|
|
|
|
Podgląd |
2012-02-07 |
Oxford University Press |
Siedlce |
Sesja 3- Egzamin krok po kroku - test szóstoklasisty. |
|
2012-02-10 |
Oxford University Press |
Radom |
Sesja 1- Małe dzieci w duzych klasach. |
|
2012-02-10 |
Oxford University Press |
Radom |
Sesja 2- I can. Efekt kształcenia językowego w klasach III szkoły podstawowej. |
|
2012-02-10 |
Oxford University Press |
Radom |
Sesja 3- Egzamin krok po kroku - test szóstoklasisty |
|
2012-02-15 |
Oxford University Press |
Radom |
Sesja 1- So- what's so Great about Britain |
|
2012-02-15 |
Oxford University Press |
Radom |
Sesja 2- Let me think... - making material presentation more memorable |
|
2012-02-16 |
Oxford University Press |
Siedlce |
Sesja 2- Let me think... - making material presentation more memorable. |
|
2012-02-16 |
Oxford University Press |
Siedlce |
Sesja 1 - Little Britain or Great Britain |
|
2012-02-17 |
Oxford University Press |
Warszawa |
Sesja 1- So- what's so Great about Britain |
|
2012-02-17 |
Oxford University Press |
Warszawa |
Sesja 2- Let me think... - making material presentation more memorable. |
|