjami, manipulacją w negocjacjach.
Służymy telefonicznymi referencjami naszych klientów.
Dowiedz się więcej!
Zadzwoń, porozmawiaj:
Joanna Femiak: 664 129 586;
jfemiak@pti.edu.pl
Zapytaj o organizację szkolenia:
Aneta Wachowska: 664 431 660;
aneta.wachowska@pti.edu.pl
Zgłoś się:
http://www.pti.edu.pl/?q=node/43 szkolenie Array warsztaty Array .
2014-07-01